Kráľ a kráľovná Tregoty

Ahojte krásky, 

Dnes tu mám pre vás článok v ktorom vám ukážem pár fotiek, ktoré sme nafotili ešte na začiatku roka. Boli sme fotiť vo Villa Vodička odkiaľ môžete vidieť prvú fotku. Je to tam neskutočne krásne a cítite sa, ako keby ste prešli do inej doby. Majú tam skvelé zákusky a ich wellnes som síce videla len na fotkách, ale tie stoja za to a hlavne keď mi ľudia hovoria ako im tam bolo. Až závidím. Niekedy, sa tam musím ísť aj ja "vyčvachtať" do výrivky. 

Naše fotenie teda začalo vo Villa Vodička a pokračovalo  smer do mesta. Popri fotení sme si urobili aj malú prechádzku a tie pohľady ľudí stáli za to. Dokonca sa s nami odfotil aj náš známi indián, ktorý nám robí radosť na sklenom moste. 


Thermia Palace je hotel, ktorý chcela počuť odo mňa učiteľka na maturitách. Je to hotel, ktorý sa objavil aj medzi najlepšími hotelmi slovenska, alebo sveta ? V noci je neskutočná krása tam ísť sa pozrieť. Hlavne cez zimu, keď máte všade sneh, svetielka, no stojí to za to. A sochy, ktoré stoja pred týmto hotelom sú z Bojníckeho zámku, čo som sa dozvedela ešte len nedávno. 

Líčenie a kostým sme si vytvárali my dvaja. Samozrejme s nápadom na Clowna prišiel Tomáš ešte keď sme sa nepoznali a dokonca sú 3 krátke filmy na youtube, na ktoré nájdete odkaz na konci článku. Make up a všetko si vymyslel sám a mne potom pomohol dotvoriť Elizabeth, ako jeho kráľovnú. 


Na tejto fotke Tom vyzerá ako nejaký môj strážca a neskutočne ma s ním bavia fotenia. Vždy to ide samo popri ňom a vždy si spomeniem na naše prvé fotenie. Páčia sa vám tieto naše fotky? Budem rada ak mi zanecháte komentár a neskôr sa môžete tešiť na ďalšie fotky. Ukážem vám aj Jacka Sparrowa, ktorého robí Tomáš. 


Majte krásny zvyšok dňa a ja dúfam, že aj takýto jednoduchý článok sa vám páčil. <3



Ahojte, 

Vaša Betty


Clown krátke filmy: 

Komentáre

Zverejnenie komentára