Embodiment_boudoir_sk

 Ahojte krásky. 


Dnešný článok je venovaný hlavne ženám. 19. novembra, deň mojich menín, som mala jedno úžasné fotenie avšak nie úplne obyčajné. Bolo iné, než fotenia ktoré som mala doteraz. Už podľa názvu, ste niektoré zistili že išlo o Boudoir fotenie. Vždy som obdivovala tieto fotky na instagrame ale uff, nemala som odvahu. A potom som spoznala úžasných ľudí z instagramu Embodiment boudoir a už to zrazu šlo. Písali sme si dlhý čas, hlavne so ženským osadenstvom daného profilu. Terka a Daniel sú dve úžasné osoby, ktoré mi urobili naozaj nádherný deň. Kúpili mi koláč k meninám, ja som Terke doniesla drobnosť k jej narodeninám a všetko šlo strašne super. Atmosféra bola uvoľnená už po pár minútach u nich. 


Daniel vysvetľoval pózy a ja vám úprimne poviem, WOW, aby chlap dokázal toto ukazovať. Klobúk dolu. Vyšli z toho, pre mňa osobne tak nádherné fotky mojej osoby, že ja sa do dnešného dňa nad nimi rozplývam. Nikdy som sa samej sebe nepáčila tak ako práve na tých fotkách. 


Uvedomenie si svojho ženstva vďaka ich práci je pre mňa každý deň veľká pomoc. Prečo ? Pretože veľakrát príde deň kedy sa cítim ako smradľavá ponožka odhodená v kúte. Dve deti, domácnosť, veci na instagram, príprava cosplay, točenie videí a fotenie je niekedy nad moju hlavu a aj keď odvediem kus práce nepriznám si to. Na mne je vidno, že som niečo robila ale moja hlava stále si ide svoje. Avšak, nádych, výdych, poďakovanie samej sebe a dnešnému dňu za tak nádherne momenty a pozretie sa do zrkadla a uvidieť na sebe pozitívne veci. Prídem niekedy pred zrkadlo a poviem si: ,,Dnes ti to pristane a aj keď sa tak necítiš, zaslúžiš si vedieť, že si krásna taká aká si."

Tak schválne, koľké toto robíte ? 
Budem rada, keď mi dáte vedieť a ak vaša odpoveď bude, nie nerobím, tak sakra začni žena, pretože ty si to zaslúžiš. Zaslúžiš si vedieť aká si úžasná a nádherná. Ako robíš tento svet krajším prostredím. 
Maj sa rada, miluj sa za to že si. 

Komentáre