10 Faktov o mne

Ahojte krásky. 

Dnes by som vám chcela zas a znovu niečo málo o sebe prezradiť a tak ma napadlo, napísať článok 10 faktov o mne. Podľa instagramu, na ktorom trávim asi všetok svoj voľný čas, asi viete, že som celkom divný človek, raz tak a raz tak. Niekedy sa neviem rozhodnúť či som šťastná alebo sa mi chce plakať, alebo mám chuť vraždiť, alebo zas všetkých objímať. 
Ale, som to proste ja a meniť sa nebudem. Taká som a taká aj zostanem. 
Chcem vám veľmi poďakovať, že sledujete môj blog a veľmi sa teším na vaše reakcie na moje ďalšie články. 

1. Som neskutočne ukecaná, niekedy fakt neviem, kedy zatvoriť pusu a hlavne pred kým. Stále by som sa len rozprávala a veľa krát si odpoviem aj sama sebe aj keď sa pýtam niekoho druhého.

2. Som narodená 17.5.1998 v znamení býk, vraj sú tieto znamenia tvrdohlavé, noooo tak to som a vždy aj keď sa mi snažil niekto pomôcť, poradiť mne to šlo jedným uchom dnu a druhým von, tak je to aj do dnes. Robím si proste podľa seba a nikto to nemôže ovplyvniť. 

3.Snažím sa pomôcť aj tým, ktorý si to nezaslúžia. Potom trpím nie len ja ale aj ľudia, ktorý ma majú radi, pretože sa všetka tá zlá energia nalepí na mňa a mám rozhádzaný celý deň. 

4.Som bláznivá, v zmysle, že sa pustím naozaj do všetkého. Nehanbím sa za svoje hlúposti pretože milujem svoj život a snažím sa ho žiť na plno a nezaujímať sa o zbytočné veci. 



5. Píšem svoju knihu ale či ju niekedy vydám je otázne. Každopádne bude o Clownovy a Elizabeth ako kráľoch Tregoty. Úryvky z tejto knihy píšem na novo založený instagram KingandQueenofTregota  

6. Mám staršieho brata a mladšiu nevlastnú sestru. 

7. Keď som bola malá tancovala som v Slnečnici čo je folklórny súbor, potom som tancovala hip hop a "break dance", chodila som na mažoretky a potom som sa prihlásila do Základnej umeleckej školy kde som absolvovala prvý stupeň. Skončila som už len pri jednom športe v takýchto smeroch a to je kickbox. Kedysi som ešte jazdila na bicykli a bola myslím, že na dvoch-troch pretekoch. 

8.Veľa ľudí ma nemá rado a radšej sa bavím s chalanmi než s babami. A ak mám aj nejakých kamarátov, ktorých môžem naozaj nazvať pravý kamarát tak sú vždy odo mňa starší o niekoľko rokov. 

9.Nemám problém zo vstávaním na prvý budík, vždy vyletím z postele a môžem bez problémov fungovať. Snažím sa byť takto produktívna aj keď mám menej hodín spánku za sebou. Proste vstanem a fungujem. 



10.Milujem kozmetiku, líčenie a rôzne prestrojenia k tomu. Nebaví ma klasický denný make up ale taký ten bláznivý. Stále sa však učím a nie je vždy všetko dokonalé ale snažím sa zlepšovať a posúvať sa ďalej. V kozmetike som si našla fakt veľkú záľubu a možno aj preto jej mám doma tak veľa. 


Dozvedeli ste sa o mne zas trošku viac a ja vám prajem krásny zvyšok dnešného dňa. 

Vaša Betty

Komentáre

  1. Super článok, máme toho veľa spoločného! :) Vlastnú knihu som niekedy mala rozpísanú aj ja, ale nebavilo ma to až tak časom :D

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára