Nákupy a novinky September-Október

Ahojte krásky. 

Po fakt dlhej dobe som opäť tu a ako inak, začínam týmto typom článku, pretože sa mi toho nakopilo celkom dosť a ďalšie produkty som presunula do článku nákupy a novinky za november. Len z rýchla prečo som nebola aktívna, zvykala som si na novú prácu, na celý ten systém, predsa len to je nová životná etapa ktorá ma čakala a nemohla som ju nechať len tak bez povšimnutia a brať ju ako samozrejmosť. Ale teraz naspäť k článku. Ukážem vám produkty ktoré som si kúpila až teda na tie prvé produkty. Ja dúfam, že sa máte skvelo a odpustíte mi moju "neaktívnosť" tu na blogu. 


Ako ste videli už na mojom instagrame bola som až dva krát na Road Show DM Trend It Up a dievčatá boli tak zlaté, že som si zaslúžila dva balíčky. Jeden v Trnave a druhý v Trenčíne. Produkty, ktoré doma už mám a ktoré mám fakt strašne moc rada je podkladová holo báza pod make up, make up insta ready v odtieni 10 mi perfektne sadol. Farebný gél na obočie som doma ešte nemala ale teraz ho používam skoro stále, pretože je fakt skvelý a dobre sa s ním pracuje. Čo sa týka ostatných produktov by som chcela napísať samotný článok na značku trend it up a "posvietiť" si tak na ne.
Od "značky" LVLY mám doma pleťový toner a úprimne? Neviem si bez neho predstaviť ráno. Najprv vyčistím pleť a potom dám samotný toner. Ale tento produkt ktorý tu mám je čistiaca pena na ktorú čakám kým ju použijem, pretože mám ešte jednu od inej značky a najprv by som tú chcela minúť. Keď ju odskúšam určite vám dám vedieť. 
Až pokiaľ som nevyskúšala túto masku neverila som. Používam ju ako balzám na vlasy po umytí so šampónom proti vypadávaniu vlasov a tie vlasy mi naozaj prestali vypadávať v tak veľkom množstve ako predtým. Navyše krásne vonia a vlasy mi po nej zostanú jemné a lesklé. 
Aj vám je ľúto použiť produkty ktoré majú takto krásne balenie? Odhodlávam sa na tieto dve masky už asi druhý týždeň, že si ich dám a potom kúpim nové. A konečne som sa odhodlala a tento článok vám píšem v jednej z nich. Zatiaľ môžem povedať, že ma neštípe na pleti ako mám občas problém s takouto látkovou maskou. No nie sú tie balenia rozkošné? 
A toto je jeden z dvoch šampónov ktoré som objavila a ktoré stoja za to. Kúpila som ho vo Fann parfumérii a je proti vypadávaniu vlasov. Majú k nemu aj balzám na vlasy a čo je ešte lepšie, majú ho rovnako aj pre pánov. Takže ak by sa nejaký váš chlap sťažoval, že mu vypadávajú vlasy tak šup šup do fann parfumérie po jeden. Aj tak dobre vieme, že tie "kúty" sa im robia, pretože proste genetika ale nechajme ich v tom. :D 
Môj nákup v DM drogérii ako bolestné pri pruhu. Nemohla som si odpustiť make up aj v tejto forme, chýba mi ešte jeden a aj ten si plánujem kúpiť, pretože zatiaľ všetky mejkapy mi sadli a vyhovovali. Očné holo tiene mi nesmú chýbať, keďže ich najradšej používam pod obočie a do kútika oka. A sem tam aj ako rozjasňovač keď práve ten nemám po ruke. Samotný rozjasňovač a lícenka od tejto značky tak isto chýbať nemohli. 
Niekto z mojich známych mi spomínal tieto vlhčené obrúsky na problematickú pleť a tak som sa rozhodla ich vyskúšať ale keďže som potrebovala minúť najprv staré vlhčené obrúsky, tak k týmto som sa ešte nejako nedostala a tak vám neviem povedať aké sú. Avšak od tejto značky mám čiernu zlupovaciu masku a tá je dokonalá. Tak dúfam, že budú tieto obrúsky aspoň podobne skvelé. 
Lak na nechty od značky GoldenRose ma oslovil svojou prekrásnou modro-fialovou farbou ale tá výdrž je dosť slabučká. 
Tieto krásne produkty som dostala od jednej slečny,blogerky, ktorá robila na svojom instagrame menšiu "anketu" kde sa pýtala na jednu fotku. Nepamätám si už jej meno a to ma hnevá, ale ak to zistím hneď ho sem dopíšem aj z odkazom na jej instagram. Rúž mi urobil asi tú najväčšiu radosť. Keďže asi ako jediná si milujem dávať na pery make up, pôsobí to na mňa tak jednoducho a zároveň pekne. Tento rúž je presne ten, ktorý nedávam z rúk práve keď si robím make up. Poukážky som už použila a nižšie sa dozviete aj na čo. Paletku ktorú mi zaslala som videla u mnoho blogeriek, ktoré spolupracujú s dermacol ale ešte som nemala príležitosť ju vyskúšať. 
Asi najviac rozoberaná paletka od značky Revolution je táto By Petra. Myslela som si, že je to len akýsi ošiaľ ale ja som sa do nej zamilovala na prvý pohľad a stihla som si ju uchmatnúť až z druhej várky. Robila som s ňou už väčšie množstvo líčení a milujem ju. Petre sa naozaj podarila a zároveň jej moc gratulujem k tejto spolupráci. Zaslúži si to za svoju skvelú prácu. A tu ten výsledok vidíme. 
A presne na tieto produkty som minula poukážky z dermacol. Čo sa týka micelárnej vody používam práve túto najviac na odličovanie. Keďže je s aloevera neškodí mojej pleti a ja nie som začervenaná ako väčšinou. Čo však nedoporučujem je s ňou odličovať oči, štípalo to viac než som čakala a naozaj to nebolo príjemné. Make up som chcela už dlhšiu dobu a veľmi ďakujem milej pani predavačke za ochotu vybrať mi ten správny odtieň. 
NYX nikdy nemôžem vynechať a tento krát šiel so mnou domov cestovný set ktorý obsahoval podkladovú bázu v spreji a krémovú,gél na obočie alebo riasy, podkladovú bázu pod očné tiene, záverečný púder v malom prevedení,krémový rozjasňovač a fixačný záverečný sprej. Tak isto so mnou šla domov biela ceruzka a fialový rúž. Priznám sa, že bez týchto vecí sa už nikam ani len nepohnem a všetky produkty si plánujem kúpiť v "plných" baleniach. 




Ako sa vám páčil článok? Dajte mi vedieť do komentárov, či aj vy máte doma nejakého z týchto pomocníkov a ak áno ako ste s ním spokojné. Ďakujem, že ste si prečítali dnešný článok a prajem vám krásny zvyšok dňa a hlavne krásny víkend.

Užívajte si každý jeden deň ako by to mal byť váš posledný. Smútok hodte za hlavu a užívajte silu prítomného okamihu. <3


Vaša Betty

Komentáre

  1. Krásné novinky. Ta maska na vlasy od Garnier je fakt super, mám doma tu s papájou. Zaujal mě ještě modrý lak na nehty, ale celkově laky od této značky mají slabší výdrž. Teda aspoň ty, co jsem měla. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ten set od NYXu vyzerá skvelo! :) paletku od Petry som si chcela uchmatnúť tiež, ale bohužiaľ bola vypredaná :/
    MakeupbyVeo

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára