Večerný pokec

Ahojte dievčatá. Dnešný článok bude iba taký malinký a hodím sem skôr viac fotiek než článku.
Tento článok som nazvala večerný pokec  kvôli tomu že už je 22:05 a ja sa nudím trošku.
 Prvé fotky som vybrala izby....strašne sa mi páčia a chcela by som raz jednu znej mať. 








Viete si predstaviť že by ste zrovna vy mali takéto super izby ?
Keby sa mi aspoň jedna z nej podarila zohnať :) nebolo by to absolútne zle.
Pamätáte sa na to keď sme boli malinké princezné a chceli sme mať izbičky pre princezničky. To boli časy však? Kľudne by som si ich zopakovala. Teraz vám prihodím fotku ako by som si predstavovala taký dievčenský záver dňa. 
Viete si predstaviť takúto postel? Ja asi ani nie. Podľa mňa je úžasná. 

A teraz prejdem na poslednú vec ktorú asi zbožňuje každé dievča a pevne verím že sa necháte inšpirovať. 
Oblečenie:








Dúfam že sa obrázkový článok páčil a na úplný záver tu mám pre vás pár účesov a proste jedným slovom vlasy:


Takú fialovú farbu by som chcela mať aj ja :3 nieje úžasná? Podľa mňa dokonalá :3 
Pekný večer prajem ahojte.

Komentáre

  1. úžasný článok :) úplne niečo ine :3 :*

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Děsně moc se mi libí ten anglický styl. ^^ A tu postel? Chci furt :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pekny clanok :3 A krasne veci to su, hlavne tie izby <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem :) ak chces moj blog nadalej sledovat daj mi pripojit sa k tejto lokalite :budem mco rada :) taketo clanky chystam kde bude tak vela fotiek a hlavne peknych :)

      Odstrániť
  4. pěkný! :) hlavne to oblečení :3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem moc :) Ak chces daj sledovanie :) ak nie tak nie :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára