Revolution novinky

Ahojte krásky.

Ako sa máte ? Mne sa tu za poslednú dobu nazbierali Novinky, ktoré by som vám veľmi rada ukázala a keďže MILUJEM značku Revolution, tak pre dnes to bude práve táto značka. Značku poznám o trošku menej rokov ako napríklad značku essence. Keďže značka Revolution bola len na internetových eshopoch tak som ju objavila práve tam a odtiaľ aj objednávala. ALE, táto značka sa konečné dá zohnať v DM drogérii a poviem vám, že pri ich stojane vždy zastanem a musím skúľať všetko, pretože hlavne tie paletky, ktoré sú od nich dosť známe tým, že za malé peniaze naozaj veľmi veľa muziky. Úplne prvú paletku som si od nich kúpila v roku 2015 myslím a to v drogérii Rossman v Kladne. K tejto značke nazad som sa dostala až v roku 2017. 

Ale teraz poďme na recenziu samotných produktov, pretože ja som z nich nadšená. ešte maličká poznámka, bude ešte jeden článok s touto značkou, keďže paletku, ktorú sme dostali na krásnom DM dni som neodskúšala ešte poriadne. 




V balíčku som si našla túto krásnu trblietavú paletku Foil Frenzy Creation. Paletka obsahuje 15 očných tieňov a keď som ju po prvý krát skúšala mala som dilemu. Naniesť korektor a naň to dať? Nanášať štetcom? Samozrejme pri takýchto produktoch som sama nováčik, pretože toto je prvá paletka s ktorej reálne využívam trblietavé očné tiene. Hneď ako som si robila prvé líčenie s ňou, zobrala som do rúk štetec a skúsila ako to chytí na viečko bez korektoru. Keďže ja a moje viečka nie sme kamaráti tak po odskúšaní som si povedala, že bude lepšie paletku použiť s korektorom. Naniesla som si na viečko korektor a vzala znovu štetec. Nepáčilo sa mi to a tak som si spomenula, že mi raz niekto radil, aby som práve takéto tiene nanášala prstom. Odložila som štetec a pustila sa na nanášanie prstom. S výsledku som bola unesená a veľmi spokojná, pretože moja predstava toho ako to bude vyzerať sa naplnila a paletka splnila moje očakávania.Tak isto na stránke doporučujú na aplikáciu štetcom, streknúť na štetec fixačný sprej. A práve táto paletka naštartovala to, že už sa nebojím používať práve takéto trblietavé tiene, pretože na oku to vyzerá skvelo a najviac som si zamilovala prvý a posledný tieň z prvého radu, z druhého tretí a štvrtý a z posledného druhý a tretí. V prvom rade prvý očný tieň je pre mňa ako stvorený práve na rozjasnenie oka. Pigmentovaná je naozaj super a už po prvom nanesení je farba intenzívna. Paletka splnila to čo som od nej vyžadovala  a doporučujem všetkými desiatimi. 


Ďalšou paletkou je táto krásna Re_loaded Hypnotic. Paletka je skvelá ako na denné ale aj večerná líčenie čo ja dosť rada ocením mať tieto dve varianty v jednom. Ľahko sa berie na cesty a ešte ľahšie líči, vďaka skvelej pigmentácii. Táto paletka obsahuje teplé matné ale aj trblietavé očné tiene. Znovu ich tam je 15 ako aj u predošlej paletky a asi aj ako u všetkých týchto Re-Loaded paletiek. Najprv som si nevedela predstaviť aké líčenie by som s tejto jednej paletky vykúzlila, pretože mi vôbec nechcela pracovať moja kreatívna dušička ale keď som sa do nej vrhla šlo to samé. Znovu oceňujem tretí tieň v strednom rade, ktorý moc rada používam na rozjasnenie oka a najobľúbenejší je tieň hneď vedľa nej, ktorý aj z tej paletky na mňa kričí. Aj na vás? 


Bomby do kúpeľa, keď som ich zbadala moje detské a mlsné srdiečko zajásalo. Kto nemá rad donutky tak to nie je asi ani človek. :D A ešte aj takéto krásne donutky s ktorými si urobíte oddychovú a príjemnú vaňu. Sfarbia vám kúpeľ do farby akej sú a hneď ako mi prišli  musela som odskúšať tu žltú s vôňou banánu a tá druhá je s vôňou malín. Musím uznať, že vôňa je naozaj dosť sladká a celá kúpeľňa mi voňala ešte na druhý deň a to nepreháňam. na výber ich je 6 a teraz som si všimla, že medzi novinkami sa nachádzajú nové bomby do kúpeľa v tvare hviezdičiek. Myslím, vlastne viem, že toto nie sú moje posledné bomby do kúpeľa od Revolution. a hneď ako použijem tú druhú kupujem nové, pretože bez nich si neviem predstaviť dobrú oddychovú vaňu. 


Presúvame sa na kategóriu štetce kde mi prišli dva štetce na pleť. Trošku som sa ich bála ale po dvoch líčeniach sme si na seba zvykli a už siaham len po nich. 


Pro 250 Pointed Fluffy je štetec na tvár, môžete ho využiť na lícenku, bronzér ale aj púder. Osobne ho používam na púder, pretože vďaka jeho tvaru sa dostanem ľahšie na miesta kde sa mi púder ťažšie zapracováva s guľatým štetcom. Výhodou štetca je to, že má husté štetinky a je menší než mám doma štetce a hlavne je skvelý na cestovanie keďže ho môžete použiť ako 3v1. Teda, pokiaľ máte so sebou čistič na štetce. Obi dva tieto štetce majú biele rukovete s kúskom čiernej a mali by byť vegan. 




Pro 260 Medium Domed Fluffy. Štetec voči ktorému som bola skeptická len kvôli tomu, že je na krémové produkty a zatiaľ čo som mala štetce na tekuté produkty alebo teda krémové, nedopadlo to zrovna najlepšie a tak som od neho očakávala sklamanie. Keďže som milovník hubiek na nanášanie make upu, tak som si povedala, že no asi nič. ALE, ako som vďaka paletke začala používať trblietavé tiene tak aj vďaka tomuto štetcu som sa naučila pracovať so štetcom na tekuté/krémové produkty a aj keď som začínala najprv s malými plochami ako napríklad oči a očné okolie, kde som pracovala s korektorom, neskôr som sa pustila na celú pleť a pomaly sa učila s týmto štetcom. Samozrejme niekedy keď nemám svoj deň tak to dopadne katastrofálne, pretože si to zapracujem úplne na...... ale sú dni kedy sa mi fakt darí a mám náladu. Tým, že má štetec husté štetinky sa mi s ním super pracuje a nevezme ani toľko toho produktu "do seba". Nevypadávajú z neho štetinky, čo je pri týchto štetcoch na tekuté produkty trošku problém. Avšak tak isto sa s týmto štetcom dá nanášať aj púder a iné púdrové produkty, tak rovnako aj tie tekuté/krémové, takže ak ho nebudem využívať na make up tak kľudne aj na tieto iné produkty. 




To by bolo k dnešnému článku všetko ja dúfam, že sa vám páčil a budem rada, keď mi zanecháte komentár či aj vy máte skúsenosti s týmito produktmi alebo sa ešte len na ne chystáte. 

Ďakujem krásne značke Revolution za tieto produkty <3

Ahojte. 


Vaša Betty

Komentáre

Zverejnenie komentára