Kozmetické nákupy a novinky

Ahojte krásky. 

 Dlho sme tu nemali kozmetické nákupy a novinky a vo všeobecnosti  nákupy vôbec. Pribudla mi nie len kozmetika ale aj veci na oblečenie, ale o tom asi v inom článku.
Dnes sa chcem sústrediť na kozmetiku, ktorá sa u mňa objavila v poslednom čase pretože ja a kozmetika sme ešte lepšie kamarátky od kedy robím cosplay. A ako sama hovorím, cosplay bez líčenia jednoducho cosplay nie je.   Aj keď občas vidím niektorých ako si moc dajú záležať na kostýme ale líčenie skoro žiadne, príde mi to ľúto, pretože to mohlo dotvarovať ešte tú pravosť a správnosť celého cosplay. Ale to je každého osobná vec a my sa teda poďme pozrieť na to, čo som si kúpila a čo dostala. 

Ako prvým začnem milým balíčkom ktorý obsahoval dva kozmetické produkty a je od značky Mary Kay, ktorú ja MILUJEM, pretože mi zachránila pleť a od kedy používam hlavne ich pleťovú kozmetiku vidím na sebe veľké zmeny. Prišiel mi od nich rúž na pery vo  vínovo-bordovej farbe a druhým produktom je štetec, pre mňa nie moc zvyknutých tvarov a tak som naň naozaj zvedavá, pretože s takýmto štetcom som sa ešte nestretla. 





Druhý balíček, ktorý mi prišiel bol od DM drogérie a vlastne, ostatné produkty, budú tak isto z DM drogérie, až teda na dva produkty. 
V balíčku sa nachádzala kozmetika značky 183 Days. Farebná paletka očných tieňov, ktorá mi svojím malinkým  a hlavne roztomilým balením pripomína kozmetiku z detstva. Zmatňujúci  make up v odtieni 020 a fixačný sprej, ktorý ma svojou ružovou  farbou a hlavne vzhľadom zajačika  hneď očaril a získal.
Paletka: 5€
Fixačný sprej: 3€
Zmatňujúci  makeup: 2€



Bola som tak trochu na nákupoch a doplnení svojej kozmetiky a musím povedať, že som mala naozaj čo robiť aby som sa nezbláznila a nevykúpila to cele. Bolo ťažké nájsť produkty, ktoré naozaj potrebujem v blízkej dobe, produkty, ktoré mne chýbajú v mojej kozmetickej taštičke ale aj produkty, ktoré ma zaujali hneď na pohľad.

Zostávam pri vlasoch a veľmi obľúbeným produktom je sprej na rozčesávanie vlasov, a áno je z detskej sekcie a je určený pre deti, ale pre moje vlasy je ako stvorený a vždy mám radosť, keď vidím, že je nové balenie. Takže sa občas cítim ako také dieťa, ktoré si splnilo sen a kúpilo kozmetiku, aspoň na vlasy. 
A tak isto tu mám masku na vlasy od Garnier. Tieto masky sú veľmi známe a veľmi obľúbené, teda aspoň podľa toho čo počúvam od svojho okolia. Predtým som mala banánovú a teraz to je maska s Aloe Vera. Takže ak máte niektorá skúsenosť s ňou, budem rada keď sa o tú skúsenosť podelíte.
Sprej: 1,49€
Maska: 5,79€



Čo sa týka pleťovej kozmetiky, mám tu svoju klasickú micelárnu vodu od značky Balea. Poučívala som ju už predtým a vždy mi vyhovovala, odlíčila som si s ňou pleť a rovnako tak ju použila aj ráno a aj večer na vyčistenie pleti. Avšak vždy si pleť opláchnem po vyčistení, pretože nechcem aby na nej zostal nepríjemný "povlak" ktorý táto micelárna voda zanechá na mojej pleti. 
Rozhodla som sa prihodiť do košíku aj odličovacie tampóny, ktoré jednoducho operiete a používate ďalej. Neviem ako vy, ale ja som trošku z nich sklamaná, uvidím keď ich poriadne preperiem, ale zatiaľ u mňa vyhrávajú takéto eko tampóny z jednej našej obľúbenej ruskej kozmetiky. 
Micelárna voda: 3,69€
Odličovacie tampóny: 6,99€



´Dostávame sa k dekoratívnej kozmetike, ktorej som si zaobstarala trošku viac. 

Prvým a zároveň najžiadanejším produktom, ktorý keď som zbadala, utekala som okamžite do DM drogérie aby som si kúpila tento produkt. Je ním nová paletka od Revolution. Táto galaktická paletka si ma získala svojimi neskutočnými a hlavne nádhernými farbami. Mix trblietavých a matných tieňov a hlavne tá ružová, akože haloooo :O. Proste pohladenie pre moje oči. Výhodou je, že ju dokážem použiť ako na denné tak aj nočné líčenie a na svoje cosplay líčenie. Myslím, že práve ona bude mať svoje špeciálne miesto v obľúbených produktoch. 
Paletka: 14,99€




Čo by to bolo keby si nekúpim štetce. Už dlhší čas som pozerala po štetcoch od Real Techniques by Sam and Nic. Nie len, že sú to štetce hlavne na ten základný make up, ale obsahujú "hubku" na nanášanie makeupu čo ja milujem používať skoro neustále. Štetce sú na púder, bronzér, rozjasňovač a dokonca korektor. Za mňa to bola láska na prvý pohľad. 
Štetce:24,99€




Keď už sme pri štetcoch a hubkách potrebovala som si niečo podobné kúpiť do svojej erárnej kozmetickej taštičky, ktorú sa naozaj nechystám nikdy vyložiť a bude mi robiť spoločnosť na cestách. 
Ukážem vám jej celý obsah ale špeciálnu pozornosť si zaslúži hubka od značky Ebelin, pretože v poslednej dobe som používala len tieto hubky a sú proste úžasné. Nemyslela som si, že mi budú tak vyhovovať a úprimne povedané, bola som voči ním dosť skeptická. Takže ak by ste niektorá zháňali takúto hubku, jednodznačne za mňa tú od ebelin. Štetec tu mám malý "kabuky", ktorý je tak isto od značky ebelin. Vždy som chcela nejaký takýto šikovný malý štetec na púder, tak by sa mi zmestil do mojej taštičky a hlavne aby sa nejak nepoškodil, pretože sa mi stávalo pri veľkých štetcoch, že sa zachytili v taštičke o zips a tým pádom som si ho poškodila. 
Samotná kozmetická taštička je tak isto od značky ebelin a mú svoju špeciálnu sekciu spolu s nádhernými štetcami a "podložkou" (áno, volám to tak) na čistenie štetcov. 
"Hubka": cca 3-4€
Štetec:3,99€
Taštička:3,99€



A teraz už samotné produkty, ktoré sa ukrývajú v tejto taštičke. 

Make up od Maybelline Fit me, si myslím, že vám nemusím ani predstavovať. Na pleti je veľmi ľahký a prispôsobí sa, odtieňov majú neúrekom a je z čoho vyberať. Ja som si ten svoj odtieň našla už na začiatku keď boli spolu s púdrom v predaji ako duo. Púder som tento krát vzala od značky Dermacol, pretože som na ne zvyknutá z dávnych čias, kedy som s makeupom začínala, tak spolu s púdrom, a teraz sa dostávam do problému, pretože si nepamätám značku, ale myslím, že od max factor, boli prvé dva púdre ktoré som si ja kúpila. Korektor a riasenka od značky essence sú presne tie produkty na ktoré viem, že sa môžem spoľahnúť a nesklamú ma. Inak korektor je neskutočný, už mám tretie balenie a hneď som si ho zamilovala po prvom použití. Riasenka robí naozaj krásne riasy a ja som zvedavá ako mi bude naďalej slúžiť a či sa môj pohľad na ňu nezmení. 
Posledný produkt je bronzér od značky Trend It Up. Prvý krát som ho použila na grape a od vtedy plánovala jeho kúpu. Ehm, prešli dva roky a ja som si ho konečne kúpila. Dnes som ho mala na sebe a musím povedať, že radosť z neho ma neprešla ani po tých dvoch rokoch. 
A na záver aby sme všetok makeup zafixovali nesmie chýbať fixačný sprej, ktorý som sa rozhodla vyskúšať od značky Dermacol. Takže uvidíme, aký bude. 
Fit me: 5,99€
Dermacol Púder: 3,79€
Korektor: 2,99€
Riasenka: 2,49€
Bronzer TIU: cca 3,19€
Dermacol fixačný sprej: cca 5,99€




Posledné dva produkty, ktoré sú kozmetické sú od značky Pupa. 
Dnes som zavítala do ich predajne a mojej mamine a budúcej svokre som bola kúpiť vianočné darčeky. Sebe som zaobstarala štetec na makeup, kedysi ma s ním jedna známa líčila a ja som jeho kúpu plánovala ešte dlhšie než kúpu bronzéru od TIU. Konečne ho mám a uvidíme čo dokáže. (no dobre, čo s ním dokážem hlavne ja) 
A k nákupu som dostala darček v podobe malej taštičky a riasenky v nej. Veľmi ma to potešilo a navyše slečna bola moc milá a zo všetkým ochotne poradila. <3 
Štetec: cca 17€
Riasenka bol darček<3



Za fotky ĎAKUJEM Tomáškovy, ktorý mi ich nafotil, veľmi si to vážim, keďže ja som mala inú prácu. Takže je skvelé mať niekoho, kto takto pomôže <3

To bude k dnešnému článku všetko, ja dúfam, že sa článok páčil a prajem vám krásny zvyšok dňa. <3 

Majte sa krásne, 

Vaša Betty

Komentáre