Unboxing Balíčku Pink Panda

Ahojte krásky. 

Neviem, či vôbec na mojom blogu bol niekedy takýto unboxing článok, ale prišlo mi to ako dobrý nápad, keďže ja osobne mám takéto články veľmi rada. Povedala som si, že možno by sa aj vám páčil takýto článok. Dajte mi vedieť do komentárov, či by som aj v budúcnosti mala urobiť takýto typ článku, alebo nie. 

Objednávala som si z eshopu pinkpanda.sk, chcela som si urobiť radosť po dlhšom čase nejakou krásnou kozmetikou od značky Makeuprevolution. Prvý krát som sa stretla s touto značkou asi 3 roky do zadu. Kúpila som si od nich paletku v Rossman drogérii a úprimne povedané, stále sa nachádza v mojej kozmetickej komode a rada ju používam na ľahké denné líčenie. Neskôr som si z tohoto eshopu objednávala ešte jednu paletku od tejto značky spolu so štetcami v tvare plutvy morskej panny. Aj to vám tu dnes ukážem a to hlavne preto, že som z týchto produktov nadšená a tak som nemusela rozmýšľať aký ďalší produkt/produkty, poputujú do nákupného košíka na eshope PinkPanda. Ja dúfam, že sa vám článok bude páčiť a rada by som ešte povedala, že všetky tieto produkty som si platila zo svojich peňazí a kupovala si ich pre vlastnú radosť a chcem vám ich dať do povedomia, keďže z eshopu som nadšená a aj keď dodanie trvá 4-5 dní, mne balíček prišiel v piatok a myslím, že som objednávala v sobotu. A to som sa bála, že to nestihne prísť do konca týždňa. Ak poznáte PinkPanda viete, že oni to doručenie majú o niečo dlhšie než iné eshopy. 

Ako som napísala vyššie ukážem vám aj paletku spolu so štetcami, ktoré som si objednávala asi pol roka do zadu, ak nie aj viac. Mohli ste vidieť tieto produkty v jednom z mojich New in článkov. 
Ide o paletku Fortune Favours The Brave. Má prekrásne farby, ktoré sa dajú nosiť aj na bežné denné líčenie ale viete z nich vyčarovať aj krásne večerné líčenie. S paletkou som sa líčila už viac krát a vždy som bola spokojná. Vyčarovala som z nej veľa kombinácii a to som ešte nestihla použiť všetky farby. Taktiež obrovské plus za veľké zrkadielko. A aby som nezabudla na spomínané štetce. Myslím, že vtedy bol aj taký balíček, táto paletka a plus štetce za  super cenu.

A teraz prejdem už na samotný unboxing produktov, ktoré som si objednala.

Začnem produktmi, ktoré sú asi môjmu srdcu najbližšie a to sú paletky. Nestačila mi jedna a ani dve, ja som si vzala hneď 4. A keďže som tieto paletky obdivovala už dlhší čas som rada, že som si ich zaobstarala.
Paletka od I love Revolution z názvom Mermaids heart nemohla chýbať do zbierky. Dobre viete, že čo sa týka "unicorn" alebo "mermaid", všetko musím mať. Mala som menšie obavy kvôli odtieňom, ktoré obsahuje, že na fotke budú iné a v skutočnosti iné, pretože tak krásne farby ako má táto paletka sú pre moje srdce ako stvorené. Budem sa tu trošku rozplývať nad všetkými produktmi, keďže mám z nich obrovskú radosť. Paletka je na magnetické uzatváranie, takže mi to príde o niečo ľahšie než u ostatných paletiek. Farby by som skôr použila na festival ale myslím, že nebudem mať problém si ich dať cez bežný deň do mesta, poprípade k nejakému "summer looku".
Cena:9,99€

  I Love Makeup- I Love Obsession
Táto paletka obsahuje už aj štetec, ktorý síce moc nevyužijem, ale občas sa zíde aj taký. Čo sa týka farieb, ktoré paletka obsahuje vzala som si ju hlavne kvôli mint modrej a zelenej. Na túto paletku som čítala recenziu a tak pribudla do môjho zoznamu želaní, keďže sa mi páčila. Pri týchto paletkách mám rada, že za málo peňazí dostanete veľa muziky. Každý jeden očný tieň používam aj s podkladovou bázou a tak som veľmi zvedavá ako uspeje hlavne  mint odtieň.
Cena:4,90€

Revolution- Redemption Palette Mermaids vs Unicorns
Podľa názvu asi viete, že ani túto paletku som si nemohla nechať ujsť a musela som ju mať. Má prekrásne žiarivé farby, ktoré obsahujú perleť/trblietky. Rovnako ako pri predošlej paletke ma hlavne zaujali modré a zelené odtiene. Tak isto obsahuje obyčajný penový aplikátor, ktorý mávajú zvyčajne paletky. Máte s touto paletkou skúsenosti? Ja som ešte žiadnu z nich neskúšala, pretože ako vždy je pre mňa dôležité, aby na fotku boli "nepoškodené". Balenie má rovnaké ako moja prvá paletka od Revolution a hlavne jednoduché.
Cena:5,69€

Revolution- Affirmation
Paletka, ktorá obsahuje 32 krásnych očných tieňov či už na denné alebo večerné líčenie. Dovolím si povedať, že aj na festival si viem predstaviť nejaký pekný a hlavne jemnejší makeup s ňou. Keď paletku otvorím vykukne na mňa veľké zrkadlo, ktoré ja u takýchto väčších paletiek vyhľadávam. Má v sebe aj priesvitnú (fóliu???), na ktorej sú napísané názvy odtieňov, čo sa mne osobne veľmi páči. Vzhľad paletky je klasický čierny s bronzovými nápismi. (dúfam, že je to bronz :D)
Cena: 11,29€

Čo sa týka očných tieňov mám tu ešte dva maličké obyčajné očné tiene.
Jeden je od značky UMA cosmetics a je v odtieni 30 grey linings a je to mono tieň. Druhý je od značky Golden Rose a od tejto značky vlastním krásny fialový rúž a pár krát som už s ňou aj líčila a vždy som bola spokojná. Tieň je trblietavo-khaki farby a to balenie :O <3. Mal by to byt odtieň 133. 
Plus ako menší darček k objednávke mi prišli neskutočne krásne voňavé vosky. 

Chcela som nejaký pekný lesk na pery, ktorý by nebol moc nápadný a hlavne aby sa nelepili pery. Našla som od značky Revolution- Nude odtieň a bola som zvedavá ako bude vyzerať. Minule som si urobila veľmi ľahký denný mejkap a dala tento lesk na pery a výsledok bol skvelý. Pery sa mi nenápadne leskli, žiadna výrazná farba, proste nude odtieň. Tento lesk za mňa veľké áno a to ja som lesky nejako moc nemusela. 
Cena:1,69€

Chcela som vyskúšať púder od značky Revolution a tak som si vzala jeden, ktorý by mal byť zakončujúci púder-Pressed Powder- Translucent. Čo ma zaujalo ako prvé bolo balenie a bola to menšia maturita kým som ho otvorila.Tá blond farba na vlasoch mi nerobí dobre. :D Blondínky prosím neurazte sa. "Vysúva" sa do boku a na spodnej strane má "labutienku" a hlavne maličké zrkadielko. Čo som nikdy takto na púdri nevidela, aby mal na spodnej strane zrkadlo. Keď sa budem s ním líčiť určite vám dám vedieť. 
Cena:2,89€
Štetec na makeup nesmel chýbať a vzala som si ho skôr zo zvedavosti. Chcela som vyskúšať štetec od značky Revolution a keď som uvidela tento na makeup povedala som si, že nedám nič za vyskúšanie. Prišiel krásne zabalený, jednoduché balenie, aj keď plastové, ale to nepôjde do smetí ale zostane mi doma. Jeden štetec na makeup už doma mám a je od značky Yves Rocher a ten radšej používam na bronzér než na makeup, takže budem dúfať, že tento ma nesklame.
Cena: 4,89€

Presúvame sa k Mystery Bag na ktorý som bola veľmi zvedavá a musím povedať, že ma prekvapil. Čakala som nejaké 2 laky na nechty, potom nejaké rúže a očné tiene. Hneď po rozbalení som sa doslova rozplakala, pretože som zabudla pri objednávke na kontúrovaciu paletku, ktorú som si chcela kúpiť. Otvorím balíček a tam kontúrovacia paletka a rovno dve. Jedna klasická a druhá krémová. Krémová je malé a hlavne šikovné trio, ktoré je skvelé na cesty. 

Revolution- Ultra Profesional Contour Palette Medium-Dark, obsahuje 8 "tieňov" a je prášková (neviem to správne pomenovať :D). Jednu podobnú mám doma už nejakú tú chvíľu ale tá je krémová. Kupovala som ju od jednej známej, ktorá ju použila asi 2-3x, čo mne absolútne neprekáža. Pokiaľ mám čas a hlavne chuť rada sa vyhrám s krémovou kontúrovacou paletkou a doladím ešte obyčajnou. Ak moc času nemám siahnem po obyčajnej. Takéto paletky som si hlavne obľúbila popri cestovaní, nemusím ťahať so sebou každý produkt vo svojom balení ale takto to mám na jednom mieste pekne pokope. 
Revolution-Ultra Contur Kit-Lightening Contour F01 je tá maličká kontúrovacia krémová paletka. Uvidím ako budem s nimi spokojná, ale myslím si, že budem so sebou všade nosiť menšiu paletku. Ale až keď budú trošku menšie teploty. Keďže v lete až tak neobľubujem líčenie a už vôbec krémové veci. Dávam radšej prednosť obyčajným práškovým. 


Paletka, ktorá sa skrývala v Mystery Bag je od značky Freedom- Pro Shade and Brighten Play Kit a dosť sa podobá na paletku od Revolution. Avšak výhoda u tejto maličkej paletky je tá, že je šikovná na obdobie festivalov, ktorých je práve teraz "sezóna". Farby sú presne tie, ktoré by som si sama dala na festival. Takže je to také príjemné menšie dvojča paletky od Revolution. 

Mystery Bag ukrýval ešte 4 produkty. Aby toho kontúrovania a krémových produktov nebolo málo mám tu rozjasňovač v tyčinke od značky Revolution. Jeden rozjasňovač v tyčinke mám od značky essence a veľmi rada si ho dávam keď chcem byť naozaj dosť trblietavá.
Od značky I love Makeup tu mám produkt zvaný Lip Lava, ktorý obsahuje vitamín E. Produkt ma milo prekvapil, pretože s takouto formou rúžu ešte nemám veľmi skúsenosť ale čo ma potešilo je fialová farba, ktorú som si ja obľúbila až moc.
Freedom- Pro Lipstick Now 117 Julcy Lips. Rúž s jemno oranžovou farbou, ktorá pôsobí na mňa celkom prirodzene a hlavne nie je tak výrazný a všeobecne pôsobí jemne. Jeden oranžový rúž už doma mám ale vôbec sa nedajú porovnať. Tento mi sedí viac a už som ho použila k jemnému dennému líčeniu, ale bola by som veľmi rada, keby ste mi poradili, k akým očným tieňom by som si mohla dovoliť takúto farbu. Nosíte niektorá výraznejšie farby na pery? Alebo preferujete skôr telové?

Dostávame sa k úplne poslednému produktu, ktorý vždy poteší a tým je riasenka. Je od značky Freedom a najprv som sa bála, že bude mať maličké "plastové" štetiny ale nesklamala. "Kartáčik" má presne taký ako ja bežne používam a keď sa mi táto riasenka vypotrebuje určite si kúpim druhú. Robí krásne veľké mihalnice (teda aspoň mne, neviem aká by bola niekomu, kto má kratšie mihalnice, keďže ja mám sama o sebe dlhé mihalnice) ale dám ju vyskúšať mamine a dám vám vedieť na instagrame, že či len mne ich  predĺži alebo je to tak aj u druhých. 


To by bolo k dnešnému unboxing článku všetko. Ja vám veľmi Ďakujem za prečítanie a dúfam, že sa páčil. Budem rada, keď mi dáte do komentárov vedieť, či aj vy máte doma nejaký z produktov, alebo sa chystáte kúpiť. Ešte raz vám veľmi Ďakujem a čoskoro sa môžete tešiť na Random článok z môjho života. <3

Krásny zvyšok dnešného dňa vám prajem. <3 


Vaša Betty



Komentáre

  1. Tolik nádherných věcí. Taky jsem už přemýšlela nad objednávkou, hlavně kvůli tomu mystery bagu. A teď vím, že se to oplatí, jeho obsah je velmi povedený.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára