Spoznanie s láskou

Ahojte dievčatá. Pýtala som sa či chcete článok o tom ako som sa spoznala s láskou a vy ste odpovedali že ano. Tak tu to je. Dúfam že sa bude páčiť.
Všetko to začalo deň po mojich narodeninách 18.5.2013. Bola som na city feste u nás v Piešťanoch. Bolo okolo pol 11večer možno už aj 11 on sedel na lavičke pri pive v dobrej náladičke :D veď čo môžete od 20ročného chlapa čakať no nie ? Po chvíľke sme sa jeden na druhého pozreli a ja som sa tak nesmelo usmievala a on hneď rozpoznal že mi niečo chýba a bola to láska. Potom som šla s kamošmi a kamoškou preč a niekto povedal že kto tam sním zostane ? a on vykríkol na mňa že ona. Všetci sme sa zasmiali a šli preč. Len po asi 20minútach som ja musela ísť domov a potom som nič nevedela o tom chlapcovi. Nepoznala som jeho meno ani nič. :( myslela som občas na toho chlapca, ale potom som sa rozhodla pátrať na facebooku a nakoniec sa mi to podarilo. 3.6. som sa odvážila mu poslať žiadosť na fb. Keď mi ju prijal začala som jačať  a behať po celom dome :D. Potom som sa upokojila a sadla si ale on mi napísal ahoj a ja znovu jačanie a behanie po celom dome :D nechápala som bola som úplne z toho zmätená.Po asi pol hodinke písania ma zavolal von. Ja som nechápala,nevedela som čo prvé a ani čo si myslieť. Po cca hodinke a pol sme boli spolu vonku.Čakala som ho u nás na stanici(chudáčik ledva trafil).Nastúpila som do auta povedali sme si prvé ahoj z očí do očí a vzal ma na motocrossovú dráhu. Moc sa mi tam páčilo a jemu sa zas páčilo čo som ja hovorila. Potom sme sa vrátili k nám do dediny a šli sme pod diaľničný most a tam som ho presvedčila aby nepredával motorku. Ale nikdy najviac nezabudnem na to ako mi povedal že mi niečo chce ukázať a ja som sa spýtala že čo také a on trdlo ma chcel pobozkať ale ja hlúpa som sa uhla :(. Ale potom sme šli okolo jazera a ja som si vymyslela že nech ma chytí lebo spadnem :( odvtedy ako sme si dali ruky sme sa už nepustili. Objali sme sa a nedokázali od seba odtrhnúť. Keď sme museli ísť už domov stáli sme pri aute a on ma konečne pobozkal. Bola to najkrajšia naša prvá pusa :*. Potom ma už zaviezol domov a večer sme si volali keď sme šli spať. Keď sme dotelefonovali vypla som hovor a povedala si milujem ho a on si to povedal tiež že ma miluje a šli sme spať. Na druhý deň som bola zo školy vo Viedni. Chudátko moja kamarátka musela počúvať ako je Denisko dokonalý a super atď... Písali sme si sms s Deniskom a po ceste domov z Viedne sme si zavolali a dohodli sa že znovu pôjdeme von. Držali sme sa už smelo za ruky, bozkávali sa a túlili. Bolo to naozaj super. 5.6.2013 sme boli znovu vonku. A to už bol ten dátum kedy sme sa dali dokopy a začali spolu chodiť. Naša láska trvá dodnes a o chvíľku to bude rok a stále sa moc milujeme. A za všetky prekrásne chvíle mu neskutočne moc dakujem. MILUJEM TA LÁSKA <3

Komentáre

Zverejnenie komentára