Školský motivačný diár 2020/2021

 Ahojte, 

tak čo ? Ako sa máte ?

Je tu začiatok októbra a v školách to zas a znovu vyzerá otázne, niektoré sú otvorené, niektoré znovu zatvorené ale učiť sa musí. Každý sme si obdobím školy prešli a niektorých to ešte len čaká, druhý to majú za sebou a niektorý sa rozčulujú v laviciach alebo doma pri knihách a rozmýšľajú ako vymyslieť dobrú výhovorku hlavne pre seba samých aby sa učiť nemuseli, prípadne tí, ktorých učenie baví. Ja osobne som patrila medzi tú kategóriu, ktorá premýšľa nad tým ako sa vyhnúť učeniu a najlepšie škole. Avšak mám to za sebou a občas mi pri tomto "dospeláckom" živote aj tá škola chýba a občas si hovorím, že by som si tam šla sadnúť a znovu vypočuť nejaké to učivo. 


Avšak čo sa školákom môže hodiť a rovnako tak aj hodí je diár. Žijeme v dobe telefónov ale radšej použijem diár na všetky svoje plány, poznámky..... Diár sa nám nemôže pokaziť ako napríklad telefón a tak neprídem o žiadne z veci, ktoré mám poznačené práve v diári. Úprimne som rada, že aj tento rok sa ku mne dostal Školský motivačný diár od I Can Academy, pretože práve ich diáre sú všetko čo človek hľadá. Motivácia na prvom mieste a ten obsah <3 


Aj keď do školy nechodím, tak som sa okamžite zamilovala. Vždy som v škole musela mať svoje diáre a keď som ešte chodila do školy, myslím, že som stihla ich 2 diáre a teraz mi je aj úprimne ľúto. Veľmi mi to pomohlo pri maturite a hlavne sama pred sebou som sa mohla potrestať, že učivo, ktoré sme sa učili, mám zapísané ale moja hlúposť, že som sa ho nenaučila. Vždy som sa vďaka diáru vrátila nazad k učivu a zopakovala si ho, prípadne sa ho nadrvila. 

A čo vlastne v diári nájdete ? 

Hneď po otvorení nesmie chýbať rozvrh hodín, ktorý som si ja osobne ani po pol roku nedokázala zapamätať a vždy som musela mať rozvrh. Ďalej vyplníš svoje osobné údaje, ak by sa diár stratil, tak aby si vedel aj nájsť svojho majiteľa. Obsah kde čo nájdeš, predslov, ktorý po prečítaní ma namotivoval  a presne také slová som potrebovala počuť počas môjho štúdia. Návod na používanie diáriku, nástenka snov, cieľov a  vízií, ktorá vás bude sprevádzať celým rokom a netreba na ňu zabúdať. 


To najpodstatnejšie pre školákov sú školské prázdniny, kde nájdete kalendár týchto prázdnin, aby ste vedeli na kedy sa máte tešiť. Klasický ročný kalendár kde si môžete prípadne krúžkovať dôležité dni aby ste si vedeli pozrieť potom ten deň v diáriku a istiť čo dôležité tam vlastne máte. Ďalej tam je ročný plánovač kde máte kúsoček miesta na nejakú tu malú poznámku a potom už začína ten pravý motivačný diár kde je môj najviac obľúbený mesačný plánovač, ktorý je na dve stránky a bez práve takéhoto plánovaču ja diár mať nemôžem. Je to za mňa najviac prehľadná vec a najlepšie sa mi tam píše a mám tam krásne celý mesiac na dvoch stránkach, takže najhlavnejšie veci sú tam. 


Kruh života a rôzne ďalšie motivačné stránky ktoré vás budú sprevádzať, rovnako tak obrázky z popisom. Čo sa týka tých motivačných stránok tak napríklad nie len životné ciele ale dokonca aj ciele v školskom roku 2020/2021, v čom sa chcete zlepšiť, čo chcete zažiť alebo aj aké známky a vysvedčenie si predstavujete, že dosiahnete na konci roka. Montessori- tipy pri učení, chcem niekam patriť- čo si na sebe cením ja a čo iní, 5 vecí na ktoré si máte spomenúť keď v živote bojujete z ťažkosťami a mnoho ďalších takýto stránok, ktoré vás čakajú na začiatku každého mesiaca. 


Na konci veľa miesta na vaše poznámky, či už linajkové strany alebo aj čisté. obľúbené citáty, najlepšie hlášky a komentáre roka (inak tie u nás na škole sa vždy oplatili počúvať a keď bolo zle spomenuli ste si na to vtipné a hneď vás aj hnev prešiel) stránka pre tvojich spolužiakov, kde si zozbierate podpisy, čísla, odkazy, proste hocičo čo ti chcú spolužiaci odkázať, to ti tam napíšu. 

Najlepšie stránky podľa mňa sú tie koncové kde sa nachádza slovensky jazyk a anglický jazyk. Slovné druhy, vybrané slová, pády a otázky.......prítomný čas jednoduchý, priebehový, minulý čas, proste angličtina a jej základy ktoré si človek opakuje asi neustále. Geometria a malá násobilka sú tie dosť pomocné, pretože si povedzme na rovinu, aj ja som si občas dala do kalkulačky 2+2 :D. Periodická sústava prvkov, ktorú som si aj ja hneď naštudovala. A stránka s názvom odreaguj sa kde si máte vyfarbiť obrázok ak budete mať nejaký naozaj náročný deň v škole prípadne nejaké tie nervy. Aj keď pri tých by asi ten obrázok bol poriadne doškriabaný. 

Diár má tento rok toho tuším ešte viac ako minulý, alebo sa mi to iba zdá? Titulka je naozaj krásna a jednoduchá a žltá "šnúrka", ktorá slúži na to, aby ste nemuseli v diári listovať ako splašený, že ktorý je to vlastne deň. 

Ja  veľmi Ďakujem I Can Academy, že sa ku mne dostal tento diár pretože je naozaj moc krásny a praktický. A čo vy? Používate diáre? Či už do školy, práce alebo len tak na plánovanie si svojich dní? 


Majte sa krásne a prajem hlavne krásny deň. <3


Ahojte, 


Vaša Betty 



Komentáre

  1. Taky ho mám a je parádní. Za mě tak pěkné školní diáře vůbec nebyly.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  2. prezerala som si ho v knihkupectve, ale kedže mám ešte svoj starý neoplatilo sa mi ho kupovať, ale buducí rok si ho rozhododne kúpim, keďže čítam na neho len same chvály

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára