Mini Haul pre Betty

 Ahojte, 

Aktuálne už nakupujem posledné veci, ktoré nám doma chýbajú a tak ma napadlo ukázať vám, čo také sme ešte dokúpili prípadne mamičky, ktoré či už majú bábo alebo čakajú sa môžu samozrejme tiež inšpirovať a aj mňa samotnú pár článkov inšpirovalo a tak som sa rozhodla aj ja. Boli sme v Pepcu, PreDeti.sk a DMdrogérii. To sú také tie klasické obchody kam sa vyberiem keď niečo treba a ešte do Rico Baby v obchodnom centre Južanka. Až do včerajšieho večera sa netušilo, že detské obchody nakoniec nechajú otvorené, predsa len, zoženiete v nich veci ako pre maličké ale aj pre vás samotnú do pôrodnice.  A keď je reč o pôrodnici tak  sa pomaly začnem baliť a článok čo si beriem do nej bude tiež.  Budem sa baliť podľa toho, čo treba tam kam idem rodiť ale aj nejaké tie svoje veci si vezmem. Každopádne dám vám vedieť a poďme už na článok. Dúfam, že sa vám bude článok páčiť a ak by vás niečo napadlo, na čo som mohla asi tak zabudnúť alebo čo nie je zvyčajná vec v zoznamoch ale treba ju kúpiť, budem rada keď mi to napíšete. 

Dáme si také chvíľkové mimi obdobie, pretože to tak jednoducho teraz cítim, mám to tak, deje sa to u mňa doma a ja s vami zdieľam veci, ktoré sú aktuálne ale nebojte, po pár článkoch budú aj články s Mary Kay a podobne, takže sa vrátime do starých koľají. 

Asi nemusím hovoriť ako populárny je tento nákrčník pre malé detičky. Videla som ho asi u všetkých mamičiek na instagrame a tak som neodolala a vzala aj ja jeden. Stál 2€ a je z pepca. 

Pepco má aj krásne a lacné pančušky pre detičky a tak som vzala hneď štvore. Jedny som vzala z chlapčenského oddelenia a ostatné už z dievčenského. Premýšľam či to bude stačiť ale budem dúfať, že áno. Prípadne by som sa tam zastavila pre ešte jedny teplejšie pančušky. Ceny môžete vidieť na fotke a za mňa teda je pepco skvelé v tom, že ich veci sú lacné ale zároveň kvalitné a vydržia niečo. Veľa krát som bola voči tomu skeptická, že predsa tak lacná vec nemôže vydržať, teraz som rada, že som zmenila názor a viacero vecí sme nakúpili v pepcu. 

Keď som uvidela medzi hračkami v pepcu túto hviezdičku neodolala som. Keď jednorožca potiahnete na dol, začne hrať klasickú a známu uspávanku. Teším sa keď budeme dávať postieľku dokopy a zavesíme jej tam túto hviezdičku. Je to veľmi príjemný a mäkučký materiál a myslím, že ju tam mali aj v modrej farbe. Cena 4,99€

Tieto košíky sú za mňa veľká výhra a v komode pre malú už sa nachádza pár košíkov a pri oblečenie trebalo ešte jeden, tak som vzala ružovkastej farby. Ono na tej fotke samotnej tie farby vyzerajú úplne inak než v realite sú, ale to nevadí. Pekne mi pasujú do šuplíka, sú praktické ako na látkové plienky, ale aj na čiapky, rukavičky,ponožky a už aj konečne na pančuchy. Mám rada nejaký ten systém vo veciach a práve preto som vďačná, že košíky mi krásne pasujú a ja nebudem stresovať kde čo mám. Prípadne aj keď manžela pošlem po veci ktoré sa nachádzajú v košíku nemusí hľadať kade tade ktorú presne veci chcem, ale donesie mi celý košík a ja si vyberiem. Cena bola okolo 1,30€

Objednávka z Benu Lekárne mi dorazila tento týždeň a ja som rada, že som doplnila zásoby a práve článok, kde vám ukážem všetky tieto veci vyjde po tomto článku, niekedy cez týždeň. Ale je tam čaj na podporu kojenia, cumlíky, fľaška, prebaľovacie podložky jednorazové,  prsné vložky, pena na kúpanie, a sudocrem. 

Podložka na prebaľovanie, ktorú budem nosiť so sebou v taške ku kočíku je pre mňa nevyhnutná, pretože v obchodných centrách síce majú podložky na prebaľovanie ale nebudem tam dávať svoje dieťa keď viem, že niektoré matky sú jednoducho prasce a dajú tam dieťa, prebalia a načo si po sebe upratať ak to zašpinia. A ak nebudem mať práve pri sebe tie jednorazové, tak použijem práve túto. Navyše ten motív <3. 

Klasická vec akou sú návlečky na vankúš a paplón. Samozrejme nebudeme hneď využívať vankúš ale paplón by som chcela, keďže maličká bude spať vo svojej postieľke v hniezdočku a nám sem tam dosť prefukuje cez okná tak som sa rozhodla, že jej budem dávať aj paplónik aby jej nebola zima alebo aby nenachladla hneď. Zvolila som hviezdičky, pretože máme dosť podobnú zavinovačku a dokonca aj prebaľovaciu podložku na komodu. Návlečky sme kupovali v Mobelixe a mali ich tam v akcii za 7€.

Hniezdo alebo teda mantinel do postieľky som úplne zabudla kúpiť skôr a teraz keď som si naň spomenula tak som sa poň zastavila v PreDeti.sk odkiaľ budú aj ďalšie veci. Vybrala som takýto krásny a jemný vzor, farba je taká slabunko zeleno-modrá. Bábätko to využije neskôr keď sa začne prevaľovať ale dáme jej to od začiatku, predsa len to aj trošku stlmí svetlo, ktoré pôjde z chodby keď bude ležkať a má to svoje určité výhody. Niekto dáva teraz moderný pletenec ale my sme sa rozhodli práve pre takúto klasiku. Cena 13,90€

Plachta je snáď vec, ktorú nemusím moc predstavovať, tú sme vzali v takej slabunkorúžovej farbe, aby zas nemala všetko také neutrálne ale aj trošku rúžovej a časom chceme kúpiť ešte jedny návlečky a plachtu tak uvidíme, akú farbu zvolíme práve pri tých druhých. Mali tam ale aj iné farby a úprimne rozmýšľala som chvíľu ale nakoniec vyhrala táto rúžová, pretože bielej sa proste bojím. 
Vzali sme aj obal na cumlík, čo viem, že je potrebné celkom a to sme sa rozhodli práve pre takúto mentolkovo-šedú farbu. Stál okolo 4€.

Taký malý tip, našla som tieto "štipce" ktoré slúžia na prichytenie či už plienky na kočiar alebo nejakú hračku na kočík, prípadne hocičo čo vás napadne a rovnako tak aj do autosedačky ak by moc svietilo slniečko, tak sa to dá pekne uchytiť pomocou týchto štipcov. Vzala som ich v takej bledoružovej farbe pretože kočiar máme v šedočiernej, tak aby tie doplnky boli také farebnejšie aspoň. 

Vec, ktorú mi mamina hneď povedala aby som kúpila je chránič matracu. Z počiatku som si myslela, že ten chránič je len nejaká plachta alebo čo a manžel ma presviedčal o tom, že šak to neochráni ale ja hovorím tak snáď keď je to chránič tak slúži práve na to ochránenie matracu. Som rada, že som dala na seba lebo až doma som si všimla, že je to ako keby guma. Chránič má gumičky pomocou ktorých ho zachytíte na matrac, takže sa vám nebude krčiť. 

Premýšľala som či áno alebo nie túto kefku ale keď som uvidela, že ju majú tak som si ju vzala. Je od 0 mesiacov a ako na jednej strane je kefka tak na druhej "masážna" časť na ďasná. Úprimne musím ešte poriadne prísť na to, ako sa používa ale budem veriť, že na to prídem. Kedy a ako ju správne použiť. 

A ak by niekto chcel zvečniť otlačok nožičiek alebo ručičiek do knižky prípadne niekam ako obrázok, predávajú aj takúto farbu. Manžel si to vzal aby si mohol dať potom vytetovať otlačok nožičky našej krpatej čo mi príde hrozne, hrozne, hrozne milé <3 Ale určite dáme aj otlačok do knižky. 

To by bolo z dnešného pohodového článku asi všetko, ja ďakujem, že ste si ho prečítali a cez týždeň sa môžete tešiť na ďalšie články. Prípadne mi dajte vedieť aké články by ste si radi prečítali, prípadne nejaký nápad na video. 
Majte sa krásne aj v tejto hnusnej dobe a verím, že sa dokážeme správať k sebe pekne a bez urážok, verím, že sa vieme podporiť a nie osočovať. <3 Buďte k sebe dobrý a pomáhajme si navzájom. 

Ahojte, 

Vaša Betty

Komentáre