Nákupy a Novinky Máj a Jún

Ahojte krásky. 


Zas a znovu som tu s článkom v ktorom vám ukážem čo som si zaobstarala za posledné dva mesiace. Májové nákupy a novinky som nevydala z toho dôvodu, že mi prišlo, že vecí je málo a pri písaní dnešného článku mám pocit, že je to presne to množstvo na článok. Oblečenie sem nedávam už dlhší čas a vlastne prečo? Pretože si osobne myslím, že ja som ten "chlapčenský" typ a hlavne teraz keď som pribratejšia si kupujem pánske veci alebo jednoducho tie najväčšie veľkosti aké dostanem napríklad v New Yorker. Ale dúfam, že vám to nevadí a keďže môj blog je zameraný na kozmetiku, tak tu bude hlavne tá a možno sem tam nejaký doplnok alebo jeden/dva kúsky oblečenia, ktoré som proste chcela ukázať.  Všetky veci, ktoré vám ukážem som si kupovala sama a PR novinky uvidíte v samostatných článkoch, kde urobím na produkty receziu. Dúfam, že sa vám článok bude páčiť, ja vám prajem príjemne čítanie. 


Balea Color Nique- tento produkt mi prišiel od DM drogerie na testovanie ale tento, ktorý vám tu ukazujem je už druhé balenie, ktoré som si zaobstarala, pretože som sa do tej zelenej nejako moc zaľúbila. Bola to skvelá zmena, ale o tomto produkte bude viac v článku, kde vám ho viac predstavím.
Garnier-The Vivids-dúfam, že naozaj viem dobre čítať a dúfam, že som to dobre napísala a kúpila som si ako už môžete vidieť, fialovú farbu na vlasy, ktorú si budem dávať tento piatok a to z toho dôvodu, že idem na dovolenku a chcem mať znovu svoje "letné vlasy" a zakaždým si chcem dávať cez leto či už fialovú alebo ružovú poprípade modrú, ľahko povedané, krásne letné farby, ktoré milujem a bez ktorých si leto neviem predstaviť. 

Balea Cool Camel- tieto produkty tak isto uvidíte v už pripravovanom článku ale tam sa hlavne zameriam na "stred" a tým myslím telové mlieko. Produkty, ktoré tu vidíte som si kúpila kvôli dovolenke a všetky tieto produkty používam skoro každý deň. Čo sa týka odličovacích obrúskov tak tie by mali byť na všetky typy pleti. Balzám na pery má veľmi krásnu pomarančovo-kokosovú vôňu a je s včelím voskom. Žiletky sú taká ta klasika pre ženy, bez ktorých sa nezaobídeme hlavne teraz cez leto. Maska na tvár je tak isto pre všetky typy pleti, ale už som u niektorých slečien čítala, že ich na pleti pálila, tak som zvedavá ako zareaguje na tej mojej. Viac sa dozviete po ich testovaní.

101drogerie Tatto moisturiser- krém na tetovanie sa u mňa nikdy nestratí a vždy pomôže. Keďže mám svojich 9 tetovaní moc rada, tak sa aj o ne starám a snažím sa, aby svoju farbu zachovali čo najdlhšie. Tento krém im tu farbu dodá a  hydratuje pokožku.
Garnier Black Tissue Mask- o tejto maske som čítala už asi na všetkých instagramoch a blogoch a videla dosť toho na youtube. Teda, aspoň mne to tak príde. Všetci ju ospevujú a tak som sa rozhodla si jednu zaobstarať aj ja a som zvedavá aká bude. Aké máte s ňou skúsenosti vy?
Balea Gél na holenie- toto balenie nie je prvé a ani posledné, ktoré mám doma a ktoré vlastne používam. Vždy sa snažím nájsť nové vône a limitované vône a skúšať. S gélom na holenie som vždy veľmi spokojná a nekupujem nič iné už asi 2 roky. Teraz som si vzala toto krásne letné "balenie", ktoré som si tiež pôvodne kúpila na dovolenku ako aj ostatné produkty na tejto fotke.
Balea šampón  na vlasy- vždy som si myslela, že šampón na vlasy musí byť drahý a od čo najlepšej značky. Mýlila som sa, kupujem si šampón a aj balzám na vlasy len od balea,ale sem tam to striedam a kúpim si inú značku len z toho dôvodu, aby som nemala stále jednú a tu istú. Ale šampóny od tejto značky sú pre mňa tie najlepšie. A hlavne tento krásny letný.
Balea body spray-v lete ich omnoho viac používam než inokedy cez iné obdobia. Voňavky cez leto nechávam na poličke a beriem tieto body spreje. Prečo? Ak si v lete dáte voňavku na kožu a pôjdete na prudké slniečko, môžete o pár rokov plakať pred zrkadlom so škvrnami a budete chodiť ku kozmetičke, kožnej a neviem ešte kde aby vám ich odstránili. Presne takto chodila jedna pani k nám na kozmetiku a vyplakávala.
Balea Gél na ruky- hneď ako som zbadala to balenie, nemohla som ho tam nechať a navyše pekne vonia a mám k tomu aj sprchový gél. Teraz mám však pokoj pri srdiečku, že mám dve najpoužívanejšie veci rovnaké.

Sun Dance opaľovací krém a krém po opaľovaní- nikdy tieto dve veci nemôžu chýbať hlavne v lete. Vždy som používala len krém na opaľovanie a po opaľovaní som sa len osprchovala a nedala si nič viac, maximálne sem tam obyčajné telové mlieko. Keďže ideme na dovolenku tak je naozaj dobrý nápad si zaobstarať aj krém po opaľovaní, keďže budeme celý deň pri bazéne a mojím hlavným cieľom je sa opáliť. Pokožku si treba poriadne chrániť. A podľa teplôt mi stačí 30 ochranný faktor. Ako to máte cez leto vy? Spálite sa alebo opálite? Ja vždy pol na pol.

Essence biely lak na nechty- ktorý som súrne potrebovala a keď ste v lete opálená a nalakujete si nechty nejakou takouto farbou bude to vyzerať skvelo.
Essence care- je to podkladová báza a aj "nadlak". Kupovala som si tento "lak" len kvôli tomu, aby po nanesení nejakých výrazných lakov a ich následnom odlakovaní. mi na nechtoch nezostala žltá alebo modrá farba ale aby sa to všetko pekne odlakovalo.
Essence "banana" pilník- pre mňa a určite aj pre vás je pilník obrovská pomoc a občas sa zišiel aj na iné využitia než len ako pilník na nechty. Takže za mňa must have.
Astrid balzám na pery- keď som ho uvidela v bille musela som si ho zobrať. Je detský a má úplnú vôňu žuvačiek. Nie je nad to, keď máte niečo, čo vám pripomína vaše detstvo no nie?
Balea "zelená tyčinka"- na tento produkt bude aj samotný článok v ktorom vám viac poviem o tejto čistiacej "tyčinke".
Podkladová báza pod makeup Miss Sporty- zháňala som nejakú krémovejšiu podkladovú bázu pod mejkap a keď sa mi dostala táto pod ruky hneď som si ju zamilovala. Síce miss sporty som nemala s počiatku moc rada, za to teraz, mám túto drogériovú značku až moc rada a určite ju doporučujem.

Fann Parfuméria:
všetky tieto produkty mám z Fann, ktorú bohužiaľ už rušili u nás v Pirory ale som rada, že som zohnala aspoň tieto veci a nejako som sa tam zapozerala a navštívim ešte jednu, ktorú máme v PN na námestí a som rada, že som tam vôbec išla. Kúpila som si od Gosh moju vysnívanú makeup taštičku, čiernu zlupovaciu masku, ktorá ma vyšla 1,50€ a pôvodná cena boli 3€. A na tú cenu som čakala, že to bude nejaká napodobenina a nič neurobí, ale prekvapila ma a používam ju raz za týždeň."Metalické" tetovania patria k letu a tak som si zaobstarala aspoň takéto "prúžky" a posledný tu mám štetec od značky MaxFactor. Ešte som ho nepoužila ale štetec sa vždy hodí, či už je to na očné tiene alebo aj na mejkap.

Časopis JOY si kupujem už nejaký ten mesiac a tento mesiac som v ňom objavila essence očný tieň, lepšie povedané jemné trblietky. Hneď ako som to zbadala som neváhala a brala ho a aj na námietky priateľa som ho vzala ale potom sa s tým zmieril a dokonca sám uznal, že je to super darček k časopisu. :D Samozrejme, že sa mi páči aj "vnútro" časopisu pocestuje so mnou na našu mini dovolenku o ktorej píšem vlastné celý článok. 

Časopis EVA som objavila u priateľovej maminy a keď som zbadala, že je v ňom ako darček sedmikráska-pleťová voda a je od značky manufaktura.Tak isto som  sa v ňom dočítala pár užitočných rád, ktoré už skúšam. A keďže som kozmetička, hádajte, čo ma z titulnej strany zaujalo najviac? 

Forever21 okuliare- po príchode do BA som zistila, že som si svoje okuliare zabudla doma a navyše som si vzala tašku, ktorú som nemala už dosť dlho so sebou. Využila som príležitosť dopriať si nové okuliare a tak sme išli do Auparku, kde som zašla do môjho najobľúbenejšieho obchodu Forever21 a kúpila si tieto za nejakých 5€. Mala som asi šťastie, ale prišla som presne na zľavy a tak so mnou pocestovalo domov aj "bodyčko" krásnej baby pink farby, ale to som vám nestihla odfotiť. 
New Yorker púzdro na okuliare- najpotrebnejšia vec u mňa doma, keďže ja okuliare dávam kade tade a potom plačem, že sa zničili. Toto dosť pevné púzdro som kúpila za 3€ a premýšľam, že sa ešte po 1-2 zastavím.
Gate štetec- bola som s kamarátkou v našom PN auparku a ona ma presvedčila aby sme išli do gate. Už dlhší čas som pozerala po štetcoch, ktoré sú ako od real techniques (samozrejme, teraz sú všade napodobeniny všetkého) a tak som si vzala tento ružový a budem ho používať na bronzér alebo rozjasňovač. 

Tesco plavky- ako ste si určite všimli dosť som pribrala a keďže ja priberám, moje letné veci sa nejako scvrkávajú. :D Mám dobrú skúsenosti s plavkami z Tesca a tak som si zašla jedny zaobstarať a hneď v takejto krásne ružovej farbe. Škoda, že na fotke to nie je tak dobre vidieť aká farba je to v "reály". Dokopy vyšli približne 12€ ak nie aj menej. Ja som s nimi veľmi spokojná a tesco nikdy nesklame. Kupovali ste si aj vy nové plavky? Alebo používate tie z min roka? 

Ja vám veľmi Ďakujem, za prečítanie tohoto článku a dúfam, že sa bude páčiť. Ak máte aj vy doma nejaký z produktov určite mi dajte vedieť do komentárov. Budem moc rada. Prajem vám krásny zvyšok dnešného dňa. Užívajte leto na plno a čoskoro bude ďalší článok. 

Ahojte, 

Vaša Betty

Komentáre

  1. Moc mě zaujaly produkty od Baley Cool Camel, musím se po nich v DM podívat :).

    TheBlondieTale

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Líbí se mi všechny výrobky od Balei, ona ty obaly prostě umí. Dokáže zaujmout na první pohled. A ty plavky jsou taky moc pěkné, já si jedny taky koupila, ale v Bonprixu.
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  3. balea a ich obaly, to je proste raj pre oči! :-) a inak fannka v piešťanoch na námestí oproti centrálu, keby si nevedela. je tam väčšia predajňa mi tak príde a milý personál.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára