Nákup z Avon

 Ahojte, 

mám pocit, že táto situácia sa asi už nikdy nezlepší ale netreba zúfať a držať sa a veriť len v to najlepšie, pretože to na čo myslíme tak to si do života privolávame. Ja sa však nebudem dnes opúšťať a namiesto toho vám ukážem produkty, ktoré som si zaobstarala z Avon. Aby sme sa chápali nie je to spolupráca ale produkty kúpené za moje vlastné peniaze. A myslím, že nemusíme moc toho písať na začiatok ale hneď sa vrhneme na samotné produkty. 


Hneď na začiatok tu mám sadu, ktorá bola za výhodnú cenu pri nákupe ktoréhokoľvek produktu z katalógu. Čo táto sada obsahuje ? Levanduľový krém na ruky, sprej na farbené vlasy, pena do kúpeľa (na ktorú osobne som naozaj dosť zvedavá), dezodoračný sprej na chodidlá s levanduľou a  upokojujúci vonný sprej na vankúš s levanduľou a harmančekom. Sama som osobne dosť zvedavá na penu, keďže som ju ešte nemala možnosť nikdy skúsiť a vždy som používala iba tie z DMky. 


Starostlivosť o vlasy nesmie chýbať a osobne mám produkty od Avon aj rada, pretože keď si tak vezmem ich šampón verzus šampóny od Balea je tam citeľný rozdiel ale obi dva mi neskutočne vyhovujú a nevymenila by som ich za nič na svete. Avšak, ide zima a tak moje vlasy potrebujú trošku zmenu a práve na zimu si radšej kúpim šampón od Avon. Tento je konkrétne na zhustenie a objem. Počas tehotenstva mi tak trošku vlasy padajú ale zároveň aj rastú pekne a ja som sa rozhodla ich v tom "raste" podporiť a preto som zvolila práve túto variantu. Síce píšu, že je to pre hustý vzhľad vlasov ale verím tomu, že im možno trošku pomôže rásť. Čo sa ešte týka týchto šampónov je to, že sú pre vlasy (aspoň moje) trošku ťažšie a tak si musím dávať pozor na množstvo ktoré použijem. 
Regeneračné vlasové sérum mám prvý krát od tejto značky a tak som veľmi zvedavá aké bude. Napomáha posilniť a obnoviť poškodené vlasy a zanecháva ich svieže a zdravo vyzerajúce. Ja som ho ešte nestihla vyskúšať ale ak nezabudnem, tak vám dám vedieť na instagrame po nejakej tej dobe používania, čo naň hovorím. Je s argánovým olejom a kaméliovým olejom. 

Čo by som to bola za snúbenicu keby som zabudla na moju drahú polovičku. Rozhodla som sa urobiť mu radosť a tak som mu objednala Black Suede Touch vôňu na ktorú som bola naozaj dosť zvedavá ale verila som, že bude krásne voňať, pretože sa mi zatiaľ vždy podarilo nájsť vôňu, ktorá mi vyhovovala a tak som stavila na svoju "intuíciu" aj teraz a mala som úspech z čoho sa teším. Teraz ju dať už len na oči mojej polovičke aby nezabúdal. 
Sprchový gél 500ml amazon jungle je presne ten názov, ktorý sa mi k mojej drahej polovičke hodí, prečo? Verte mi, to nechcete vedieť :D. Príde mi fajn kúpiť raz za čas väčšie balenie sprchového gélu než je 300ml. Som zvedavá na výdrž ako aj sprchového gélu ale rovnako tak aj vône. 

Odličovač dlhotrvajúceho makeupu som sa rozhodla vyskúšať, keďže ich odličovacie mlieko úplne milujem, tak verím, že aj tento odličovač si obľúbim. Vzala som si hneď dva, pretože mám rada malé balenia skrz cestovanie a takú tú záchranu ak som niekde a potrebujem "opraviť" make up ale aj sa priznám, že práve druhá fľaštička mala byť na jednu príležitosť, ale nevyšlo to a tak prišiel na rad plán číslo dva, ktorý by bol splnený aj po tom, ako by sa nestihol minúť celý. Pri odličovaní mám aj dosť problém so začervenaním pleti a tak budem dúfať a sledovať svoju pleť pri používaní práve tohoto produktu. Verím však, že to dopadne pozitívne. 

Rúže, rúže a rúže, to je položka ktorej ženy nemajú doma nikdy dosť. Obľúbila som si práve takéto tmavšie farby, ktoré milujem nosiť hlavne na jeseň. Krásne "zapadajú" do obdobia a myslím, že odtiene budú sedieť tak ako som si ich predstavovala. Čo je super a pozitívne je to, že sú matné ale som zvedavá na výdrž hlavne pod rúškom. Vybrala som si odtiene Worthy a Desire. PS: tie balenia sú moc krásne. 

Čo by som však povedala k laku na nechty? 
Ako prvé ma určite zaujalo to čo je práve k nim napísané. 
,,Moja superschopnosť spočíva v manikúre hotovej za 60sekúnd" Takže lak by vám mal zaschnúť za minútu na čo som osobne dosť zvedavá a čo sa týka farby....Rozhodla som sa pre úplne jemnú a neutrálnu farbu, páči sa mi keď pozerám napríklad aj videá a vidím, že dievčatá/ženy majú spravenú manikúru ale veľmi jemným a prirodzeným lakom. Preto som sa rozhodla pre jemnejšiu variantu a práve výraznosť nechám mojím perám. Veľmi som zvedavá na "finish" farbu a hlavne na to najpodstatnejšie, koľko vydrží na nechtoch. 

Náramok som si z avonu kúpila asi prvý krát v živote a neľutujem. Kúpila som si ho na jednu príležitosť a tak som rada, že zatiaľ to vyzerá, že ho aj využijem. Je naozaj jemný a elegantný a detail, ktorým je slzička sa nedá nič pokaziť. Síce na obrázku samozrejme vyzeral o niečo inak ale tak je to asi so skoro všetkým, takže nemám čo vyčítať keď je naozaj minimálny rozdiel. 

Tak a na túto vôňu som bola zvedavá asi najviac. Bála som sa, že bude silná a až moc prenikavá ale prekvapila ma a som rada, že som zas a znovu dala na svoju intuíciu. Far away glamour je decentne sladšia (podľa teda toho ako ju ja cítim) a jej zloženie by malo byť ,,Púčik čiernej ríbezle, madagaskarská vanilka a čierna pižma. Nie som nijaký odborník na vône a vždy vyberám podľa svojho uváženia a nepozerám na zloženie. Čo ma prekvapilo ešte bol jej flakónik, ktorý je elegantný a presne taký ten pravý ženský.

Prišiel mi aj darček v podobe ďalšej vône a táto je celkom opak a je to úplne jemná, príjemná a nenápadná vôňa, ktorá mi rovnako tak sadla a pripomína mi trošku zimu. Attraction rush for her- listy lesnej jahody, arabský jazmín a akordy ambry. Skôr to znie ako jarná vôňa ale mne osobne pripomína zimu. Flakónik je originálny a hneď ma oslovil a je to veľké plus mať krásnu vôňu a zároveň aj flakónik, ktorý dobre vyzerá. 


A ja myslím, že sme už na konci. Dúfam, že sa vám článok páčil, chcela som vám zas a znovu ukázať čo je nové u mňa a budem rada, ak mi dáte vedieť či máte nejaké skúsenosti s týmito produktami a ak áno, veľmi rada si prečítam aj vašu "kratšiu recenziu" tu dolu v komentároch. Prajem vám hlavne krásny zvyšok dňa a aby vás všetka smola obchádzala a aby ste sa nenechali pohltiť negatívnou energiou, ktorej je teraz až až. Myslite pozitívne a verím, že sa vám to vráti v podobe "darenia sa". Nezabúdajte na to, že je veľa ľudí okolo vás, ktorý sa možno trápia ešte viac, pretože sa fakt nedarí a hrozí im, že skončia na ulici, prípadne ľudia, ktorý trpia rôznymi chorobami. Ja verím, že sa nám bude všetkým dariť a že všetko toto zlo pominie len treba vydržať. <3


Ahojte, 


Vaša Betty 

Komentáre

  1. Tahle situace je opravdu peklo, ale snad opatření pomůžou a zlepší se to. Taky v tomhle nejsem moc velký optimista, ale nezbývá nic jiného, než věřit, že bude dobře. Nákupy jsou super. Já z Avonu neobjednávám, ale líbí se mi rtěnky.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára