Prečo ? Povedz mi prečo?

Ahojte krásky. 

Dnešný článok nebude určený pre mužov, takže ak si chlap buď to prečítaj a hneď od začiatku ale ak neznesieš pravdu tak choď preč. 
Nehovorím, že každý muž je taký ale podnet na napísanie tohoto článku mi dalo viac ľudí z môjho okolia a mňa trápi to ako sa trápia oni. Bude to článok zameraný trošku na chlapov, psychiku ale aj na to ako osobne zvládam stresujúce situácie. Chcela som napísať článok, ktorý by vám okrem hmotných vecí dal aj niečo, čo sa týka situácií ktoré sa snažíme zvládať ale moc nám to nejde. 

Začneme asi témou ktorá je pri zadaných asi bežná. (hlavne pri tých, ktorý spolu žijú, prípadne majú aj dieťa.) MUŽI 
Zamysleli ste sa niekedy nad tým, prečo toto mužské "plemeno" vlastne žije? Ja mám občas pocit, že len na to, aby spravilo deti, zarábalo peniaze a užívali si  a v neposlednom rade, no, liezli nám na nervy. Priznajme si a teraz bez hanby. Koľko krát sme sa na nich nasrali (doslova) za to, že prídu z roboty a snažia sa vyzerať ako neviniatka ako sú unavený, hladný a chcú už len sedieť a nič nerobiť. Občas im to trvá aj dni kedy zrovna nejdú do práce a majú robiť určité povinnosti. Občas máte možno pocit, že ten váš drahý miláčik je v tej práci radšej než doma s vami. Keď ste vy doma povedzme s dieťaťom a on hrozne "maká" v práci a potom príde domov a vy nemáte uvarený obed pre neho tak buď to skončí hádkou alebo.....vlastne alebo ničím. Prečo? 
On má za to, že keď žena je na materskej dovolenke tak je to vlastne pre ňu dovolenka a nie nejaká činnosť ktorú musí vykonávať aby udržala chod rodiny, postarala sa o domácnosť, dieťa a ešte aj o to dospelé dieťa, ktoré je občas umrnčané viac ako to malé. Veď predsa celý deň sedíte na zadku a nerobíte nič iné než pozeráte telku, sem tam prebalíte, nakŕmite dieťa a znovu ho uložíte spať a ono sa akosi uprace, navarí a operie samo. Drahý páni nie, nie je to tak ako si myslíte. Je pekné, že chodíte do práce a my vám za to ďakujeme ALE, žena cez ten deň robí všetky tieto činnosti a vstáva k tomu dieťaťu neustále v noci a vy si spíte. Ešte sa občas aj sťažujete aby už ste ho nakŕmili pretože výsosť chce spať. Je naozaj málo mužov, ktorý si uvedomujú čo žena reálne robí a nemá problém prísť z práce unavený, pohrať sa s dieťaťom aby si vaše ženy mohli ísť na chvíľu ľahnúť. To klonúk dolu pred takýmito mužmi. 
Ďalšia vec, keď už upracete čakáte, že vám žena povie Ďakujem pretože veličenstvo sa chytilo iného žezla než je toaletný papier a umyl riad. Chlapi, tak ako my upratujeme a žijeme v jednej domácnosti spolu s vami neznamená, že sa zo žien automaticky stávajú slúžky prípadne niektorý si ich mýlite so svojími matkami. Máte sa aj vy starať o domácnosť rovnako ako žena. 
Drahý muži, malý odkaz ak teda to nejaký prečítal až sem. 
Vaša žena/priateľka robí pre vás maximum, obetuje sa často, len aby vy ste boli spokojný, robí veci, ktoré robiť nechce pretože vás miluje a dáva vám aj takýmto spôsobom lásku najavo. Chodí do práce, prípadne sa stará o dieťa a potom robí ešte doma kopu iných vecí, aby ste nechodili špinavý, smradľavý a hladný. Raz mi jeden známy povedal, "Žene patrí do rúk varecha a cici**" Vtedy som sa na neho pozrela a opýtala samej seba, vrazíš mu teraz alebo potom? Muži ak chcete aby vaša domácnosť fungovala, tiež poďakujte aj len za to, keď vám operie, za to keď vám uvarí večeru aj keď nebola najlepšia. My ženy vás milujeme, ale občas očakávame pomoc od vás bez toho, aby ste za to chceli "odmenu" pretože ste boli zvyknutý od svojej matky na to, že všetko bolo urobené. 



Dobre teraz prejdime na tému číslo dva. 
Veľa krát sa mi stane, že sa dostanem do situácie, ktorú nie úplne zvládam. Dobre občas sa situácia volá život. Zamysleli ste sa niekedy nad tým prečo sme vlastne tu ? Dostali sme život, pretože si ho zaslúžime a máme určité poslanie. Po minulom roku nemám na nič chuť, november je vždy neskutočne deprimujúci a ja svoje meniny skoro nikdy neoslavujem, pretože november je akýsi smutný mesiac, kedy nám život skôr berie než dáva. Áno a teraz sa dostávame k tej téme, že život berie. 
Tri roky do zadu mi vzal dôležitých dvoch ľudí. Nemala som chuť naozaj na nič, myslela som si, že už sa z toho dna nevyhrabem. Plakala som, nadávala, vypila si častejšie než som mala a vlastne týrala samú seba, za to, že som neurobila určité veci, ktoré som urobiť s daným človekom mala. 
Inak nebolo tomu ani po troch rokoch. V roku 2019 mi život vzal ďalšieho dôležitého človeka. Mohli ste si to všimnúť aj na mojom instagrame. Áno, pretože ja sa svoje pocity, nehanbím dať najavo a tak dať najavo niektorým ľudom, že nie sú samy, keď sa trápia. Život mi vzal človeka, ktorý bol jedným slovom, pre mňa skvelý. Vďaka nemu viem určité veci, vďaka nemu robím niektoré veci, ktoré by som nikdy v živote asi nerobila. Vďaka nemu som po prvý krát zistila, čo je to platonicky sa zamilovať ako mladšia. Áno áno, tie platonické lásky. O pár rokov to nebola len platonická láska. Na určitý čas bol môj partner. Ale to je jedno. 
Do dnešného dňa si hocikedy poplačem a to bude aj naďalej tak, do dnešného dňa plačem za ľuďmi, ktorý nás opustili aj pred niekoľkými rokmi. A viete čo? Plakať nie je hanba, plakať znamená sila. Pretože vtedy ten hnev a smútok dostávame zo seba. 
Nie je to len kvôli tomu, že nás niekto opustil ale aj kvôli XY veciam, ktoré sa nám dejú. Vždy si však treba spomenúť na  jednu vetu  

" Aj to raz pominie"

Si smutná, aj to raz pominie, trápiš sa? máš depresie? zlých ľudí okolo seba? 
Aj to raz pominie a ty budeš šťastná a usmiatá osoba, ktorá sa naučí brať veci tak ako sú a zistí, že všetko toto patrí k životu. Naučíš sa počúvať v prvom rade samú seba aby si mohla počúvať ostatných. Najprv pochopiť samú seba a až potom ostatných. 
Ale, nikdy nemeň samú seba kvôli ostatným, pretože je to tvoj život, zmeň samú seba len tak, že ani nepoznáš, že si sa zmenila. Nebudeš to vnímať, budeš len žiť, učiť sa novým veciam, chápaniu a vtedy pochopíš, aká si bola a aká si teraz. 
Nie je hanba padnúť aj niekoľko krát za sebou, dôležité je postaviť sa a ísť so vztýčenou hlavou vpred bez toho aby si sa obzerala za tým čo bolo. 
Verím v teba a v to, že si silná osoba. Padaj a vstávaj koľko krát len chceš. NEZABUDNI ale po páde vždy VSTAŤ. To je dôležité. 

Vždy som tu bola pre ostatných ale skoro nikto pre mňa. Keď nenájdete útechu u svojich rodičov a známych, hľadajte ju  v sebe. Nikdy však neduste hnev v sebe až jedného dňa explodujete. 
Vždy to niekomu povedzte, ak vás niekto naštve nemôžete mu vypichnúť oko, aj keď ste ho vo svojej mysli zabili 10x za sebou. 

Jediné čoho sa ja držím je tá veta "Aj to raz pominie". Držte sa jej aj vy, usmievajte sa, pretože to akú energiu zo seba vydáte sa odráža na ľuďoch, ktorých stretávate. 
Pred rokmi som stretla jedného človeka, ktorý pre mňa znamená veľa, to vďaka nemu som nepadla a vďaka nemu sa viem sama vysporiadať so všetkým aj tým najťažším. ĎAKUJEM mu za to a prajem vám, aby ste aj vy našli takého človeka, ktorý vám bude oporou a podporou vo všetkom čo robíte. 

Majte krásny deň a hlavne úsmev na tvári. 

Ahojte

A na záver, pár typov mužov od mojej kamarátky. 

Takto mužov je veľa typov : 1.Typ ktorý hľadá beznádejne lásku ale je to ten samotársky typ ktorý pomaly ani nevychádza von (ale chce lásku ) 2. Typ : Fešák je**č doslova ktorý prefíkane každú ktorá sa mu čo i len pozrie do očí (vecne nehľadajúci lásku len túžbu po sexe a neskôr sa s neho stane bezcitná beštia ) 3.Typ : Namyslený nedotknuteľný vyzerajúci si len “kvalitu” ( a pritom každá žena je nedokonalá len on sám je dokonalý a nikto pre neho nie je dobrý ) 4.Typ : Normálny muž ktorý hľadá lásku aby mohol mat v budúcnosti rodinu ( váži si svoju priateľku venuje sa jej ,chápe ju a samozrejme chodí aj von a neha svoju priateľku aby tiež sa odreagovala bez zbytočných žiarlivostných scén ) Takže ešte je veľa typov ale ešte som sa s nimi nestretla

Komentáre