Mala motivácia

Ahojte baby rozhodla som sa žiť zdravo a tráviť aspoň 2-3hodinky vo fitku 2krát do týždňa. Vy cvičíte alebo niečo robíte ? A navyše znovu sa začnem venovať kickboxu na ktorý sa už neuveriteľne teším. Musím povedať že v telocvični v ktorej som chodila na kickbox som spoznala veľa nových ľudí ktorý chceli niečo dosiahnuť a samozrejme aj takých ktorý potrebovali na svoju obranu niečo vedieť pretože im druhý ľudia ubližovali. Vždy keď som prišla domov z kickboxu alebo fitka cítila som sa omnoho lepšie a bola som hrdá na seba že som niečo spravila pre svoje telo. Vo fitku je to úplne super pretože je to čisto ženské fitko žiadny chlapi smrad od potu majiteľka sa o fitko stará najviac ako sa len dá. Ľudkovia doporučujem vám cvičte robte niečo pre svoje telo aby sme mohli byt hrdý na seba a na to aký bude neskôr výsledok našej snahy. Nikdy sa nevzdávajte a chodťe za svojím cieľom druhý sú len prekážky.Nemôžeme však zabudnúť že leto je už pomaly za dverami a treba niečo robiť.Moja motivácia vždy bol môj tréner a ľudia ktorý tvrdili že nemám na nič, stále mi vraveli aká som neschopná ako nič nedokážem ale ja som im ukázala pravý opak :) Začala som uvažovať nad sebou a všímať len ľudí ktorý ma v tom podporovali.Po čase som musela prestať s cvičením. Ale znovu som nabrala silu a motiváciu,tak som sa rozhodla že začnem pekne od úplného začiatku ako vtedy.A mám jedno veľké šťastie môj priateľ ma podporuje najviac ako sa len dá a moc by som sa mu za to chcela poďakovať. Je to najúžasnejší chlapec na svete a on rovnako ako ja znovu začína cvičiť a som za to na neho moc hrdá.Patrí mu odo mňa veľký potlesk. Držte nám palce a my ich budeme držať vám. Ahojte a pekný večer prajem.

Komentáre