Catrice-Ó môj bože

Ahojte, 

dlhšie sme tu nemali kozmetický článok venovaný recenziám a úprimne, teraz sa budem snažiť zamerať skôr na kozmetiku, pretože to písanie o nej mi neskutočne chýba. Dnes tu máme článok o kozmetike Catrice, ktorú mám doma už celkom dlhú dobu a ja som sa rozhodla vám ju ukázať, aj keď ste ju videli asi na veľa iných blogoch, ale to bolo asi dávno už, nie ? Poviem vám svoj úprimný názor ale povedzme si na začiatok. 

Čo sa týka kozmetiky Catrice, poznám ju  o trošku menej než kozmetiku Essence. Essence je vlastne kozmetika s ktorou som "vyrastala" a od začiatku som to neskutočne sledovala na všetkých youtube kanáloch a proste úplne všade. Catrice kozmetika by som povedala,že je rovnako určená pre také tie slečny od 15tich rokov a teraz úprimne, po nekonečno. Essence si obaly trošku viac rozmaznáva a práve Catrice zostáva svojská a dospelejšia. Dúfam, že to nevidím len ja ale aj vy drahé dievčatá. 

Čo sa teda týka kozmetiky Catrice mám tu  niekoľko produktov a teraz budem veľmi úprimná, na začiatku som bola voči nej veľmi skeptická a bála som sa, pretože som nevedela čo čakať. A potom to začalo slovami Ó môj bože, ako prosím? To vážne toto? Áno tieto slova mi vyšli z úst keď som ju začala používať keď som ju objavila. Samozrejme, takáto som bola voči niekoľkým kozmetickým značkám, nebudem sa hrať, že nie, ale Essence a Catrice boli značky na ktoré som mala veľké nároky a nechcela som sa v nich sklamať, predsa len boli to moje lásky a stálice. 


Ako prvý som objavila krémový korektor pod oči vďaka mojej kamarátke blogerke. Určite niektoré z vás vedia o akom korektore je reč. Niekoľké z vás mi dali za  pravdu a po tom ako ste si ho kúpili, ste boli nadšené rovnako ako ja. Až po pol roku používania som zistila, že ho môžem používať spolu s tekutým korektorom a moje kruhy pod očami s ktorými som mala väčšmi problém, zrazu zmizli. Neboli tak výrazné ako predtým a ja som sa cítila ako nový človek. Problém, ktorý ma prenasledoval od malička a tým boli ako inak kruhy pod očami, zrazu vďaka catrice korektoru boli skoro preč. Konečne som sa cítila pekná bez toho aby mi niekto hovoril každý deň, nevyspala si sa ?

Inak všimli ste si, že kvalita tejto kozmetiky stúpa ale cena zostáva stále nízka ? Za toto ich MILUJEM.

 Na začiatok tu mám hneď dva púdre.
All matt púder ako už podľa názvu viete tak je púder, ktorý by vám mal zmatniť pleť a tým pádom by ste sa nemali lesknúť ako disco guľa, dievčatá s masntou alebo zmiešanou pleťou vedia o čom hovorím. Ako pri každom líčení a inom púdre tak aj tento som nanášala so štetcom a výsledok? Sama som bola prekvapená ako moju pleť zmatnil a bez prepúdrovania pleť vydržala približne 4-5 hodín. Síce T-zóna nedala pokoj a musela ukázať, že je silnejšia ale v mojom prípade to chápem, pretože zmiešaná až mastná pleť je proste taká a tak som nemala ani veľké nároky. Čo sa teda týka výdrže musím pochváliť. Balenie je praktické a jednoduché. Púder je transparentný ale myslím si, že tento púder mal aj svoje tri odtiene a vďaka obalu, cez ktorý vidíte, si viete vybrať ten svoj. Prípadne vyskúšajte rovno v drogérii tester, aby ste neprišli domov a zistili, že ste kúpili či už moc bledý alebo tmavý odtieň. U mňa vyhráva transparentný, pretože práve odtiene sa snažím "vychytať" v makeupoch.
Čo sa týka sypkého púdru-glow illusion, ten vám naopak pleť rozžiari vďaka jeho perlovému nádychu, ktorý vám pleť nie len teda rozžiari ale aj poriadne zafixuje. Je jemný, nezaťažuje vôbec pleť a čo sa týka nanášanie iných produktov na tento púder je to krásny výsledný efekt. Výdrž má podobnú ako jeho kolega a menšia rada, ak máte doma sypký púder a neviete/nechcete ho používať na pleť, skúste ho pri líčení očí naniesť pod oči vo väčšom množstve a nemusíte sa báť, že vám očné tiene zafarbia váš dokonalý make up. Potom keď máte očné tiene hotové, stačí púder so štetcom "dať preč" a tak sa nemusíte báť "poškodenia" vášho diela na očiach. 

Začnem podkladovou bázou goodbye pores. Svojou textúrou mi pripomína bázu od nyx. Čo sa týka menšej porovnávačky, mám aj jednu aj druhú bázu doma a úprimne radšej siahnem po tejto od catrice. S jej výsledkom som vždy spokojná, nemusím sa báť viditeľných pórov, pokožka je hladšia a pripravená na make up. Na pleti ju trošku cítite ale vždy po jej nanesení a aj iných báz pod make up, počkám aspoň 5 minút aby trošku "splynula" a pri nanášaní sa nezamiešali spolu s make upom.
Podkladová báza HD Active performance je zas trošku iná báza. Je určená hlavne pre dievčatá, ktoré obľubujú šport a neboja sa si do fitka dať trošku make up. Má ochranný faktor spf 30, zloženie so zeleným čajom  a hlavne vysoká odolnosť voči vode a potu. Zároveň hydratuje pleť a make up vďaka nej vydrží dlhšie. Dobre, mala som ju len raz v fitku, keď som mala taký ten deň, že ráno som sa nalíčila a použila ju s tým, že som mala na pláne ísť cvičiť. Po nalíčení som išla do fitka asi tak o 3 hodinky a dala si taký "stredný" tréning. Po tom ako som bola zvyknutá sa po fitku odlíčiť, tak tento krát som len použila obrúsok s ktorým som si urobila "povrchové" očistenie mastnoty a potom naniesla púder. Make up držal, samozrejme nevyzeral ako nový ale fungovala som s ním až do konca dňa.
Korektor One drop Coverage je pre mňa niečo ako skvelý pomocník ale výživa v jednom. Obsahuje totižto kyselinu hyaluronovú ktorá je pre pleť podľa mňa zázrak, keďže som s ňou pracovala. Zároveň jeho krytie a aplikácia je pohladením pre moju dušu. Milujem tekuté korektory a vždy ktorýkoľvek korektor od Catrice bol pre mňa ďalším a ďalším objavom storočia, pretože ich korektory sú neskutočné a už sa im začínajú vyrovnávať aj korektory od essence, ale ak by som si mala vybrať, tak vždy si vyberiem tie od catrice. Bála som sa odtieňu 020 ale prekvapivo sadol mojej pleti skvelo a nie len aplikácia mi príde hyginickejšia vďaka kvapátkovému aplikátoru ale aj tá štruktúra, lepšie sa mi s ním pracuje, určím si koľko produktu potrebujem na pleť a zapracujem už len hubkou. Inak je skvelý aj na začervenané miesta na pleti. Myslím, že ho zoženiete až v 8 odtieňoch.
Make up-HD Liquid coverage, ktorý je vychvaľovaný asi na všetky kúty sveta. Ja sama som o ňom veľa počula a bola zvedavá, že aký naozaj je. Predošlý make up od catrice viete dobre, že som milovala a myslím, že sa k nemu budem vracať spolu s týmto make upom. Má skvelé krytie, zmatní pleť a najlepšie na tom je, že neobsahuje olej. Skúšala som ho aj s púdrom ale aj bez. Musím uznať, že čo sa týka aj make upov od tejto značky tak som rovnako nadšená. Doslova ho milujem a som rada, že som aj ja naň natrafila. Na pleti je ľahký, absolútne nezaťažuje ju ale má jedno mínus a to, že začne neskôr zachádzať do pórov. Čo až tak nevadí, pretože kvôli tomu krytiu som ochotná mu to tolerovať. Mám vždy pocit, že môžem vyjsť na ulicu bez toho, aby som sa bála, že keď moja pleť spolu so mnou dostane moje dni, viem ako ich prekryť a korektor spolu s týmto make upom sú skvelé kombo.
Posledný produkt je fixačný sprej-Hd Active Performance Freezing spray, bez ktorého si nedokážem predstaviť líčenie. Vždy musím mať fixačný sprej, vždy, vždy vždy. Nie len, že fixuje ale dokonca aj hydratuje a osvieži pleť. Má trošku chladivý účinok a vďaka jeho malému baleniu je skvelý do kabelky ale aj na cestovanie. Viem, že sa naň môžem spoľahnúť a vziať ho kamkoľvek. Make up mi zafixuje celý make up a ak idete niekam večer napríklad na ples, alebo párty a musíte sa prepúdrovať, prípadne je suchý vzduch tak aby vaša pleť, bola stále hydratovaná aj keď nie je v najlepšom prostredí, tak tento sprej vás zachráni a popri tom ako vám je teplo, tak aj trošku osvieži.

Ideme od ľavej strany. Lesk na pery sa u mňa dlho nezohrial, pretože moja babička bola rýchlejšia a tak si ho vzala. Myslím si, že je s ním spokojná, keďže mi ani ra nezavolala, že čo som jej to dala. :D Takže som rada.
Druhý produkt je Volumizing balzám na pery. Aby sme sa chápali je to balzám, ktorý by vám mal zväčšiť pery po jeho nanesení. Neviem úplne či pery zväčší ale rada ho používam keď mám jemné líčenie a balzám použijem ako taký menší lesk na pery ale po jeho nanesení cítim mierne štipkanie a tak trochu to aj vyzerá ako keby mi zväčšil pery. Posledným produktom je matný tekutý rúž s jojobovým olejom vďaka ktorému pery hydratuje. Po nanesení zmatní na perách a vydrží celkom dlho bez "opravy". Som úprimne rada, že má hydratačný účinok, pretože hlavne v zime je problém pre mňa nosiť rúže, pretože niektoré vysušujú a potom pery mám popraskané. Tento funguje ako matný rúž ale zároveň povedzme, že aj ako balzám.

Ďalšími dvoma produktmi sú títo pomocníci na obočie. 
Prvá je klasická ceruzka na obočie, čo u mňa nastáva trošku problém, pretože dlhé roky som bola jednoducho zvyknutá robiť obočie normálnou farbou a tak mi vydržalo aj niekoľko dní bez toho aby som ho musela špeciálne upravovať. Avšak ceruzku sa snažím používať a učiť s ňou najlepšie ako to ide. Čo veľmi oceňujem je to, že na jej druhej strane je kefka  s ktorou si obočie viete prečesať a tak si ma získala. Kartáčik používam aj keď použijem ceruzku ale aj keď si potrebujem obočie len prečesať a teraz sa dostávame k druhému produktu, pretože čo sa zas naopak týka gélov na obočie tie ja milujem. Je to pre mňa jednoduchá aplikácia, žiadne hranie sa s tým a robenie obočia pol hodinu. Gélik jednoducho nanesiem, prečešem kefkou a mám hotové. Inak ak sa môžem priznať, ceruzku používam na robenie si pieh. 

Maskara Lashes to Kill Ultra black volume a pret-a Volume Velvet Black. 
Tieto dve špirály sú od seba odlišné nie len cenou, ale aj svojím "objemom" a tvarom kefky. 
Avšak obi dve sú na objem, ale myslím, že tá druhá je taká matná čierna, štetinky má hrubšie a hustejšie a vo všeobecnosti práca s ňou je jednoduchá. Druhá maskara má jemnejší kartáčik a skôr ju používam na spodné riasy, ale rovnako tak aj na tie vrchné. Keďže ja osobne mám svoje riasy dlhé, ťažšie sa mi pozerá na to, či áno dokáže tie riasy podvihnúť, urobiť objem a podobne. Jeden jediný raz som mala problém so špirálou a to bola ale špirála z Avonu. 


Ďakujem, že ste si prečítali môj článok a ja vám prajem krásny zvyšok dnešného dňa a hlavne aby každý jeden deň bol pre vás úspešný a určitým spôsobom náučný. 

Ahojte, 


Vaša Betty

Komentáre

  1. To be honest, od Catrice asi nemám nič, ale vyskúšala som už veci ako napríklad riasenky či ceruzky na oči, obočie .. Ono pri takýchto produktoch sa človek, alebo aspoň minimálne ja, minimálne popáli, haha. Resp. na takých veciach sa čosi kazí iba veľmi ťažko. Ale zasa je pravda, že ceny sú príjemné :-) ☃❄❅

    Blog de la Licorne

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára