Každá matka vie, alebo nie ?

Ahojte, vítam vás pri dnešnom novom článku. 

Úprimne ja ani neviem čo také povedať na začiatok ale asi hlavne to, že som rozčúlená. Od doby kedy existujú sociálne siete, mám pocit, že každý má právo na to, aby rozhodoval o živote druhých a o tom svojom nemá moc potuchy. Mám pocit, že táto téma sa hlavne týka ľudí, ktorý sa neskazili a jednajú stále vo svojom vlastnom záujme a nestarajú sa do životov ostatných. No ale čo tí ľudia, ktorý radšej kecajú do životov druhých?

Od kedy som otehotnela uvedomila som si, čo je myslené tým, že matky a tehotné sú sekty. Niečo ako satanisti. Dáte fotku na instagram v domienke, že je to okej a snáď vás tá sekta vynechá. No, nevynechá. Od kedy dáte totižto prvú fotku svojho tehotenského bruška alebo oznámenia, že ste tehotná, stávate sa ostro sledovanou osobou, ktorá si síce žije svoj život ALE, druhá strana, takzvaná sekta naberá právo na to, aby vám mohla zasahovať do života. Zbehnú sa na vašom profile a už je to tam. Dáte fotku, že si dávate kávu? Pre boha čo si si to dovolila piť kávu keď si tehotná? Dáte fotku ako sedíte vo vírivke ktorá ma sotva 30 stupňov, si jeb*** ? šak potratíš ! Dáš fotku ako sa fotíš bosá? Dievča ty dostaneš chrípku, pre tehotné neexistujú moc lieky a tvoje dieťa umrie, pretože si si dovolila ísť bosá. 

Niektoré sú naozaj až moc premotivované a mohli by si svoje výlevy nechať pre seba a neznepokojovať a nestrašiť prvorodičky. Ono vy si z toho nechcete nič robiť ale vaše hormóny vám to budú pripomínať ešte tak dva-tri dni kedy si fakt potom uvedomíte, že vám šibká a vlastne nemusíte si z toho nič robiť. 

Ďalšia strana sú rozmaznané matky a skoro matky. Sťažujú sa aj keď si zle prdne. Sťažujú sa keď im je celý deň zle od žalúdka ale nebudú zvracať, proste si ľahnú, prespia v inom prípade len ležia bez spánku a sú na soc, sieťach a plačú tam druhým. Prípadne natočia video kde sa hrajú na pravdivé matky pretože to im nikto nepovedal, že keď budú tehotné tak sa stávajú aj takéto veci. 
Drahá moja, ja som zvracala 30x za deň bola hospitalizovaná ale tiež mi nikto nepovedal, že to bude takéto boh vie prečo. Ahá už viem, pretože som sa nepýtala a preto, že každé tehotenstvo je iné, každej telo na nový život reaguje inak, no a ? 



Matky a tehotné kapitola číslo tri sú influencerky. Zostanem tehotná a tak si rýchlo naberiem platené spolupráce a už zo svojho tehotenstva robím veľký biznis. Mám zadarmo kočiar, ktorý inak stoji 1500€ pretože moje dieťa je niečo viac než všetky iné deti, mám tie najdrahšie plienky, fľašky, pretože mne ponúknu fľašu asi zo zlata tak beriem no nie ? Moje dieťa má viac vecí než 10 detí ale preto, lebo mi to poslali firmy a ja teraz dám každej skvelé hodnotenie lebo k tomu mám ešte € na účte. 

Ja neviem ale, podľa mňa slovo influencer  znamená človek, ktorý odporúča produkty pre druhých a ktorý je áno za to platený a má to ako živnosť ale zo svojej skúsenosti vám poviem, že influencer známa osobnosť mi nič nedala do života. Prečo ? Pretože sakra nemám 20€ na šatočky pre malé keď svojmu dietku musím kúpiť aj jesť ak nekojím. Pretože mám kočiar za 250€ pretože má rovnaké využitie ako kočiar ta 1500€, odveziem, uspím, nakúpim a aj všetko ostatné so svojím kočiarom za pár eur a keď ho dieťa trošku pozvracia tak sa nebudem chytať za hlavu lebo to nie je kočiar za 1500€. 
Človek influencer by si sám možno nekúpil veľa vecí, ktoré mu chodia po odporúčaní druhým keby nemá na to financie. 

Viem, že by sa našli ľudia, ktorý by sa opýtali, načo si robíš decko keď nemáš naň peniaze ? To, že nemáte drahé veci pre vaše mimi nerobí z vás chudobných ľudí, ale normálnych ľudí. Pretože si uvedomujete hodnotu toho, že budete mať vaše vytúžené bábätko než by ste mali mať drahé veci preň aj keď ono absolútne nevníma v čom sa vozí. Nehovorím aby ste kupovali kočiar z tuzexu ktorý je rozpadnutý. Ale ide tu o to, že keď vám niekto povie, že má kočiar za 1500€ nemusíte sa cítiť hlúpo, že ten váš bol omnoho lacnejší. 

Rovnako tak to vidím aj na izbách. Zbytočne veľa vecí, ktoré dieťa nestihne ani registrovať a sú tam len preto, že mamičke sa to páčilo a dizajnovo to chce mať tip top, lebo instagram. 
Náš kútik pre mimi tvoria dve komody a postielka, pretože aj tak pol roka ak nie aj viac ste pre to bábätko v prvom rade zaujímava vy, nepotrebuje okolo seba milion ďalších vecí, ono sa zabáva na vás, na vašich xichtoch a rozprávaní. Nemusíte mať izbu ako vystrihnutú z instagramu alebo nejakého časopisu. 

Článok možno vyznie ako neskutočne negatívny ale mňa iba rozčuluje koľko ľudí sa práve kvôli takýmto influencerom cíti menej cenne a ja vlastne netuším prečo. Každý má svoj život a nie každý život je rozprávka. Každý bojujeme za seba a nikto nám nemusí, hovoriť čo robiť a čo nie, nikto nás nemôže obviňovať, že peniaze ktoré sme nevrazili do predraženej výbavičky radšej vrazíme od jedla alebo zážitkov pre to maličké. Nikto nám nemôže nič vyčítať, pretože nežije náš život a my ten jeho. 

Ja sa budem tu na blogu snažiť dať vám typy na veci pre maličké za prijateľné ceny, ktoré si ja sama kúpim. Nepotrebujem sa chváliť na instagrame drahými vecami a ukážkovou izbou alebo kútikom. Nepotrebujem obdiv a správy, že wooow aké to máš krásne. Ale skôr správy jeej dobra cena tam pôjdem pozrieť. Ja len dúfam, že vás článok nepohoršil ale tým, ktoré budú mamičky vysvetlil, že netreba sa cítiť zle, len preto, že ona má niečo čo vy máte za menšiu hodnotu. <3 
PS: Článok nie je myslený ani na okrášlovanie mojej osoby áno? :) Je to čisto môj pohľad na matky a na tehotné, ktoré potrebujú pútať pozornosť a robiť zo seba múdrych ľudí len aby si niečo dokázali. 

Prajem krásny zvyšok dňa a veľa lásky, zdravia a pochopenia. <3 

Komentáre