Posledných 7 produktov z adventného kalendára Trend It Up

 Ahojte krásky. 

A máme to tu. Posledných 7 produktov z adventého kalendára je tu a tak nám končí adventné obdobie a už sa len pomaly chystať na nový rok. Dávate si predsavzatia alebo nechávate za sebou len staré veci ktoré už nechcete opakovať a začínate od znovu? 

Ja vám úprimne poviem, že s predsavzatiami som skončila. Cítila som sa zle keď nebolo možné ich splniť a tak teraz nechávam veci za sebou a nový rok začínam bez toho čo ma trápilo ten predošlý. Ale o tomto nebude dnešný článok. Poďme sa pozrieť čo ukrývali posledné okienka. 



Začneme členkou na vlasy. Veľmi ma potešila, pretože aj moja staršia dcérka mala takú istú ale rúžovej farby v tom svojom kalendári. 

Lak na nechty. Rúžovou farbou naozaj nič nepokazí žiadna žena a tak sa rozhodli dať takúto farbu aj do kalendára. Samozrejme pre mňa je ružová skôr farba jari alebo leta a tak sa bude perfektne hodiť práve na tieto ročné obdobia. 

Štetec na oči. Má celkom zaujímavý tvar a bude sa super hodiť na detailné líčenia. 
Keďže moje líčenia na fotky alebo cosplaye sú rôznorodé tak takýto tvar bude ideálny na linky prípadne možno na kreslenie farbou na tvár. 

Tetovačky ktoré si privlastnila moja dcérka nás obe potešili. Krásna zlatá farba a som zvedavá ako budú držať na pokožke. Ale úprimne nečakala som vôbec takýto produkt v kalendári. 

Poďme sa pozrieť na ceruzky. Mám tu jednu nádhernej striebornej farby s ktorou už mám ako také nápady na líčenie. Bude sa perfektne hodiť na zimnú kráľovnú na vločky alebo ako linka? 

Druhá je kajal ceruzka takej bronzovejšej farby. Rovnako tak ideálna na chladnejšie líčenie ku cosplay zimnej kráľovnej. Je menšia čo ma trošičku mrzí, pretože je to naozaj veľmi krásna farba. 

A posledný produkt sú vankúšiky pod oči. Mám vyskúšané už od viacerých značiek a tak som naozaj moc zvedavá na tieto a ich efekt na pleti. Pomôžu pri opuchoch? Pomôžu zmierniť kruhy pod očami? 
Nechám sa prekvapiť ale chystám vám tu recenziu na tieto produkty. 


A to je k dnešnému krátkemu článku všetko. Ja dúfam, že aj tak sa páčil a prajem vám krásne prežitie sviatkov. 

Vaša Betty. 

Komentáre

  1. Tetovačky by som nečakala ani ja, čelenku by som pri líčení určite využila. A celkovo boli v kalendári pekné produkty.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, ďakujem ti za tvoj komentár. Niekto mal na komentár názor, že čakali niečo viac, avšak ja by som povedala, že naozaj produkty úplne super.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára