Sny si treba splniť

Ahojte krásky. 

Ako podľa názvu môžete zistiť dnes sa budeme tak trochu rozprávať o snoch, ktoré by sme si mali splniť. Osobne si myslím, že naozaj veľké množstvo ľudí na svoje sny "zabudne" alebo jednoducho zahodia ich za hlavu. 
Ale prečo? 

Práve pri takýchto situáciach treba človeka začať okamžite podporovať keď vám povie, že má sen. Príklad: nie je tomu tak dávno čo som začala s tvorbou na youtube, môj priateľ mi od prvej chvíle neskutočne moc pomáha a po Vianociach som dostala ešte dva veľké, spoločné darčeky, ktoré mi pomôžu splniť si tento môj sen. Niečo Tvoriť. Niečo tu po sebe zanechať. 
Ak je niekto vo vašom okolí, kto má určité sny a chce si ich plniť a vy ste mu dobrou kamarátkou/kamarátom nezabudnite ju/ho v tom podporovať. Veď čo je dôležitejšie než niekoľko milých slov a sem tam nejaká pomoc? Osobne si myslím, že to "nestojí" veľa a človeka dokážete neskutočne motivovať a nakopnúť aby makal na svojom sne a plnil si ho. 


Prečo svoje sny zahadzujeme a hneď sa na ne snažíme zabudnúť aby smútok zo zlyhania nebol až tak veľký? 
Pretože si vo svojej mysli začíname tvoriť obrazce o tom, čo treba kvôli snu obetovať, čo treba kvôli snu všetko robiť a na záver si povieme našu obľúbenú vetu "Nemám na to." A presne takto končia naše sny a niekedy aj niečo čo sme vzdali už po prvom mesiaci. 
Viete v živote človeka sa toho deje naozaj mnoho a podľa niektorých je záchrana samého seba práve v tom robiť veci čo najlepšie aby sme zapôsobili. NIE, NIE,NIE. Záchrana samého seba je počúvať seba samého, ísť si za svojím snom a plniť ciele, ktoré sme si rozhodli. NIKDY sa nenechajte ničím odradiť a práve na takéto situácie tu mám svojho pomocníka od I Can Academy. Je to nádherný diár, ktorý vás sprevádza vašimi snami a cieľmi. 



Najlepšie na tom celom je to, že snov máte až 101.
Hneď na začiatku máte vlastný obsah snov a cieľov, takže si len napíšete názov svojho sna alebo cieľu a hneď si vyhľadáte svoju stránku. Treba však podľa mňa, začať od jednoduchých a ľahko splniteľných snov, pretože keď uvidíte, že sa to dá splniť pokračujete v tom a idete proste ďalej. V zápisníku a vlastne vašej osobnej knižke nájdete: Tipy, ktoré vám pomôžu práve pri písaní týchto vašich snov, základné pravidla zapisovania si ich, časté otázky o cieľoch a ich dosahovaní, ako používať jednotlivé kategórie snov a hlavne čo je pre vás v živote dôležité. Jednoducho tieto "nadpisy" ktoré som vám napísala nájdete v knižke a pomôžu vás správne naviesť a motivovať. 
Nájdete v knižke aj vzor ako takýto sen a cieľ si zapísať, takže sa nemusíte strachovať, že to nezvládnete alebo nebudete vedieť ako na to. 


Každý cieľ má svoju osobitnú stránku kam si napíšete názov cieľu, dátum dňa kedy ste si ho zapisovali a dátum do kedy ho chcete dosiahnuť. Hneď po dátumami a názvom máte buď riadky na zapísanie si sna alebo je to sem tam aj prehodené, že prvá je fotka vášho sna a pod ňou sú riadky kde si ho napíšete alebo opačne. 

Stránky majú nádherný papier na ktorý si to zapisujete a je ich hneď niekoľko, takže to nebude pre vás nudné ale podľa mňa budete mať pri nich väčšiu náladu niečo tvoriť a niečo zo seba dať. 
Na konci tejto vašej osobitnej knižky snov a cieľov máte priestor na poznámky a je už na vás či si budete zapisovať to ako ste určitý cieľ dosiahli alebo poznámky k tomu ako ho dosiahnuť a čo všetko treba pre to urobiť. 


A keďže máme nový rok tak s ním aj prišla nová šanca zmeniť svoj život a postoj k nemu. Prišiel čas na zmenu ale nezabúdajte, je síce nový rok, ale čas na zmenu je každý jeden okamih vášho života. Ja som sa presťahovala, dala výpoveď v práci a začala v Trenčíne od znovu a práve to bola pre mňa neskutočné skvelá zmena už skoro na konci roka. 


Držím vám palce v plnení vašich snov a cieľov. Nech sa vám čo najviac darí a hlavne aby ste boli v každom okamihu vašich životov šťastný a robili veci, ktoré vás šťastným robia. 

Majte sa krásne, 

 

Komentáre