Sama doma :3

Ahojte dievčatá.  Dnes bude článok o tom čo robím keď som  sama doma.  Možno pre vás menšia inšpirácia čo robiť keď ste samé doma a neviete čo so sebou. :D Ako prvú vec ktorú spravím je že hneď keď vstanem dám si raňajky. Väčšinou cereálie s ovocím. 



Potom si dám teplejšiu vaňu do ktorej dám veľmi veľké množstvo peny :D bez toho by to nešlo. Na tvár si dám pleťovú masku od balea a už len relaxujem. Niekedy si vezmem knižku. 


Keď vyleziem z vane,dám si krém a hodím na seba župan. Potom sa presuniem do mojej izby a urobím si nechty. Rada experimentujem,t´takže používam rôzne farby lakov a nálepky.



Keď už aj nechty mám urobené tak si  idem urobiť obed. Zeleninový šalát s kuracím mäsom je TOP. Ale nemám rada otváranie kukurice. Nechce sa mi dať otvoriť. :D Bojujem ako keby je to posledné jedno na planéte. Mňa kukurica nemá moc v láske.


Po dobrom obede si idem pozrieť film.Minule som pozerala Twilight. Mohla som ho vidieť aj 100x ale jeho pozeranie ma neomrzelo.Keď som si pozrela aspoň 2 časti dala som si ovocie,aby som sa trošku posilnila. 


Pomaly sa blíži večer a ja vyťahujem zošity a idem sa niečo naučiť. Myslím že ako každý normálny študent tak ani ja nemám rada tú časť dňa.


Konečne sa blíži večer a  relaxujem pri videách na youtube. Moc rada pozerám takéto videá,pretože si vezmem inšpiráciu a námety na nové články. Po pozretí videí hurá do postele. 


Dúfam že sa vám článok páčil. Pekný zvyšok dňa prajem. Zajtra pondelok ale vy to zvládnete a môžete si pomaly odčítavať dni do prázdnin. Chcela by som sa ospravedlniť za nie moc veľkú kvalitu fotiek. Dávala som fotky z instagramu ale dúfam že nevadí. Cez týždeň sa môžete tešiť na pokračovanie článku mojej kozmetiky. Ahojte. 





Komentáre

  1. Odpovede
    1. :) vyskúšaj :) možno si ho budeš chválit. Ešte sem tam behnem do fitka :) podla toho ako mi to dovolí čas :)

      Odstrániť
  2. Hej tak to je bomba! Až bude víkend, přesně takhle to taky udělám:D !!:33

    OdpovedaťOdstrániť
  3. dny, kdy jsem doma trávím dost podobně, už jsem i uvažovala, že o tom napíšu. Ono přecejen je fain se jednou za čas rozmazlit :-) lost-strength.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. myslím že toto je taký dievčenský relax :) a vela dievcat ich takto asi podobne trávi :) a to rozmaznávanie...musime si dopriat no nie ? :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára