Luskáčik alá Catrice

Ahojte krásky. 

Dnes sme boli v DMku a mne oči padli na dekoratívnu kozmetiku Catrice. Tieto produkty som videla iba na stránke DM ale v drogerii som nemala tú možnosť. Dnes sme boli bez detí a tak som mala dostatok času pozrieť všetky stojany ale Catrice ma dostal. 
Ja a Luskáčik je už niekoľkoročná láska. Chodila som do ZUŠ kde sme mali vystúpenie práve Luskáčika a teda malo to naozaj veľký úspech a od vtedy moje srdce keď vidí Luskáčika, spomenie si na tieto nádherné chvíle. 

A čo som to vlastne ulovila v DMku? 
Paletka očných tieňov a nádherný červený rúž. Paletka spolu s rúžom majú nádherný, zlatý obal. Na paletke sú trblietky a v strede je práve Luskáčik. Na rúži je v červenej farbe. 
Rúž má naozaj zaujímavý dizajn nie len z vonkajšej strany ale aj tvar samotného rúžu je naozaj nádherný. Premýšľam k čomu by som to prirovnala ale veruže neviem. Možno ryhy diamantu? Jeho konzistencia je trošku mastnejšia a tak nebudem čakať trvácny efekt. Červená je farbou Vianoc a zároveň mojou obľúbenou, takže tento produkt sa v mojich kozmetických produktoch naozaj nestratí. Kúpila som ho vo výpredajovej cene 2,49€. 

Paletka očných tieňov. To bola proste láska na prvý pohľad o tom bez rečí. Obsahuje 9 očných tieňov 6 trblietavých a 3 matné. Červená, bronzová, ružová, modrá, zlatá, fialová. Sama som zvedavá ako si poradia pri líčení a aká bude ich výdrž, pigmentácia a tak trošku aj lesk. Očné tiene od catrice myslím, že som už mala, keď som bola o niečo mladšia. Nebudem vám tu teraz hovoriť nejaké veľké veci o nich ale dala som si ich na ruku a musím povedať, že slovo zlé povedať nemôžem. Ale dobre vieme, že viečko a ruka sú dve rozdielne časti tela a tak sa radšej nechám prekvapiť pri líčení. 
Cena bola okolo 5-6€ vo výpredaji. 


Máte aj vy niekto túto limitku doma? Ako sa hovorí, obal predáva čo catrice splnili na 100%. 

Krásny zvyšok dňa vám želám. 

Vaša Betty. 

Komentáre

  1. Super úlovky! Po paletke som pokukovala aj ja, ale nevzala som ju. Celkom ma to mrzí. Bude recenzia?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj. Ďakujem za tvoj komentár. Áno na recenziu sa chystám ale už teraz môžem povedať, že je nad moje očakávania.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára