Nákup Za Mesiac Marec



Ahojte dievčatá viem že tento príspevok neskoro píšem ale nemala som skoro vôbec čas škola,vyšetrenia a podobné..ved to poznáte :(. Rozhodla som sa vám ukázať aké veci som si kúpila v marci. Jeden víkend som bola v Prahe ale tam som si kúpila len pár vecí,skoro žiadne.




Myslím že môžem začať:
Od essence som si kúpila korektory kde sú dve farby tmava a bledá. Tmavší odtieň používam na kruhy pod očami a ten bledší ako bázu pod očné tiene a musím povedať že sú naozaj skvelé.Ako ďalšie od značky essence som si kúpila nadlak na nechty.Je fialovo strieborný a ako nadlak drží naozaj skvelo.Ale čo som nebola moc nadšená nešiel mi odlakovať a trochu tažšie sa mi nanášal :( .Stále zostávam pri  essence a už je to predposledná vec od tejto značky kúpila bol štetec na očné tiene. Ale nie som sním moc spokojná pretože sa mi štetinky zdajú hrubšie ako by mali byt.Tiene sním síce nanesiem ale nie tak dobre ako s druhým štetcom.Posledná vec od tejto značky je pilník na nechty v banánovom tvare.Má dve odlišné strany jedna je ružová a ta druhá čierna. Čierna je na skrátenie nechtov a ružová na tvar nechtov. S pilníkom som moc spokojná a kúpila som ho v rossmane v Kladne (za Prahou). Ako ďalšiu vec tu mám vzorku tieňa od značky She Je tmavo rúžový až do fialova.Pekne sa mi nanáša a čo je hlavné nepráši sa z neho. A keď som už kupovala tien od She vedľa v obchode mali krásny uteráčik so sovou,ktorý som si hned musela vziať. Stál ma 1euro a používam ho ked čistím moje štetce. V 101 drogérie som si kúpila dva laky na nechty jeden je zelený a druhý fialový,ale bohužiaľ niesom  s nimi spokojná vydržia na nechtoch maximalne 2dni :( čo ma trochu mrzí pretože farby sú moc krásne.
A teraz by som vám rada napísala čo som si kúpila v Prahe. Bola som na Václavskom námestí a už sa  začínalo stmievať a klesla teplota. Mala som na sebe len tričko s krátkym rukávom tak som behla do Gate a kúpila si tam krásny modrý svetrík ktorý bol až mikina v predu je malé srdiečko a vzadu veľký nápis. V rossmane v kladne som si kúpila štetec od For You Beauty  a neviem si ho vynachváliť krásne jemné štetinky má a úžasne sa sním nanáša púder aj lícenka. Toto bude Všetko k môjmu nákupu za mesiac Marec. Dúfam že sa vám článok bude páčiť a nižšie budú fotky. Ahojte baby.







Komentáre

  1. Jéé, ten štětec jsem si nedávno také koupila.. :) A ta mikča je super!! ;) A o těch korektorek už dlouho přemýšlím, že si je koupím.. :)
    Super blog!! :) Hodně štěstí s blogováním!!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Neviem si vynachválit ten štetec je TOP :) ďakujem :) korektory sú podľa mňa super každý deň ich používam :) ďakujem ti moc za pochvalu a aj za prianie a prajem ti pekne sviatky :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára