Vianočná Harley Quinn-Zmena v živote ale aj na blogu

Ahojte krásky. 

Prajem vám krásny a hlavne šťastný nový rok 2019, aby bol pre vás lepší ako ten predošlý, aby ste si splnili všetky svoje sny a túžby, aby ste boli zdraví a naplnený láskou ktorú potrebujete a aby ste mali pri sebe tých správnych ľudí, ktorý do vašich životov patria. Prajem vám aby ste zažívali čo najmenej bolesti a sklamaní a hlavne aby ste neboli smutný. Prajem vám všetku lásku sveta. 

A keďže sny sa plniť majú ako som to aj napísala ja si začínam plniť ten svoj sen, ktorý som si mala plniť už pred dvoma rokmi keď som si ho zaumienila. Ide o to, že by som chcela robiť Cosplay. Tí ktorý ma sledujete na mojom instagrame betty.behanova ste si asi všimli moje líčenia Harley Quinn, Jokera alá Clowna, Vikinga alebo aj Upírky. Keďže mám priateľa, ktorý sa venuje Cosplay, rozhodla som sa aj ja teda a chcem vám to ukazovať aj tu na blogu. Blog niečim ozvláštniť a priniesť vám niečo čo ste ešte možno nemali ani tak možnosť vidieť. 




Snáď sa vám tento môj nápad bude páčiť keď ho budem tu realizovať a rovnako tak ešte jedna zmena je tá, že možno od marca začnú na mojom youtube vychádzať videá. Ale to je ešte taká menšia blízka budúcnosť. Začnime pekne od začiatku a postupne. Čo sa týka nejakých väčších zmien, chcela by som vedieť aké články by vás zaujímali na mojom blogu, prípadne aké videá by ste chceli odo mňa vidieť. Mňa osobne napadli outfitové články ale outfity by som chcela aby boli niečim zvláštne. Takže uvidím čo vymyslím a myslím, že sa na táchto zmenách bude podieľať aj môj priateľ, keďže má naozaj dosť veľkú fantáziu. Budem rada za každú vašu pomoc. Môžete mi napísať do komentárov, na instagram alebo aj na facebook. 



Ďakujem vám, za prečítanie tohoto menšieho článku a dúfam, že spolu tento rok vymyslíme veľa nových vecí, veľa článkov, videí a dúfam, že nás na blogu bude pribúdať stále viac a viac. 
Prajem vám krásny zvyšok dnešného dňa. 

Komentáre

  1. Skvělý nápad, za sny se má jít. Pěkný nový rok. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Chystáš sa robiť aj Cosplay na hry? Na internete sú populárne je populárny aj anime cosplay, určite by si to mala skúsiť a myslím, že tebe by sa to perfektne hodilo :)) Topánky na cosplay odporúčam z https://www.eobuv.sk/damske/poltopanky/sneakersy.html , brala som si z tadiaľ na animefest v Bratislave, jediná položka, ktorú som si nemusela vyrábať :) Veľa šťastia a teším sa na tvoje cosplaye :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Cosplay na hry asi ani nie. Sama neviem čo život prinesie. Ďakujem za odkaz na topánky <3 Moc moc krásne ti Ďakujem za tvoj komentár. <3

      Odstrániť

Zverejnenie komentára