Darčeky na poslednú chvíľu

Ahojte krásky. 

Máme tu posledné dni do Vianoc a vlastne aj posledný víkend na nejaký ten výmysel čo darovať pod stromček našim známym, kamarátom, rodine prípadne priateľovi. Občas mám pocit, že Vianoce sú o tom kto prvý padne do úplného šialenstva a zblázni sa z darčekov. Obchody sú úplne preplnené a celé toto vianočné šialenstvo už nie je o tom aby rodila bola pokope ale o tom, kto dá komu lepší darček, o tom kto sa prv zničí, o tom kto prvý uprace celý dom, o tom kto urobí lepšiu večeru a vedela by som písať ešte ďalej. Dnes som bola na nákupe so svojou Švagrovou a poviem vám, už nikdy, naozaj, že nikdy nejdem cez sviatky na aute do obchodu. Nebolo kde pomaly zaparkovať, ľudia sa tlačili vonku len aby prešli na druhú stranu, kolóny áut, nikto nevedel kto komu má dať prednosť a  tie ŠPZ, asi mali svoje "teská" zaplnené a museli ísť do Piešťan, alebo prvého Tesca, ktoré uvidia a je tam voľné parkovacie miesto. 

A práve pre tieto veci, som sa rozhodla vianoce brat o niečo inak a hlavne bez stresov. Ja viem, že od mala nás učia, že vianoce sú skoro o darčekoch a klasickej večery, kedy si dáme oplátky, kapustnicu,šalát s rybou a na záver nejakú tu dobrotu. Prípadne ešte ak máme ďalšie iné zvyky. Vianoce sú o rodine, o trávení krásnych vianočných dní pred televíziou, pozeraním rozprávok, o rozprávaní sa aký bol náš rok a o iných krásnych veciach pri ktorých nemusíme rozmýšľať či som stihla kúpiť všetko lebo obchody budu zatvorené dva dni a ja s tou preplnenou chladničkou neviem či vystačím. 
Ale keďže už sme zvyknutý na darčeky, dnes som si pripravila článok o typoch na úplne jednoduché darčeky, ktoré zoženiete skoro všade a sú aj cenovo prijateľné. 
Samozrejme na vianoce nesmie chýbať taká ta klasika ako sú ponožky, trenky/nohavičky,papuče,pyžamá,svetre,rôzne oblečenie,doplnky ako je bižutéria alebo o niečo drahšie "kovy",rôzne darčekové kazety, ktoré zoženiete všade a teraz už aj so zľavami. 

Ja som vybrala pár vecí ktoré by sa mne osobne páčili a možno aj vašim blízkym. 

Niečo motivačné. Nie som si tak 100% istá, či zoženiete knižku čo urobiť s nápadom už v kníhkupectvách ale ako príklad na menšiu motivačnú knižku je to dobrý. Motivačný diár zoženiete v Panta Rhei a pre vašich blízkych by ďalší rok mohol byť o niečo úspešnejší keď by mali nejakého svojho pomocníka, ktorý budú mať po ruke každý deň. 

Ak máte priateľa alebo priateľku typu ako mám ja, určite mu darujte niečo s motívom jeho obľúbeného super hrdinu, prípadne hrdinu ktorého sám robí "cosplay". Za mňa je to Harley Quinn a môj drahý to dobre vie a preto mi ako taký darček pre radosť kúpil šálku s ktorou boli v balení kľúčenka a "podnos" pod pohár. Komix som si kúpila sama a rovnako tak aj plagát, ktorý som vám však neodfotila. Podobné veci zoženiete v obchode Brloh. 

Taká ta klasika ako je kozmetika nesmie chýbať pod žiadnym stromčekom a čo tak nekupovať už celé "kazety" ale urobiť pre obdarovaného nejakú vlastnú podľa toho čo má rád/rada. Dáte do toho aj kúsok seba a obdarovaný bude rád za produkty, pretože ich používa a vy ste si to všimli. 

Ak máte maminu alebo sestru a nemôžete si naozaj dovoliť nejaký veľký rozpočet značka Trend It Up je finančne prijateľná a rovnako tak aj kvalitná. Ja ju používam vždy pri líčení a prípadne skúste značku Essence. Nebojte sa aj trošku experimentovať s kozmetikou a skúste kúpiť niečo, čo by si dotyčný človek nekúpil a prípadne, obdarovanej nechajte odkaz typu: "Videla som tento červený rúž a predstavila si ho na tebe, viem, že by si si ho sama nekúpila a tak to aspoň vyskúšaj, podľa mňa ti bude svedčať."

Začala som patriť k najväčším milovníkom kníh a keď uvidím nejakú knihu a zaujme ma musím ju mať. Tento rok som si zaobstarala aj knihu Som mama od Kristíny Farkašovej, pretože seriál Som Mama milujem a úplne ho žeriem. Možno, že aj ten váš známi má rád seriál, ktorý má aj svoju knihu. Prípadne ak nie konkrétny seriál a kniha, viete sa vynájsť v tom, že poprosíte predavačku a opíšete jej aký druh filmu/seriálu má váš obdarovaný rád a myslím, že vám veľmi radi pomôžu. 

Prípadne kúpte obdarovanému knihu do jeho zbierky od obľúbeného autora ako je u mňa Mark E. Pocha. Jeho najnovšia kniha je Dom 490 a od kedy som prečítala prvú knihu od vtedy sa neviem od nich odtrhnúť. Je to určitý druh hororu, fantasy.....prípadne kúpte mu nejakú "sadu" kníh, ktoré by ho mohli zaujať. Predsa len dnešná doba je o telefónoch a ja telefón veľmi rada vymením za knihu. 

Na instagrame som vás poprosila aby ste mi napísali aké darčeky by ste prijali vy a tu je pár odpovedí: 
Kupón na wellnes pobyt, kniha,pandora prívesok,spoločenská hra. Ponožky, tenisky. Šťastnú a zdravú rodinu. Hodinky. Plyšák. Lásku, šťastie a dlhú životnosť pre najbližších. <3 A našla sa aj odpoveď typu Priateľku. :D 

Ja vám ďakujem, že ste si prečítali môj článok a dúfam, že sa aspoň trošku páčil a možno som aspoň jednému z vás pomohla. Prajem vám krásny zvyšok dňa a hlavne nezabúdajte na úsmev na perách a žiaden stres. <3 

Komentáre