Mary Kay produkty, ktoré mi prišli v lete

Ahojte, 

dobre viete, že ja a kozmetika Mary Kay sme kamarátky už naozaj dosť dlhú dobu a tak vám dnes ukážem ešte pár produktov, ktoré prišli ku mne cez leto. Mrzí ma, že som tento článok nevydala skôr ale čo sa týkalo určitých vecí, nezvládla by som to a tak som rada, že sa k tomu dostávam aj keď neskôr ale dostávam. Produkty prišli nečakane a to mám na dievčatách vždy rada, že pošlú produkty a mne zrazu zvoní kuriér, že je dolu a má pre mňa balíček, navyše mám pocit, že dievčatá vedia kedy mám zlú náladu a práve v ten deň mi tento balíček príde. Už nie raz sa mi to takto stalo. 



Keďže bolo leto, zišli sa u mňa tieto dva krásne produkty, ktoré pomáhali pri opaľovaní a hlavne po opaľovaní. Osobne sa snažím apelovať na ľudí v mojom okolí aby nezabúdali a pri výbere produktov pred samotným opaľovaním vybrali produkty po opaľovaní. Či už originál produkty po opaľovaní alebo aj ich menšie náhrady. Netreba zabúdať na poriadnu starostlivosť. Dievčatá nám poslali opaľovací krém s SPF20 (dúfam, že dobre píšem) a gél po opaľovaní, ktorý mi zachránil kožu a nie raz. Ako som už spomínala krém po opaľovaní najradšej uskladňujem v chladničke aby prvotný efekt na rozpálenú pokožku bol príjemne chladivý. 


Riasenka Lash Love Fanorama sa stala mojou najpoužívanejšou a zároveň najobľúbenejšou. Ešte kým som ju nemala doma čítala som o nej od kozmetických poradkýň a netrpezlivo a tajne som dúfala, že sa objaví aj u mňa. Po tom ako mi prišiel balíček som musela okamžite testovať a bola som prekvapená. Slová ktoré som čítala sa mi potvrdili a riasenka ma veľmi príjemne prekvapila. Nemám jej čo vytknúť. Myslím, že sa dala zohnať v určitom množstve , nelepí mihálnice, produktu naberie toľko koľko je treba a štetinky mi vyhovujú ako na vrchné tak aj spodné mihalnice a to vždy musím používať dve riasenky. Čo som si ešte tak všimla, čo sa týka balenia, myslím, že toto je prvá riasenka ktorá má ružové balenie, keďže pri ostatných mi príde, že majú práve čierne. Riasenku som odporučila aj jednej známej a prišla si ju ku mne odskúšať a hneď si ju musela zaobstarať. Vy dobre viete, že ja osobne mám dlhé mihálnice ale aj tak to nie je pravidlo, že mi všetko spraví pekne mihálnice. 

A posledným produktom sú tieto dva gélové polomatné rúže,  jeden je jemnejší a druhý o niečo výraznejší. Ja som už aj dávala fotku na instagram hneď po tom ako som si robila líčenie k nim. Čo je hlavné, že rúž pery nevysušuje, vydrží vám niekoľko hodín a keďže ja som ten typ, ktorý stále niečo pije a papá, tak sa mi samozrejme rúž rýchlejšie zotrie ale snažila som sa o niečo menej papať a piť a vydržal približne 4 hodinky. (Čo však robievam je to, že si pred samotným nanesením hocijakého rúžu urobím peeling pier a rúž zafixujem bielym púdrom). Veľmi sa mi páči ich sýta, výrazná farba, že to nie je ako rúž, ktorý si dám ledva niečo vydrží a hneď ho mám aj dolu z pier. Avšak uvidíme ako si poradia cez jeseň a zimu a dám vám ešte vedieť potom. 


To by bolo k dnešnému jednoduchému a rýchlejšiemu článku všetko, ja sa moc ospravedlňujem ak na vás pôsobí nejak zle, ale snažím sa aj cez ťažšie obdobie niečo robiť a pridávať. <3 

Majte krásny deň, 
Ahojte,

Vaša Betty 

Komentáre