Som späť?

 Ahojte krásky.

 

Uff, už je to doba. Premýšľala som čo ďalej s blogom. A keďže som teraz zas a znovu 3 roky na rodičovskom, napadlo mi, že po večeroch by mohla byť zábava tu znovu s vami zdieľať niečo z môjho života. Chcem sa nazad vrátiť k článkom podobným haul článkom, aké som robila kedysi, zdieľaniu možno nejakých postrehov z materstva, cosplay, filmovačiek. 


Naposledy som sa vám tu ozvala s článkom, srdce ženy a predtým som vám písala o slovenských plienkach a vlhčených obrúskoch od slovenskej značky baby baby soft. Dnes som sa vám len chcela pozdraviť a skúsiť či ešte vôbec by sa našiel niekto, kto by čítal tieto články. 


Som aj na youtube, kde ma nájdete ako Betty Višváderová  a rovno vám tu dám moje posledné video, vlog z Levoče- MinimovieCon. Dúfam, že sa video bude páčiť a že vás tu ešte niekoho mám. 

Krásny deň vám želám. 


Komentáre