Nákupy Marec 2018- kozmetika

Ahojte krásky. 

Vítam vás pri novom článku. pri článku, ktorý máte každá tak rada a  vždy mi chodia práve na nákupy tie najlepšie ohlasy od vás. Chcela by som sa poďakovať niekoľkým z vás, ktoré ste mi pomohli a poradili čo kúpiť a čo nie. Dnes to bude zas taký ten článok, kedy ku každému produktu niečo málo poviem. Na instagrame ste si zahlasovali o články s nákupom zvlášť kozmetika a zvlášť oblečenie, za čo som aj rada, pretože by tu toho bolo dosť už aj na mňa. Ak niektorá z vás máte pre mňa nejaký rady, typy, budem moc rada za každý jeden. Kľudne mi napíšte aj do správ. A nezabudnite za nechať komentár, ako sa vám článok páčil a či aj vy máte skúsenosti s nejakým z produktov. 
Prvú značku tu mám Yves Rocher. Od krstnej som dostala mejkap, rúž a kontúrku na pery. Mejkap je v odtieni 20 a veľmi sa teším, keď ho začnem používať v lete, keď sa trošku opálim. Červený rúž nikdy nič nepokazí a som rada, že mám k nemu aj kontúrku. Zaujímal by ma, váš názor na túto značku. 

Trend It Up je moja srdcovka od kedy je v DM drogérie. Ďalšia paletka do zbierky nemohla chýbať. Niekto na ne nadáva a niekomu vyhovujú. Budem sa určite opakovať, ale od tieňov som nečakala obrovské zázraky a neviem akú skvelú pigmentáciu, ale ja som ten typ,že keď si chcem urobiť denné líčenie, musí byť bledšie než iné denné líčenia. Na to mi táto paletka dostačujúco vyhovuje. Používam pod ňu podkladovú bázu. Púder sa vždy hodí a tak mi tento slúži, hlavne keď chcem zanechať farbu mejkapu a už ju neprekrývať inou farbou púdru.

Keď už je reč o púdre, mám tu ešte jeden od Pupa z rady Sport addicted. Veľa som o ňom čítala na iných blogoch a tak moja návšteva v pupe bola zameraná práve na túto radu. Riasenka a púder sú pre mňa dva najväčšie základy a preto som sa rozhodla ako prvé produkty z tejto rady vybrať práve ich. Navyše do toho balenia som sa zamilovala. Kupovala som ich cez eva víkend, kedy bola 30% zľava a tak ma vyšli do 17€. Určite o týchto produktoch budete u mňa na blogu ešte čítať a chystám sa kúpiť ďalšie.

Alverde micelárna voda mi prišla od DM slovensko a jediné čo vám k nej zatiaľ poviem je to, že prekrásne vonia a hlavne nezanecháva moju pokožku suchú. Viac sa o nej dočítate v chystanom článku.

Balea masky na tvár milujem  nemohla som si odpustiť kúpiť masku tigríka. Rovnako mám od balea moc rada nosestrips čo sú pásky na nos, ktoré by vám mali vytiahnuť čierne bodky. Toto je už moje myslím, že štvrté balenie a určite nie posledné. Vazelína, ktorá sa hodí na všetko u mňa doma ešte nebola a tak pozerám už na internete čo všetko sa s ňou dá robiť a hlavne čo sa z nej dá vyrobiť.


Sprchové gély z DM sú pre mňa priorita a hlavne ten detský s baletkou. Druhý mám u priateľa a ešte jeden som si musela kúpiť domov, pretože tá vôňa mi veľmi chýbala. Za mňa obi dva skvelé a myslím, že k sprchovým gélom od Balea moc toho písať nemusím. Za to bomba do kúpeľa je pre mňa novinkou a mali tam podobnú piramídu do kúpeľa. Síce nerobí penu ale krásne zafarbí vodu na rúžovo a kúpeľ s ňou je skvelý. 

Denný a nočný krém s kyselinou salycilovou proti akné. Dám určite vedieť, či zaberajú alebo nie. Keďže mám zmiešanú pleť používam ich len na T zónu. Zatiaľ vyzerajú slubne ale uvidíme aké budú neskôr. 

Nikdy nezabúdam na obyčajné veci ako sú vatové tampóny a odličovacie obrúsky. Vzala som si veľké a malé vatové tampóny, odličovacie obrúsky a jedny sú presne také ako denný a nočný krém. Detské obrúsky používam rovnako ako odličovacie obrúsky. Najprv si odličovacím mliečkom urobím masáž tváre a následné vyperiem v teplej vode. Začnem utierať tvár od stredú tváre k perifériam. 

Balea má skvelé holiace gély a tento z limitovanej edície som si musela rýchlo vziať ešte jeden. Skúsila som krém po holení od balea a som rada, za to, že som ho vzala. Predtým som mala od jednej značky olej po holení a depilácii ale musím povedať, že tento krém je skvelá varianta a príde mi lepší ako olejček. Neštípu ma nohy ako to býva zvyčajne. Za mňa skvelý produkt. 


Nemôžem sa dočkať leta a tak som si vzala tieto dva produkty. Sprej na vlasy a volume púder. Sprej je pre mňa skoro každodenný používaný produkt, ktorý nedám z rúk a na drobné vlásky, ktoré mi trčia kade tade je skvelý. Volume púder som videla u jednej youtuberky ale obi dva produkty si nechávam na leto. Myslím, že sú aj s vôňou kokosu a manga?

Šampónov a balzámov nie je nikdy dosť a chýbala mi táto sada na vlasy. Predtým som ju používala a za mňa sú to jedny z najlepších šampónov. Je na výber veľa variant, či už na suché vlasy, alebo s keratínom a podobne. A hlavne, vlasy po týchto dvoch produktoch nemám na druhý deň mastné ako zvyčajne. Kúra na vlasy je pre mňa niečo nové, čo som videla na fotke Sajafrey. Ešte som ju nepoužila, takže nemôžem povedať nič viac o nej. 


A posledných pár drobností v podobe volume spreju na vlasy, ktorý používam teraz a nešetrím ho na leto. Sprej na ochranu pred teplom som tak isto videla u Sajafrey a keď miniem ten starý tak začnem používať tento. 2 minútová kúra na vlasy  s granátovým jablkom. Tak isto niečo nové čo som ja osobne ešte nemala. A ako posledné už moje asi piate balenie tabletiek na vlasy, ktoré mi pomáhajú ale nechávam si medzi nimi aspoň pol mesiaca pauzu. 


Skoro všetky produkty ako ste si všimli sú od značky balea a ja milujem túto značku zo všetkého najviac. Pretože za málo peňazí veľa muziky. Aký máte názor na značku balea? Máte ju radi tak ako ja alebo naopak ju vôbec nemusíte. 

Veľmi vám ďakujem za váš čas a za prečítanie článku. 
Prajem krásny deň a čoskoro článok s oblečením. <3 

Vaša Betty


Komentáre

  1. Jeeej, krásny haul! Yves Rocher milujem :) rovnako aj DM.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Yves Rocher mám strašně ráda:) (poslední dobou hlavně jejich peeling:D).
    Windy pink style

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já kupovala hlavně oblečení. Z kosmetiky si teď koupím krém na obličej a hlavně šampon. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Koukám, že jsi taky velký milovník Balea značky :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára