Raj pre milovníkov komiksov a filmov-Haul z Brloh

Ahojte krásky. 

Keď som začala chodiť s mojou drahou polovičkou zostala som nie len závislá do cosplay ale aj do všetkých vecí, ktoré k tomu patria. Začala som sa viac zaujímať o filmy a komiksy a potom som objavila stránku Brloh.sk. 
Už som si tam kúpila množstvo vecí a keď sme sa presťahovali do Trenčína, tie pravé nákupy začali. Pokiaľ sme bývali u rodičov tak sme tiež pár vecí nakúpili a práve dnes vám chcem urobiť taký Haul vecí odtiaľ, keďže si myslím, že si zaslúžia vašu pozornosť. Na tento článok sa chystám už dlhšie a menší Haul som vám ukázala aj na svojom youtube. V Brlou nájdete všetko od filmov, komiksov, hier či už na PS4 alebo aj xbox. 


Keďže svoj blog sa snažím pridávať aj niečo zo svojho života a nie už len kozmetiku, rozhodla som sa, že vás prevediem svojim svetom, ktorý žijem doma a občas aj vonku. Články z Anime, Comics, Villa Ben a všetkých týchto podujatí budem pridávať aj naďalej. Je podľa mňa aj trošku zaujímavé ukázať niečo iné, pretože blogy, ktoré sledujem ukazujú len kozmetiku, to ako nakúpili oblečenie občas niečo aj zo svojich životov a tak som sa rozhodla, ukázať niečo čo som ešte nevidela. Myslela som, že prinesiem nový pohľad ľudí na takéto veci a hlavne, že kostým nie je len pre deti ale aj dospelý ľudia sa tým zabávajú a hlavne tým žijú ako ja s mojou drahou polovičkou. 




Ako dobre viete ja a Harley Quinn sme ako jedna osoba a všetko čo sa jej týka ja milujem. Preto som si neodpustila kúpiť niekoľko komiksov Harley a rovnako tak aj šálku, ktorú som dostala od mojej drahej polovičky ešte keď sme spolu začali. Zatiaľ mám 4 komiksy z jednej série a ten spodný som kúpila nedávno v Bratislave v brlohu. Vždy keď tam idem pozerám po komiksoch, ktoré ešte nemám a vždy si rada odtiaľ nejaký odnesiem. Samozrejme ešte som ich nestihla prečítať, pretože v tomto dávam prednosť knihám ale ako náhle ich dočítam, tak začnem s nimi. Inak aj vám je ľúto keď si kúpite nejakú peknú šálku alebo niečo čo sa vám moc páči tak je vám ľúto z toho piť alebo vôbec to rozbaľovať? 


Teraz všetci "letia" na Witchera a ja nie som výnimka až teda na to, že Witchera som začala milovať ešte predtým než som sa dozvedela, že bude seriál. Priateľ dostal odo mňa hru Witcher ale samozrejme je spoločná. Figúrku keď som uvidela musela ísť so mnou len mi je ľúto, že nemôžem zohnať figúrku Yenn, Triss a Ciri a ak náhodu viete kde by som ich našla, budem rada, keď mi to napíšete. Knihu som pôvodne brať ani nechcela ale keď som ju začala listovať a letmo v nej čítať musela ísť s nami domov. Navyše dosť mi pomáha pri tvorení nového Yennefer cosplay. Tričká som proste musela mať a kupovala som ich chvíľu pred vianocami. Len rovnako škoda, že tam nie je tričko Yenn a Ciri ale ja dúfam, že aj také u nich nájdem. Čo sa týka kvality som spokojná, prala som ich už niekoľko krát a stále sú ako nové. 


Pop figúrky, ktoré majú hlavu na pružinke ja milujem <3, sú najlepšie do auta a áno ja sa na tom zabávam už dosť dlhú dobu a cítim sa ako malé dieťa ale tak čo, treba si zopakovať svoje detské časy a radovať sa aj z drobností. Thora a tričká ktoré tu vidíte som dostala od Brlohu, za čo im neskutočne Ďakujem. 

Carnage postavička je pre môjho priateľa tak trochu motiváciou aby urobil  cosplay práve na túto postavu a ja dúfam, že sa jej naozaj dočkáme, pretože vyzerá neskutočne skvelo. Wolverine je myslím, že figúrka, ktorá je na 80 výročie od Marvel a keď mi môj drahý povedal, že ho má rád musela som mu ju vziať. 

Deadpool je proste srdcovka a ten najväčší "týpek" akého poznám a vždy keď idem okolo a pozriem sa na tú figúrku spomeniem si na našeho Deadpoola, ktorý je skvelý kamarát a vždy mi tak veľmi pomohol, takže aj on si teoreticky uchmatol miesto na našej poličke. Inak majú tam viac verzii Deadpoola a ja plánujem kúpiť ďalšie. 
Kto pozeral Mad Max tak vie kto je Nux. Videla som to asi 3x a podľa mňa je Nux celkom týpek. D.Va je z hry Overwatch a už sa neviem ako dlho chystám na tú hru a stále sa k nej nedokážem dokopať. Nevadí, snáď sa to tento rok podarí. Videla som ju cosplayovať niekoľko dievčat a aj jednu moju známu a musím uznať, že v tom vyzerajú úžasne. 


Toto bola kúpa storočia. <3 Injustice 2 a nový Dualshock, ktorý mám na naše PS4 je proste, ehm, och :O <3. Už dlho sme sa chystali kúpi druhý ale dokopali sme sa k tomu nedávno. Injustice je inak hra kde je aj Harley Quinn a Joker a aj keď to nie sú zrovna najsilnejšie postavy, radi si to zahráme a sme do toho tak trochu "zažraný". Detroit Become Human vás úplne vezme a pohltí ako aj mňa, keď som pozerala letsplay od Frankieho. Teraz máme túto hru doma a môj drahý ju prešiel vraj už niekoľko krát. Už je čas aby som sa aj ja na ňu vrhla. 

Star Wars a ja sme kamaráti rozhodne neni ale moja drahá polovička je a tak aj jemu treba dopriaľ a navyše ten malinký Darth je celkom zlatý. Ako ste na tom vy a Star Wars? 

Teraz mi povedzte úprimne. Kto sa môže pochváliť, že má Hitman kačičku do vane ? Ja tú kačičku zbožňujem a priznávam, raz si už so mnou zaplávala vo vani. :D Tričko DaysGone som si okamžite zamilovala a hlavne ako žena kvalitou. :D A ten najviac štýlový otvárak  Mortal Kombat. Mám inak na túto hru naozaj super spomienku keď namiesto šťastný nový rok sme ju hrali a občasné (skoro stále) záchvaty smiechu stály za to. :D 





Veľmi by som sa chcela poďakovať Brloh.sk za niektoré veci, ktoré mi poslali a ktoré ste mali možnosť vidieť už aj v mojom videu. A dávam vám ho sem ešte raz. 
Rada by som vedela, či aj vy máte nejakú úchylku ako mám ja práve na takéto veci alebo ste jednoduchý a nepotrebujete nič také? 
Ďakujem vám, za prečítanie článku a prajem krásny zvyšok nádherného dňa. 


Vaša Betty

Komentáre

  1. Zaklínač je super, knihy som čítala už pomerne dávno a po zhliadnutí seriálu mám chuť na rereading :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára