Tag 25 otázok na ktoré sa nikto nepýta

1.Ktoré je tvoje obľúbené slovo?
Láska
2.Patrí teraz niekomu tvoje srdce?
Ano Deniskovy :*
3.Kde si bola pred 3hodinami?
Doma pri spiacom priatelovy :D
4.Na čo nesmie človek nikdy zabudnúť? 
Podľa mna na človeka ktorého miluje do smrti 
5.Ako myslíš že bude vyzerať svet za 100rokov ? 
Ľudí nahradia roboty 
6.Čo je pre teba ideálny odpočinok? 
 horúca vaňa:3
7.Kto môže zničiť svet? 
Fuu veľmi tažká otázka ale asi politici.
8.Aké máš zlozvyky? 
Kúsanie nechtov.
9.Aká je tvoja obľúbená značka auta?
Alfa romeo
10.Ako relaxuješ? 
 Doma pri nejakom dobrom filme s priateľom. 
11.Aký šport robíš?
Momentálne len cvičím vo fitku. Robila som ale kickbox,bikros,tanec,snowboardujem,na skate som jazdila atd..
12.S kým by si najradšej sa zasekla vo výťahu? 
Určite s Denim. Mám strach z malých priestorov :( a iba on ma vie ukludniť.
13.Kedy obvykle vstávaš?
o cca 6:30
14.Keď ti je smutno,čo ta rozveselí?
Denisko :*
15.Na čo človek nemôže zabudnúť?
Táto otázka už bola :D
16.Kde by si chcela žiť? 
Asi v CZ. 
17.Ako utratiť 100 000$?
Tak určite niečo rodine a kúpila by som si dom kde by som mala veľkú záhradu, psíka a bazén a samozrejme lásku. 
18.Budúcnosť ta zaujíma alebo sa jej bojíš? 
Neriešim budúcnosť. Čo sa má stať sa stane.
19.Zoznamuješ sa na internete?
Aj áno aj nie.
20.Čo ti dokáže pokaziť deň? 
Škaredé počasie a blbý ľudia.
21.Aké je tvoje najobľúbenejšie jedlo?
Bolonské špagety.
22.Znášaš lepšie leto alebo zimu? 
Oboje. Leto stanovačky, opekačky. 
Zima snowboard a prose sneh.
23.Kto je tvoja najlepšia kamarátka?
Marky. 
24. Aké "pomluvy" o tebe kolujú?
:D také škaredé slová sa nepíšu. 
25.Ako sa volá osoba u ktorej doma si bola naposledy?
Deniskoo. 

Dúfam že sa vám tag páčil a určite si ho urobte tiež. Pekný deň prajem. Papa :)

Komentáre

  1. Moc krásné odpovědi. Působíš na mě hrozně sympaticky :)
    elliesdailyideas.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára