Školský motivačný a Motivačný diár

Ahojte krásky. 

Tento článok píšem už asi štyri dni a stále sa mi to nedarí. Raz sa mi vybil počítač a článok sa neuložil, potom mi padol internet a hádajte čo? Áno, znovu sa neuložil a keď už som včera bola na pokraji síl, tak môj počítač povedal, Betty vážne sa teraz musím aktualizovať, máš smolu. 
Takže dnes predtým než som ho znovu začala písať poistila som sa, že bude všetko ako má a že sa už nič nepokazí. Každopádne aj keby sa pokazilo, tak ho dopíšem za každú cenu. 

Školský rok nám už pomaly začal ale nikdy nie je neskoro na školský diár, teda ja osobne som si školský diár kupovala na konci novembra, vždy to tak bolo. Buď sa mi nepáčil nejaký, alebo som nebola schopná nájsť ten správny pre mňa. Avšak od kedy poznám I Can Academy , tak nemám problém s diármi. Nech sú na čokoľvek. 
Za to motivačný diár keď som potrebovala, tak som vždy mala ten od I Can Academy, pretože od kedy som ho objavila, tak som reálne začala používať diáre a bola do nich úplne paf. Každý rok priniesli nové a nové obaly, áno to platí aj pre tie školské a vo všeobecnosti. Keď sa tak zamyslím nad tým, vždy som si kládla otázku, potrebujem ja diáre k svojmu životu? 



Odpoveď znela jasne, áno Bet, potrebuješ. A vieš prečo? Pretože od kedy som si začala svoj čas organizovať zistila som, že ho nepremrhávam, práve naopak, že ho efektívne a naplno využívam bez toho aby som len ležala a nerobila nič. Navyše diár mi vždy pripomenul čo bolo treba urobiť a teraz keď sa spätne pozriem na všetky tie písmenká, ktoré sú v mojom diári, spomeniem si na ten deň. Aj keď je pravda, my ženy si pamätáme aj to čo sme robili pred dvoma rokmi 25 októbra ale to je na iný článok. 

Dnes vám predstavím dva diáre, ktoré však nezostanú mne, ale rozhodla som sa darovať ich vám. Myslím, že vám spravia radosť a možno pomôžu s organizáciou času tak ako mne. Veď povedzme si, kto by dokázal nechať len tak ležať tak krásne diáre doma na stole a nevyužíval ich? 


Ako prvý vám ukážem Školský motivačný diár
Viem, viem, škola začala ale ja som si to nejak neuvedomila, to viete, pracujúci človek moc nevidí tieto veci. Musím však pochváliť I Can Academy, pretože tento rok sa im ten obal naozaj moc podaril. Má tvrdú väzbu, ktorá sa v školskej taške len tak nezničí a ochráni stránky. Záložka, ktorá nám ukazuje ktorý týždeň teraz máme, aby sme nemuseli v ňom listovať ako keby sme hľadali kľúče, peňaženku a telefón po celom byte. 





Ale čo  jeho vnútro? 
Hneď po otvorení som uvidela dva školské rozvrhy. Niekde som videla, že na školách, nie na všetkých, sa mení rozvrh po pol roku, takže toto veľmi oceňujem, že dali dva. Máme tu predslov, kde sa dozviete info o tom, čo vás čaká s týmto diárom, nezabudli ani na to, aby vám ukázali ako tento diár správne používať. Čo ma príjemne prekvapilo bola nástenka snov, cieľov a vízii. Ročný, mesačný  a týždenný kalendár musí byť v každom poriadnom diári, veď predsa bez toho by sme nevedeli, čo si máme na aký deň naplánovať a ja najviac milujem tie mesačné, pretože si viem napísať tú najzákladnejšiu informáciu do väčšieho štvorčeku. 




Top triky, ktoré vám pomôžu pri učení, veci, ktoré považujeme za výnimočné, dokonca som našla test na spoznanie svojej osobnosti a čo som sa tak zahľadela bola dvoj stránka: Na čo sa sústredíš, to narastá, kde si zapisujete vaše školské úspechy, skúsenosti z ktorých sa chcete poučiť alebo aj čo chcete zlepšiť a za čo ste vďačný. Táto dvoj stránka ma zaujala skrz menšiu teóriu, alebo aj fakt. Pretože je pravda, že ak sa sústredíte na niečo, čo naozaj chcete tak to príde. Iný sa sústredia napríklad na to ako sa im stále nedarí a myslia si, že ich život bude fakt nudný, ale tá druhá strana ľudstva, ktorá sa dokáže sústrediť na svoje úspechy a nezlomia ich pády, tak tí budú práve tí, ktorým sa bude dariť viac a tak trochu "dobijú svet" hlavne pre samých seba. 




Myslím si, že tento diár by som odporučila od siedmeho ročníku na základnej škole až po vysokoškolákov. Vzadu máte aj stránky na poznámky, sú tam stránky, ktoré by vám mali pomôcť vybudovať si lepšie JA a dokonca stránka pre tvojich spolužiakov, ktorý sa ti môžu podpísať, alebo dať aj kontakt na seba, aby ste sa aj po škole mohli stretávať. 




A úplne vzadu nájdete anglický jazyk, také tie základné veci, malú násobilku a geometriu, štáty a ich hlavné mestá s malou mapkou a úplne na zadu sú ako keby také nálepky, ktoré si môžete dávať do svojho týždenného alebo mesačného plánovača. 


Motivačný diár na rok 2020. 
Ako prvé ma očarila jeho farba, dve záložky a tá gumička, to je proste pre mňa dokonalosť. Taktiež má tvrdú väzbu a trošičku sa podobajú. Ročný, mesačný a týždenný  plánovač je základ a dokonca nájdete aj obsah. Malá motivácia hneď na začiatok je perfektným štartom do nového roka a aj dosť veľkou motiváciou, pre tých, ktorý do toho nového roku vstúpili nie zrovna najkrajšie. Ako v ich každom diári nájdete dvoj stránku, kde máte vysvetlené ako tento diár používať. 




Pre mňa obrovský základ a vážne veľký pomocník je kruh života, ktorý máte ako na začiatku roku, tak aj na konci, aby ste videli svoj progres. Našla som stránku kde je, nazvime to cvičenie: Váš život v rovnováhe. Ak som to správne pochopila, ide v tom o to, aby ste sa o váš život starali presne tak ako sa staráte o záhradku (nehovorím o tých, ktorým zomrie aj kaktus :D) Musíte túto záhradku zalievať a starať sa o ňu a ona bude rásť, rovnako ako vy sa musíte starať o seba a svoj život, aby ste mohli rásť a rozvíjať sa. 




Stránka na ktorú som čakala je mojich 101 cieľov s ktorými by ste mali zaobchádzať trošku opatrne a nedávať si príliš veľké ciele a nemať veľké oči. Treba vždy začať po troške a potom len pridávať. Stránky s mesiacmi kde si zaznačíte kto má kedy narodeniny sa mi moc páčia už len z toho dôvodu, že si tak ľahšie zapamätáte a nebudete potom len stáť a diviť sa, sakra on/ona mala narodeniny? Verte mi stalo sa mi to viac krát. 
Týždenné ciele vám pomáhajú splniť si tých svojich 101 cieľov, takže aj to sú dosť podstatné stránky.




A už začínajú motivačné stránky, kde nájdete napríklad: vaša motivácia, kde ju nájdete 
Vaše neobmedzené schopnosti-zmente svoj pohľad na vec a tá vec sa zmení. Toto mi trošku pripomína dvoj stránku zo školského diáru. Takže nájdete niečo podobne aj tu. Pomôcka na vytvorenie ranného rituálu. Ako si udržať svoj cieľ stále na "žive".

A mnoho ďalších krásnych a hlavne poučno-motivačných strán. Nechcem vám to tu písať naozaj všetko. Čo však na týchto diároch milujem je aj to, že každý týždeň sa začína novým citátom, ktorým som sa ja vždy snažila držať a spomenúť si naň aj inokedy. Niekedy sa mi hodil úplne, inokedy zas vôbec, ale pomohol v inej etape života. 


Ja pene verím, že sa vám tieto diáre páčili a veľmi Ďakujem I Can Academy za ich zaslanie. Avšak neboli to posledné diáre, ktoré som vám ukázala a mám prichystané ešte dva, ktoré sú určené pre ženy a druhý je dosť motivačný na splnenie si svojich snov. 

Ďakujem, že ste si prečítali tento môj článok a úprimne mám obrovskú radosť s týchto dvoch pomocníkov, pretože naozaj od kedy diáre používam, vidím vo svojom živote obrovskú pomoc. <3 

Inak, na ich stránke-https://www.ican.sk/domov-2/ nájdete kopu zaujímavých a hlavne motivačných vecí, tak neváhajte sa tam pozrieť a vybrať si to svoje. 

Majte krásny zvyšok dňa, 

Vaša Betty

Komentáre

Zverejnenie komentára