Mary Kay- Gél proti celulitíde

Ahojte krásky. 

Ako som sľúbila, tak aj svoj sľub plním a dnes vám ukážem skvelého pomocníka od značky Mary Kay, ktorého som sa snažila používať každý deň a keď to niekedy nešlo, dopriala som si svojich osobných 15 minút v kúpeľni a s týmto produktom som si spravila skvelú masáž nôh a zadočku.  Testovala som produkt, ktorý je proti celulitíde, ale hneď na začiatku musím upozorniť ženy, že bez dodržiavania "zdravého režimu" a hlavne pitia čistej vody veľký efekt neuvidíme. Chce to veľa pohybu aj keď len prechádzky, alebo rýchla chôdza s kočiarom, poprípade so psíkom, tak aj toto je pohyb a výdaj nejakej tej energie a dopomáhania svojmu telu k tomu, aby ste sa vy osobne cítili skvelo. Bez týchto dvoch-troch základných zásad to nejde. 

 Produkt, ktorý som skúšala a o ktorom som vám už písala (teda myslím) na instagrame je gélový krém proti celulitíde.Má 177ml ale absolútne by som sa nenahnevala, keby má viac. Balenie je jednoduché a hlavne elegantné a veľmi chválim pumpičku, ktorú keď otočíte, zabránite dávkovaniu produktu a tak sa nemusíte báť zbaliť produkt na cesty. Príde mi, že gél má jemnú sladkastú vôňu.

Čo však je výhoda tohoto gélového krému je to, že stačí "jedno stlačenie" na prednú stranu strehna a jedno stlačenie na zadnú stranu stehna. Tak isto jedno stlačenie na zadoček. Vyjadrujem sa síce komplikovane  a kľudne mi stačí napísať 3 "stlačenia" na jednu nohu spolu so zadočkom. Dostala som k tomuto produktu aj masážnu kefu, za ktorú mám obrovskú radosť, pretože nanášanie s ňou je pre mňa hotový zázrak a niečo neuveriteľne príjemne. 
 Čo ma veľmi potešilo je to, že produkt obsahuje kyselinu glykolovú s ktorou mám skúsenosti a viem aký má sama o sebe efekt. Na doporučenie nezávislej kozmetickej poradkyne Mary Kay,  Dorotky som si stehná obalila na 3 hodinky do fólie aby som  produkt vyskúšala aj v úplnom teple, kedy sa mi pokožka viac prehriala. Po každom nanesení a postupom času som videla výsledky a cítila som, že moje nohy sú vypnutejšie a tonus kože sa zlepšil. Teraz cítim a vidím konečný výsledok produktu a je to naozaj rozdiel oproti dňu kedy som produkt začala používať. Samozrejme snažila som sa piť čistú vodu, vynechať nejako moc mastné-vo všeobecnosti povedané, nezdravé jedlá aby ten výsledok bol naozaj efektívny. Pohyb som nijako neupravovala a neustále som cvičila tak ako som zvyknutá. Ale ako som už povedala, bez takýchto zásad výsledok môžete očakávať, ale menší. Toto je niečo ako keď máte doplnky stravy. (lepšie to prirovnať asi ani neviem)
 "TimeWise Body™ Smooth-Action™ Gélový krém proti celulitíde je cielený prípravok, ktorý bol dôkladne testovaný a vyvinutý tak, aby prinášal výsledky, ktoré ženy chcú: menej nápadnú celulitídu; pokožku, ktorá je na dotyk napnutá a vyzerá pevnejšie a hladšie. Tento účinný gélový krém obsahuje kyselinu glykolovú, kofeín, arganový olej plus rastlinné a morské extrakty a vytvára efektívne zloženie, ktoré viditeľne minimalizuje neustupujúcu celulitídu a obnovuje mladistvý vzhľad pokožky."
"Výsledky sú založené na posúdení zlepšenia nezávislým odborníkom na meranie pokožky počas 12-týždňovej nezávislej klinickej štúdie, v ktorej 41 žien používalo tento prípravok ráno a večer."
 Natieranie sa s ním bola pre mňa veľká radosť, pretože má jemnú konzistenciu, veľmi ľahko sa rozotiera a vďaka masážnej kefe sa produkt ľahšie vsiakol do pokožky. Po aplikácii som nemala pocit, že by sa lepil alebo bol mastný.  
Je mi ľúto, že gél sa mi minul ale snažím sa z neho vyškriabať úplne všetko, aby ani jedna kvapka neprišla na zmar. Cena tohoto géliku je 41€ a vydržal mi približne 3 a pól týždňa, keďže nie vždy bol naozaj čas na to natieranie sa. 
Celá značka Mary Kay je pre mňa tou najväčšou záchranou nech ide o akýkoľvek produkt. . Som veľmi vďačná Mary Kay za tento produkt a ženám, ktoré "trpia" celulitídou ho doporučujem a dúfam, že s ním budú tak moc spokojné ako aj ja.

Ďakujem vám, za prečítanie článku a prajem krásny zvyšok dnešného dňa a hlavne krásny víkend. 
Ahojte, 

Vaša Betty

Komentáre

  1. Gel vypadá zajímavě, ale nejvíce se mi líbí ten masážní kartáč. Musí to být velmi příjemné. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Začala som ten “kartáč” používať aj na telové mlieka :) Je super ho využiť aj keď už nemám gél. :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára