Produkty pre malú ale aj mňa- Benu Lekáreň

 Ahojte, 

Ako som nedávno spomínala v článku do môjho pôrodu je už naozaj len chvíľa  a treba sa naň začať pomaly pripravovať a preto, už začínam zháňať veci, ktoré sú potrebné či už na pôrod samotný ale aj veci, ktoré bude treba doma. Som veľmi rada a vďačná, že práve tento článok píšem v spolupráci s Benu Lekáreň, ktorú navštevujem keď niečo treba. Vybrala som si niekoľko produktov, ktoré by som vám  rada ukázala a niečo málo k nim napísala a možno článkom inšpirovala aj iné mamičky ako mňa inšpirovali zas druhé mamičky (skoro mamičky). Nechcem sa však moc vypisovať tu na začiatku ale poďme na samotné veci. 


Začnem značkou Avent, ktorú poznám už dlhé roky a viem, že ak ide o veci pre novorodenca ako sú dudlíky, fľašky, odsávačky a iné veci, tak mi bolo vždy odporúčané vziať práve od tejto značky. Osobne som sa zamilovala do dizajnu ich cumlíkov a neodpustila som si ani fľašku. Vzala som cumlíky pre dievčatko od 0-6m (inak priznám sa, že kým som nepozerala cumlíky v obchodoch, ani ma nenapadlo, že sú značené od ktorého do ktorého mesiaca vlastne sú). Je to Avent Cumlík utišujúci 0-6m oceán dievča a v balení sú dva kusy. Ich cena je 6,99€ O týchto cumlíkoch som našla, že sú z čistého silikónu-0% BPA (BISFENOL A), zaručuje prirodzený vývoj ďasien, je vhodný na všetky druhy sterilizácie a má krúžok na držanie. Čo sa ešte vo všeobecnosti odporúča pri cumlíkoch je ich doba používania maximálne 4 týždne a mňa by zaujímalo, ak ma sledujú nejaké mamičky, koľko práve oni nechávajú svojím deťom jeden cumlík. 


Fľaška je rovnako tak od 0m+ má 125ml a krásnu ružovú farbu. Cumlík je extra mäkký a jeho tvar mi pripomína tvar bradavky, čo viem, že je pre dieťa skvelá voľba. Veľa mamičiek je práve proti fľaškám ale ak niekedy kojenie proste nejde, nie je sa za čo hanbiť a nie je si čo vyčítať, pretože verím, že ste urobili naozaj všetko preto, aby ste to skúsili aspoň. A keďže má cumlík práve tento tvar, malo by mamičke pomôcť pri kombinovanom kŕmení dieťatka (ak kojí ale napríklad musí dávať aj umelé mlieko) a tým pádom, by sa niektoré matky nemuseli báť, že ich dieťa si zvykne na fľašku a nebude viac chcieť ich prsník. Na fľaške je dizajn dvojitého ventilu, ktorý by mal potláčať koliku, privádza vzduch do fľaše a  nie práve do bruška bábätka. Cena 9,49€


Od značky Weleda tu mám Čaj pre dojčiace ženy, ktorý obsahuje 20 sáčkov po 2g. Čo píšu na krabičke? Hrejivý čaj bol vyvinutý v kooperácii s pôrodnými asistentami a farmaceutmi, špeciálne pre obdobie dojčenia. Obsahuje iba starostlivo vybrané byliny v BIO kvalite, ktoré nezaťažujú organizmus matky a ani dieťaťa. Čaj podporuje prirodzenú tvorbu materského mlieka. Aniz, rasca, fenikel a ďalšie bylinky dodávajú čaju lahodne jemnú a osviežujúcu chuť. Čajík začnem piť na konci tehotenstva a odporúčaná "dávka" je 3-6 šálok čaju, čo je práve v decembri veľmi výborné. Môže sa piť aj za studena ale teda neodporúča sa sladiť ho. A ak ste niekedy detičkám závideli čajík, tak nemusíte, pretože práve aj tento čajík obsahuje fenikel z ktorého mám radosť, pretože ho mám veľmi rada od doby kedy moja nevlastná sestra bola bábätko a pila ho. A mamičky prosím vás, čajíky nie sú náhrada stravy. (Pretože už  som sa stretla aj s takým názorom, že namiesto mlieka dala dieťaťu čaj, že to je ako keby dostalo mlieko, nie,nie,nie) Cena 4,49€


Ďalej tu mám Sudocrem, s ktorým som si  kedysi dávnejšie liečila pleť (keď som bola v puberte a ono to naozaj zaberalo) ale viem, že práve tento sudocrem sa používa aj pre bábätká. Podpora liečby a prevencie: plienkovej dermatitídy, odrenín a podráždenia pokožky, dermatitídy pri inkontinencii u dospelých a ochrana pokožky v okolí poranení. Dalo by sa povedať, že krém sa doma nestratí ako pre bábätko tak aj pre dospelého. Na tento krém som sa pýtala niektorých mamičiek a bolo mi odporúčané vyskúšať ho a prípadne ale, kúpiť ešte inú značku. Nájdu sa zástankyne tohto krému, ale aj odporcovia. Ja však musím zistiť čo našej malej bude vyhovovať najviac, ale rozhodla som sa pre neho práve preto, že mám ja osobne s týmto krémom dobrú skúsenosť a občas po ňom siahnem aj teraz, keď vidím v akom zlom stave je moja pleť. Cena 4,99€


Určite poznáte Aquaint Happy Planet 
a ich produkty. Benu lekáren ponúka práve ich vlhčené obrúsky. Nie je tomu tak dávno ako bol toho plný instagram a ja som sa rozhodla jedny vziať, vyskúšať a moju úplnú recenziu vám dám, až keď ich s Betkou začneme používať. V balení ich je 60ks a sú 100%  biologicky odbúrateľné/kompostovateľné, neobsahujú žiadne plasty a obsahujú 99,9%  čistej vody. Sú vhodné aj pre vegánov. Sú bez parfému a bez alkoholu a čo je krásne, že ich výrobca venuje z každého kusu 10% na projekty zamerané na odstraňovanie plastov z oceánov. Sú klasicky na jednorazové použitie. Ja osobne som zvedavá na to ako nám budú vyhovovať ale budem dúfať, že nebudú dráždiť pokožku ale práve naopak, že budú k nej šetrné, keďže ich obsah je taký aký je, tak by to človek aj čakal a určite ich pribalím do pôrodnice.  Cena je 3,49€ 


Od značky Bupi nájdete na stránke Benu Lekárne niekoľko produktov, jedná sa teda o detskú kozmetiku ako pre malé deti tak aj už pre väčšie. Vybrala som si ju hlavne preto, že je určená na umývanie veľmi citlivej pokožky a preto ju môžu používať deti od narodenia, je na vlasy aj telo a svojím zložením je jemnejšia než mydlo. Je vhodná dokonca na každodenné používanie a obsahuje alantoín, ktorý potláča podráždenie pokožky. Je skvelé, že fľaška má obsah až 500ml. A ak máte niektorá skúsenosť s touto značkou dajte mi vedieť, budem rada, za každý ohlas. PS: má takú tu správnu bábätkovsku vôňu.  Cena je 4,49€


Posledné dva produkty, ktoré idú so mnou do pôrodnice sú od značky BelBaby. Na stránke nájdete či už detskú kozmetiku ale aj práve podložky na prebaľovanie a prsné vložky. V zozname pôrodnice kde sa chystám rodiť sú tieto dve položky a veľmi verím a dúfam, že prsné vložky využijem a budem kojiť, pretože budem robiť maximum pre to. Čo sa týka prsných vložiek je ich v balení 30ks, vonkajšia strana chráni bielizeň, sú z absorpčným jadrom a anatomicky prispôsobené a sú hlavne priedušné z netkaného textilu vhodné pre citlivú pokožku. Ja teda dúfam, že ma nebudú škriabať bradavky a hlavne, že aj trošičku ochránia pred "náletmi" mojich rúk, pretože ja človek nezvyknutý na to, že má väčšie prsia sa stále správam ako keby sa ani nezväčšili a moje ruky sem tam zavadia o ňe. Prsné vložky nemusia slúžiť iba na ochranu pred "pretečením" mlieka ale tie ktoré nevedeli (ako ja) tak aj na ochranu pred vytečením kolostra ( mledziva) z prsníkov, ktoré sa začne objavovať približne po 20tom týždni tehotenstva. Ja osobne som mala toto kolostrum len chvíľku a potom to prestalo. Neplašte sa toho prosím, ak niekomu toto kolostrum nepotečie, pretože je normálne, že niektorým áno a niektorým nie a ak by aj vás niekto chcel strašiť, že ak netečie tak nebudete kojiť, neľakajte sa ani vtedy, absolútne to, to neznamená. Niekto má toto kolostrum chvíľu a niekto už do pôrodu, alebo teda do vtedy, do kedy reálne má prestať tiecť. Cena vložiek 3,49€


Klasické prebaľovacie podložky, ktoré poznáme asi všetky. Slúžia na ochránenie povrchov pri prebaľovaní, aby ste nič neušpinili a čo ja hovorím stále, najlepšie je, nosiť ich aj v prebaľovacej taške von, pretože ak bude treba prebaliť v nákupnom centre na toaletách kde je tento detský pult, dáte si túto podložku a nemusíte sa báť baktérii a vôbec toho čo všetko bolo vlastne položené na pulte v danom obchodnom centre. Videla som totiž dávať na tento pult  dieťa, ktoré behá v topánkach po blate a daná mamička sa neunúvala očistiť tento prebaľovací pult od blata. Takže pokiaľ sa dá, noste tieto podložky. V balení ich je 10ks a sú 60x60 a ja dúfam, že možno využijem aj ja v pôrodnici túto podložku ak by náhodou moje nestačili. Cena 4,49€


To bude všetko z dnešného článku, ja dúfam, že vás zaujal aj práve takýto článok, pretože okrem článku čo si balím do pôrodnice chystám ešte jeden článok (možno dva) práve s takýmito tipmi/radami, ktoré som ja dostala a prípadne aj článok s tým, čo sme nakúpili pre malú. 

Ešte raz by som sa veľmi chcela poďakovať Benu Lekárne za produkty <3. 


Prajem vám krásny zvyšok dňa, 


Vaša Betty 

Komentáre