Školský Motivačný Diár

Ahojte krásky. 

Dlhšie som sem nepridala článok a to z toho dôvodu, že som bola na dovolenke a myslela som si, že chytím wifi, ale bohužiaľ sa tak nestalo a ja som si články predpísala do zošitka a postupne budú vychádzať. Dnes by som vám chcela ukázať krásny a hlavne šikovný diár, pri ktorom ľutujem, že už nechodím do školy a preto poputuje k jednej z vás. Kedy presne sa ešte dozviete. 
Prišiel mi tento diár od I Can Academy a už jeden-dva produkty od nich sa objavili na mojom blogu. 
Ak sa ma niekto opýta, aký diár kúpiť, vždy poviem práve diár od I can academy, pretože majú skvelú veľkosť a predovšetkým o čo ide u diára? Aby mal skvelý obsah a ako jediný z diárov, ktoré som kedy vlastnila mi vyhovoval práve od nich. Veľa citátov, rozloženie strán presne také aké vyhovujú mne, mesačný plánovač a veľa ďalšieho. (Napísala som to ako keď pozeráte v televízii nejaký teleshoping :D. ) Dnes vám ukážem školský motivačný diár, ktorý má prekrásnu farbu a rozloženie strán presne také, ako je u nich zvykom. Jediné, čo je iné od obyčajného ročného diára je jeho obsah, ktorý je pre školáka či už na základnej škole, strednej škole a možno aj pre vysokoškoláka naozaj skvelý. 

Na začiatku diárov od I can academy máte ukážku ako sa vlastne diár vypisuje/vyplňuje. V tomto diári to nájdete rovnako spolu s rozvrhom hodín,predstavou školského roka akú si zvolíte samy, môžete si vytvoriť nástenku vízii,kedy sú školské prázdniny, ročný plánovač, citáty, mesačný plánovač, kruh života, ktorý ja osobne mám veľmi rada. Týždenný plánovač v ktorom si napíšte zámer týždňa a 3 najdôležitejšie veci na daný týždeň. Citát na začiatku týždňa,čo o tebe hovorí tvoja izba, 5 jednoduchých pravidiel ako sa naučiť cudzí jazyk,ako si poradiť so stresom, budovanie vzťahov.... a to som ešte len za polovičkou a keby píšem ďalej, tak by ste sa divili kde sa to nabralo v takom malom  diári. Hneď po otvorení som si diár zamilovala ale keďže už nechodím do školy, tak som zostala celkom smutná. 



Výhodou diáru je ako som už spomínala jeho veľkosť a všestrannosť alebo jeho veľký obsah. Pre školákov je to skvelý diár a vo všeobecnosti by som doporučovala školákom, hlavne na strednej škole si takýto diár kúpiť. Nikdy nezabudnete na žiadnu písomku aj keď by ste asi na ňu najradšej zabudli, poznačíte si, čo sa treba naučiť, čo musíte urobiť, projekty, odpovede a čo som si ja zaznačovala do diáru do poznámok boli známky a zameškané hodiny. Vždy sa veľmi oplatí si zaznačovať všetko čo vám učiteľ povie, vyhnete sa problémom a hlavne poznámkam, ktoré ešte stále dávajú na strednej škole. :D  Čo prezradím je to, že v diári nájdete aj Slovenský a Anglický jazyk- poučky, geometriu a malú násobilku,mapku EÚ kde si vyfarbíš miesta, kde si bola, alebo chceš ísť a čo je pre školáka najdôležitejšie než odbúranie stresu na konci náročného dňa? V diári nájdete aj omaľovánky, takže ak by ste boli ešte v škole a mali nejaký ten stres, môžete použiť túto omaľovánku. 




Ja dúfam, že diár sa vám páči a ak ste taký " stredný" študent ako som bola ja, určite si kúpte diár, mňa vždy zachránil, či už pri písomkách alebo odpovediach a projektoch. A vedela som svoje známky a nemusela som sa báť, že by som prepadla a to isté platí aj u vymeškaných hodín. Používate aj vy diár v škole alebo nie? Určite mi dajte vedieť do komentárov a poprípade napíšte aj aký diár používate. 
Veľmi Ďakujem I Can Academy za krásny diár a čoskoro sa môžete tešiť na súťaž. 

Krásny zvyšok dňa vám prajem. 


Vaša Betty

Komentáre

  1. Já ve škole nikdy diář nepoužívala, ale vypadá hezky. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Vyzerá veľmi dobre! Keď som chodila do školy, diáriky boli pre mňa MUST a kebyže tam ešte chodím, pravdepodobne by som si zaobstrala tento :)

    C a n d y G r a n t

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Idem do druháku na strednej a diare sú pre mňa nevyhnutné už od sedmičky. Veľmi dlho som po tomto diári túžila, aj po minule roky, ale povedzme si úprimne, študentské vreckové nie je nič moc. Tesim sa na súťaž ��

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára