Novinky od Mary Kay- Zamilovala som sa

Ahojte krásky.


Spolu s Mary Kay  a ďalšími blogerkami sme sa na začiatku decembra zúčastnili krásneho stretnutia pri raňajkách. S dievčatami sme sa porozprávali čo nové, ako ide život a mne toto stretnutie urobilo neskutočne dobre na dušu, pretože práve vtedy bolo dosť zlé obdobie a na druhý deň po raňajkách ma čakalo niečo, čo nemá naozaj nikto rád. Ale nebudem tu prenášať zlú energiu. Neverila som ako mi dve hodinky pri dievčatách s Mary Kay a ich šikovnými kozmetickými poradkyňami, môže vyčariť úsmev na tvári a ja som bola nabitá pozitívnou energiou na celý deň a nič iné som neriešila len sa usmievala. Spolu s priateľom sme sa potom vybrali na veľké nákupy, keďže sme sa sťahovali ale o tom zas inokedy. 

Na raňajkách sme dostali niekoľko produktov a ja keď som začala pozerať čo si pre nás dievčatá pripravili tak som nechápala. Prvé vianoce som mala od nich a verím, že produkty sa budú páčiť aj vám a na ani jeden nemôžem povedať nič zlé, pretože ako z ich kvalitou tak aj jednoducho so všetkým som spokojná maximálne. 
Ideme na to. 



Kolekcia štetcov



Vždy som chcela vyskúšať štetce od Mary Kay, pretože moje spolužiačky ich ospevovali a boli nad mieru spokojné. Ja som sa k ním dostala až teraz, pretože ako šiel čas ja som trošku zabudla a keď som si ich našla v balíčku bola som veľmi zvedavá. Keď ma na eventoch s nimi líčila Dorotka bola som z nich nadšená, pretože majú neskutočne jemné štetinky a príde mi, že dokážu nabrať produktu toľko koľko potrebujem a najviac musím pochváliť štetec na púder. Zdá sa mi, že od kedy používam práve tento štetec, púder ako keby vydrží o dosť dlhšie vďaka presnejšiemu a lepšiemu zapracovaniu. Nehovorím, že štetce, ktoré mám doma od iných značiek to nedokážu, ale práve pri tomto štetci sa mi to naozaj tak zdá. Aplikácia či už tieňov alebo púdru a bronzéru je naozaj ľahká a štetce sú jemné a príjemné na pleti. Plus štetec na makeup ktorý sme dostali ešte pred eventom, bola som z neho zmätená, pretože som ešte nikdy nemala skúsenosť s takýmto typom štetca. Ale prekvapil a síce mi trvalo naučiť sa s ním zapracovať make up ale hneď po tom ako som sa to naučila, používam práve len tento štetec a musím sa priznať, že veľmi často používam aj beauty blender. 
https://www.marykay.sk/sk-sk/products/makeup/tools/brushes/kolekcia-stetcov-301362


Sheer Dimensions Púder 



Už raz som mala to šťastie skúsiť jeden z týchto púdrov a od kedy mám tento? Je to u mňa dosť nezvyčajné ale jeho farba ma presvedčila a ja nepoužívam len bronzér ale aj   tento púder. Krásne mi zvýrazní líčka a teraz cez zimu mi to príde také milé. Snažím sa aby som docielila jemný vzhľad a nepreháňala to, aj keď teraz sa dá vyhovoriť na to, že chcem vyzerať ako Marfuška. 
https://www.marykay.sk/sk-sk/products/makeup/face/mary-kay-sheer-dimensions-powder-ribbon-111701


Fixačný sprej na makeup 



Fixačný sprej od Mary Kay mám už tretie balenie a je to môj najväčší obľúbenec a stálica v kozmetike. Vďaka nemu mi líčenie vydrží naozaj dlho a nebojím sa ísť na  oslavu, kde sa tancuje. Všetko krásne zafixuje a ja sa nemusím báť. Pamätám si, ako sme ho použili pred Jogou s Mary Kay a ja som sa potom bála, že moje líčenie bude vyzerať ako keby som zabehla maratón v 40 stupňoch niekde vonku na rozpálenom slnku. Takže Mary Kay Ďakujem za tento produkt <3. 
https://www.marykay.sk/sk-sk/products/makeup/face/mary-kay-makeup-finishing-spray-by-skindanavia-111800


Fixačný krém na očný makeup 



Fixačný krém na očný make up ma milo prekvapil. Nanáša sa pred použitím očných tieňov, mal by slúžiť predovšetkým pred rozmazaním tieňov, usadzovaním makeupu v záhyboch očného viečka a predovšetkým k zachovaniu očných tieňov. Mal by byť vhodný na citlivú pokožku. Ja som tento krém použila na vianočné líčenie k štedrovečernému stolu a teraz budem úprimná. Išli sme k rodinám, všetci mi chválili aké mám pekné líčenie (áno použila som všetky produkty od MK) ale keď sme prišli o 1 hodine ráno domov môj pohľad do zrkadla bol rozmazaný. Nie kvôli líčeniu ale kvôli únave a možno pár kvapiek vína. Preto sa bojím aj napísať svoje dojmy. Avšak použila som ho ešte na iné líčenia a čo ma potešilo je to, že tiene naozaj držia a tých pár hodín kedy som bola nalíčená splnil moje požiadavky.
https://www.marykay.sk/sk-sk/products/makeup/eyes/eye-care/mary-kay-eye-primer-130901


TimeWise-Matná podkladová báza 



Úplná novinka od Mary Kay sú tieto vylepšené TimeWise 3D podkladové bázy, ktoré majú hneď niekoľko výhod. Prečo? 
Nájdete si naozaj svoj pravý odtieň. 
Matné ale aj rozjasňujúce. Ponuka odtieňov je naozaj široká, viete si vybrať studený, teplý ale aj neutrálny. Ja som bola veľmi prekvapená, keď mi ich šikovná kozmetická poradkyňa vybrala môj odtieň ale väčšie prekvapenie nastalo keď mi povedala, že rozjasňujúci. Vždy som si myslela, že ja a rozjasnenie nie sme kamaráti ale MILUJEM ho a konečne som našla naozaj správny odtieň pre moju pleť. Má skvelé krytie, ktoré naozaj prekvapilo a ešte lepšie na tom je,  že sa prispôsobí vašej pleti. Nemám pocit zaťaženej pleti a keď ju miniem, určite si hneď zaobstarám novú. 

https://www.marykay.sk/sk-sk/products/makeup/face/foundation/timewise-matna-podkladova-baza-3d-ivory-n-140-302054


Korektor pod oči 



Korektor pod oči si ja osobne nikdy neodpustím. Keď som si prvý krát naniesla tento, trošku som sa zľakla jeho farby ale potom ako som ho zapracovala do pleti, bola som spokojná. Ako keby sa prispôsobil farbe pleti a ma skvelé krytie. Je však vytvorený tak, aby zakryl kruhy pod očami. Mávam dosť problém s kruhmi pod očami a niekedy ich mám až fialové a tak som to vyskúšala bez môjho podkladu práve na tieto kruhy a dala len samotný korektor. Musím uznať, že ich krásne zakryl a prišlo mi, že pleť je rozžiarená a svieža. 
https://www.marykay.sk/sk-sk/products/makeup/face/mary-kay-undereye-corrector-300291


Tekutý rozjasňovač 



Ja a rozjasňovače sme veľmi dobrý kamaráti a to sme sa ešte tak tri roky do zadu nemuseli. Ja som moc rada, že okrem krémových a sypkých rozjasňovačov sa u mňa doma nájde aj tekutý. Až neskor som si uvedomila, ako sú tieto tekuté alebo krémové rozjasňovače, alebo lícenky a bronzéry dôležité pri dokonalom líčení. Nie len, že líčenie vďaka ním vydrží dlhšie ale aj ten finálny look, ktorý to vytvorí stojí za to. 
https://www.marykay.sk/sk-sk/products/all/tekuty-rojzasnovac-golden-horizon-302027


Oil free eye makeup remover 



Tento produkt som mala možnosť vyskúšať a bola to neskutočná TOPka a som rada, že ho mám doma vo svojej kozmetickej komode a používam ho neustále na odlíčenie očí. Nie len, že stačí naozaj málo a oči odlíči, ale ľahko si poradí aj s vodeodolnou  špirálou. Čo je ďalšia hlavná a dôležitá vec, hlavne teda u mňa, pretože ja som citlivá na oči čo sa odličovania týka a pri odličovaní trpím na to, že potom si musím dávať studený obklad aby prestali štípať, tak práve prvý krát vďaka tomuto produktu, keď som ho vyskúšala som zistila, že mojim očiam absolútne neškodí. Odličovač nezanecháva mastnú pokožku a je vhodný pre ľudí ktorý nosia kontaktné šošovky. 
https://www.marykay.sk/sk-sk/products/skincare/oilfree-eye-makeup-remover-180101


Ultimate Maskara 



Maskara a ja. Nikdy som vďaka svojím dlhým riasam nemala problém so špirálou. Čo však musím u tejto oceniť je to, že je neskutočné skvelá na spodné menšie mihalnice. Keďže na tie som antitalent, tak s touto špirálou sa mi jednoducho líčia a naozaj robí krásne dlhé mihálničky a plus k tomu, neviem či sa to len mne zdá, ale keď sa pozriem do zrkadla, tak mám pocit ako keby mi ich aj trošku zahustila. Čo sa týka nejakého lepenia mihálnic o seba tak to pri tejto špirále teda nehrozí. Použila som ju už asi 9 krát a ani raz sa mi nestalo, že by mi ich zlepila. Takže pochvala. 
https://www.marykay.sk/sk-sk/products/makeup/eyes/mascara-lashes/mary-kay-ultimate-mascara-black-130710


Paletka očných tieňov- Trend Chromafusion 



Paletka očných tieňov je u mňa vždy vítaná. Z počiatku som sa trošku tých farieb zľakla, že to neviem ako nakombinujem ale nakoniec som na to prišla a vzniklo z toho pekné líčenie k štedrovečernému stolu. Presne tieto farby na vianoce proste chceš a tá zlatá? :O Milujem ju. Pigmentácia a výdrž tiež chválim a čo som sa ešte bála a vždy bojím je prášenie tieňov popri nanášaní. Absolútne mi tiene neprášili a tak som sa nemusela báť a vtedy si ma paletka ešte viac získala. 
https://www.marykay.sk/sk-sk/products/makeup/eyes/eye-shadow/trend-chromafusion-kolekcia-ocnych-tienov-feel-fierce-302043


Transparentný sypký púder 



A na záver tá najväčšia TOPka. Nie len, že je skvelý na zafixovanie makeupu, pleť sa neleskne a vďaka nemu som si obľúbila sypké a hlavne transparentné púdre. Nemusím sa báť, že mi nesadne odtieň a budem buď bledá alebo moc tmavá. Čo je ďalšia výhoda týchto sypkých transparentných púdrov je, že keď máte tiene, ktoré sa prášia počas líčenia, nanesiete si ho v hrubšej vrstve a potom jednoducho len zo štetcom "oprášite". 
https://www.marykay.sk/sk-sk/products/makeup/face/mary-kay-translucent-loose-powder-111250

Veľmi krásne ĎAKUJEM Mary Kay za skvelý event a za krásne darčeky. A vám ostatným prajem krásny a hlavne šťastný nový rok, nech je úspešný a plný splnených želaní. 

Komentáre

  1. Tie očné tiene vyzerajú super! A ak majú takú kvalitu ako ostatné od nich, tak to je potom úplná výhra :D

    BarsVee

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. S ich kvalitou som spokojna. Stačí dobre použitie podkladovej bázy, keďže na moje viečka inak tiene nechytajú a vydržia dost dlho a s pigmentáciou som tak isto spokojna. :)

      Odstrániť
  2. No tak ty novinky vypadají fakt úžasně! ♥ vlastně ani nevím, co se mi líbí nejvíc -.-"

    Little Dreamer

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To ma teší, Ďakujem za tvoj komentár. <3 Za mňa je to asi púder a make up <3 Zamilovala som sa do nich.

      Odstrániť
  3. Tie štetce vyzerajú super! Aj tá riasenka! ♥ ☃❄❅

    Blog de la Licorne

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne za tvoj komentár <3 Som rada, že sa páčia produkty a tá riasenka je fakt neskutočne dobrá :3

      Odstrániť

Zverejnenie komentára