Mary Kay- Krásky, ktoré mi pribudli a milujem ich-part 1

Ahojte, 

Vítajte pri novom článku a dnes sa pozrieme na produkty Mary Kay, ktoré sa u mňa objavili v priebehu tohoto roka a som rada, že až teraz som sa k tomu dostala, pretože produkty sú teda aspoň podľa mňa stvorené na leto a jeden produkt som si zamilovala hneď po tom ako som sa spálila pretože, načo si natrieť narty keď si natrieš nohy, veď nikdy si sa nespálila na nartoch a tak sa ti to nemôže stať. Produktov je podľa mňa akurát a keďže  Mary Kay  prichádza s novými a stále lepšími a lepšími produktmi až teda na to, že od kedy MK poznám tak už v mojej skorej puberte mi dalo do poriadku pleť a preto sa vždy veľmi teším keď sú nové produkty a som plná očakávania a keď mi prídu, tak len nechápem ako sa stále môžu prekonávať a vylepšovať svoju širokú škálu produktov. Znelo to trošku ako teleshopping  ( :D ) ale ja si nemôžem pomôcť, pretože ma ešte nikdy nesklamali. 


Začnem hneď letnými produktmi a dva z nich som vyskúšala už včera keď nám krásne svietilo slniečko a na ten tretí si budem musieť počkať chvíľu. 


Opaľovací krém s SPF 30- opaľovacie krémy práve s SP30 mám najradšej pretože sa s nimi krásne opálim ale zároveň sa nespálim, teda spálim ale na miestach kam som ho neaplikovala ( :D ). Rýchlo sa vstrebe do pokožky čoho som sa bála, pretože nie každý opaľovací krém sa vstrebe skoro "hneď" inokedy musím aspoň 10-15 minút čakať kedy sama neuznám, že už necítim na sebe mastný film. Je  odolný voči vode, na stránke píšu, že až 80 minút. Je skvelé, že je vhodný aj na citlivú pleť čo mne vyhovuje, pretože hlavne v lete začne moja pokožka byť viac citlivejšia a ja nemusím kupovať dva samostatné produkty na opaľovanie ale len jeden. 


Regeneračný gél po opaľovaní- sa stal mojím miláčikom. Včera som si neskutočne spálila narty, pretože ako som už spomínala načo ich natierať no nie ? Prišla som domov ubolená, pomaly ani žabky som  nemohla mať obuté ako ma to bolelo a tak som vytiahla tento gél a aplikovala. Neviete si predstaviť tú úľavu, pretože doma som nemala kyslí biely jogurt :D. Avšak zistila som, že ten jogurt už nebude treba. Hlavne počas horúcich dní kedy sa idete cielene opaľovať odporúčam dať gél do chladničky a po príchode domov aplikovať či už ste sa spálili alebo aj nie. Čo je skvelé tak sa skoro hneď vstrebal a účinok bol za 20 sekúnd. 


Jemne samoopaľovacie mlieko- produkt, ktorý ja teraz skúšať nemôžem ale budúce leto  už určite budem používať, možno ho vyskúšam aj v chladnejších mesiacoch. Čo som sa o ňom dočítala- obsahuje arómu kokosu/zimolezu, je vhodný na telo aj tvár a na všetky typy pletí, hydratuje a zjednocuje pleť, nevytvára fľaky alebo pruhy a pri každodennom používaní môžete získať nádhernú farbu už za týždeň. Hovorím, keď budem môcť začnem používať a dám vám vedieť. 


Hydrogelové vankúšiky pod oči sú zázrak hlavne keď niekam idem. Pre lepší účinok odporúčam dať do chladničky. Ráno po prebudení keď niekam idem a je to niečo kde sa musím nalíčiť, či už pre svoj dobrý pocit alebo pre dobro ostatných tak nezabudnem práve na tieto vankúšiky. Od mala mám problém s kruhmi, ktoré mám či sa vyspím alebo aj nie a práve tieto vankúšiky mi pomáhajú bojovať proti nim. Z počiatku po prvom použití ma trošku štípali a tak som im dala ešte jednu šancu a od vtedy mám kľud a môžem ich používať s  čistým svedomím. Zjemňujú hlavne opuchy ale aj hydratujú pokožku a upokojujú. Rovnako tak ich viete využiť aj na iné časti tváre a nie len pod oči. Stačí si zvoliť miesto, ktoré sa vám zdá nejak opuchnuté alebo by ste ho potrebovali trošku rozjasniť a zrovna nemáte náladu na masku. 





Najviac milovaná a obľúbená maska je z rady Clearproof- čistiaca maska s aktívnym uhlím- je vhodná hlavne na pleť so sklonom k akné a prisahám, že po jej použití som mala pleť čistejšiu, mastnota zmizla a čo je najlepšie pomohla mi na akné kvôli hormónom či už teraz v tehotenstve alebo pred svojimi dňami. Maska je myslím, že limitovaná, alebo bola ? A tak som veľmi rada, že mám z nej ešte veľa, keďže je to moje druhé balenie a ja som prvé balenie ešte aj odstrihla a vybrala všetko vnútro aby z nej nič neprišlo na zmar. Obsahuje výťažky z rozmarínu a mäty, vďaka mäte sa vždy viac teším na aplikáciu, pretože milujem tú vôňu. 



Hydratačná gélová maska- je z rady Timewise, vhodná na citlivú pleť a po jej použití máte pocit, že z unavenej pleti je zrazu vypnutá a nová svieža tvár, ktorá je pripravená vyraziť do sveta. Maska by tak isto mala minimalizovať výskyt liniek a vrások, takže pri multimasking odporúčam použiť na miesta, kde sa najčastejšia zvyknú robiť vrásky ak ide o mladšiu-moju kategóriu tak jednoznačne oči a ak si fajčiarka tak okolo úst samozrejme nie na ústa, pretože sa vytvárajú takzvané fajčiarske vrásky. 



Rozjasňujúca maska- rovnako tak je z rady TimeWise a ak máte po dobrej párty/oslave a na druhý deň idete do práce určite si o trošku treba privstať a aplikovať masku spolu s vankúšikmi pod oči. Raz mi jedna pani v nemenovanom obchode sama doporučila túto masku keď ma videla aká som nie, že ja vyčerpaná ale moja pleť. Povedala mi, dievča ty musíš žiariť, zaobstaraj si od MK rozjasňujúcu masku. Ona sama mi povedala, že je veľmi spokojná a nie len, že jej pleť ale aj ona sama sa cíti skvelo. Na dotyk je pleť jemnejšia a hladkejšia a viete o tom, že je proti pigmentovým škvrnám? 



K dnešnej časti 1 tohoto článku to bude všetko a po tomto článku o niekoľko dní vyjde ďalší článok s pokračovaním, aby sme nemali toho moc v tomto článku. <3 

Prajem vám krásny zvyšok dňa. 

Vaša Betty






Komentáre

  1. Čo-to som videla už na IG ♥ Na Mary Kay počúvam samú chválu, avšak mne to ich zloženie produktov jednoducho nevyhovuje :-(

    Blog de la Licorne * Instagram * We♥It

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to je veľká škoda :/ U mňa je to zas jediná kozmetika, ktorú keď si dám nebojím sa reakcie mojej pleti lebo vždy sadne. Teda tie vankúšiky prvý krát nie ale teraz už sú super a vôbec to neštípe a hlavne sa ju teraz nebojím používam v tehotenstve. :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára