Kozmetický obľúbenci za rok 2017

Ahojte krásky. 

Nebola som si istá, či by sa vám takýto typ článku páčil ale po tom, čo som si uvedomila, že píšem ja sama hlavne o tom, čo mňa osobne baví, pretože písať o niečom čo ja sama nemám rada je pre mňa nútený článok.
Veľmi rada sa každý rok inšpirujem od ostatných blogeriek a youtuberiek o tom aké produkty používajú počas roka a ešte radšej mám, keď ukážu svojich obľúbencov a je medzi nimi aj ten môj alebo mám rovnaký názor na ten daný produkt ako oni. Avšak ja som do toho svojho článku zahrnula predovšetkým dekoratívnu kozmetiku.  Nevedela som však predtým, či mám dať kozmetiku čisto len dekoratívnu alebo aj kozmetiku, ktorú používam na telo, vlasy a podobne. Rozhodla som sa teda pre  dekoratívnu a veci, ktoré používam na iné časti tela vám ukážem v inom článku. Dúfam, že sa vám hlavne článok bude páčiť a budem veľmi rada, ak mi v komentári napíšete, či aj vy niečo z toho čo vám ukážem používate alebo naopak vám ten produkt nevyhovuje.


Ešte len nedávno som spoznala skvelý púder od značky Maybelline-Fit Me, ktorý ste mali možnosť vidieť v haul článku. Hneď ako som ho začala používať spolu s make upom, som si toto šikovné duo obľúbila a používam ich hlavne v každodennom líčení.  Na to aké skúsenosti som mala s touto značkou,napríklad som mala namiesto make upu, ktorý by bol dobrý na pleti niečo oranžové a podobne. Toto duo zachránilo môj názor na značku a som rada, že som tieto produkty skúsila. Púder s make upom mi vydrží takú dobu akú potrebujem a ak sa moc nepotím, nemusím sa ani prepúdrovavať. 

Nezabúdam ani na značku Catrice a od tejto značky mám už dlhšie make up, ktorý som používala pred make upom od maybelline. Tak isto som  s ním veľmi spokojná a je to ďalší make up, ktorý nedám tak ľahko z rúk, spolu s "podkladovou" bázou pod make up. Takže ďalšie šikovné duo u mňa v kozmetike. Čo sa týka značky Catrice tej som verná už nejakú tu dobu a tak sa vždy môžem spoľahnúť na ich produkty a moc som bola spokojná aj s korektorom, ktorý sa mi už bohužiaľ minul.

Keď už je "reč" o korektoroch mám tu dva a jeden je značky Essence, zakryje čo potrebujem,dobre sa mi s ním pracuje a videla som ho tak isto už u niekoľkých blogeriek. Druhý je z obchodu Pupa, ktorý bol kupovaný skôr z dôvodu, že  potrebujem proste nový korektor. Tak isto ako korektor od essence zakryje čo potrebujem ale uznávam, že je o niečo lepší.

Ja som si asi Essence značku naozaj moc obľúbila a mám tu od nich dve riasenky, ktoré mi robia tie najkrajšie mihalnice. Obi dve používam už nejakú tu dobu a hlavne ich používam stále. Ak mám náladu a vyhrám sa s nimi, tak mihalnice si dokážem o niečo opticky predĺžiť a teší ma, keď sa ma niekto opýta, či mám mihalnice svoje alebo nalepené. Rovnako takto som bola spokojná s riasenkou ktorá sa mi už minula a bola od značky Dermacol angelash a aby som nepoužívala neustále to isté dookola, zaobstarala som si niečo nové. 

Čo sa týka rúžov,  obľúbila som si tak isto od  značky Essence. Mám tu hneď dva rúže. Jeden je fialovkastej farby a je naozaj jemnučký, takže žiadna nútená farba na perách a druhý je do hneda kupovaný za účelom dodania k dennému líčeniu nejaký ten rúž. Výdrž je fajn pokiaľ nejako moc nejem alebo nepijem. Na prechádzky alebo nejaké príležitosti sú super a som rada, že som na ne natrafila. Čo by som Essence chcela ešte pochváliť sú jednoduché balenia.

Zostávam pri značke Essence a mám tu asi toho najväčšieho obľúbenca. Je to rozjasňovač Unicorn a od kedy ho mám doma, neustále ho nosím a bez neho sa jednoducho ani nepohnem. Krásna farba, povedala by som, že jemná dúha v ktorej sa odráža bledo modrá, ružová,fialová a najväčšiu úlohu tvorí strieborná? Ten rok ma značka essence moc potešila svojimi produktami a preto tu mám asi aj najviac vecí v obľúbencoch práve od tejto značky.

Čo ma však prekvapilo tento rok a nazvime to prekvapenie roka, je značka Trend It Up, ktorá spadá pod DM drogérie a je to teda ich značka dekoratívnej kozmetiky. Už od kedy ju dali na trh som o nej počula množstvo chvál a tak som sa rozhodla ju vyskúšať a som rada, že môžem byť majiteľkou niekoľkých produktov tejto značky. Najviac ma zaujali rúže od tejto značky a hlavne tieto dva ktoré mám doma. Ten na pravo ako ste sa už mohli dozvedieť sme od DM drogérie dostali ako vianočný darček spolu s lakom na nechty a tieto dva produkty ste spolu mohli vidieť v mojom predošlom článku. 

To je všetko k dnešnému článku. Ja dúfam, že sa vám páčil a moc vám ďakujem za prečítanie. Tak isto veľmi ďakujem, že je vás viac odberateľov a čo keby si spríjemníme piatok a vyhlásim súťaž spolu s článkom o diári, ktorý dostane jedna z vás. Keď už máme začiatok roka, tak prečo si ho nespríjemniť. Navyše diár sa vždy zíjde a ja používam rovno dva.
Krásny zvyšok dňa vám prajem a dúfam, že bude skvelý váš deň. 

Vaša Betty

Komentáre

  1. Krásny článok :) Ja mám tiež mnoho obľúbencov od značiek Essence a Catrice, ale tento rok to u mňa vyhralo práve Trend It Up :)

    Ardnaxela

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Moc krásne ďakujem za tvoj komentár. <3 Trend It Up je skvelá značka veru.

      Odstrániť
  2. Super článek :) Tekutý make up od Catrice patří také mezi mé oblíbené. Značka Trend It Up mě překvapila svou oční linkou, která má opravdu neskutečnou výdrž.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veľmi Ďakujem za tvoj komentár. <3 Očnú linku od Trend It Up teda ešte nemám, musím vyskúšať. :)

      Odstrániť
  3. tiež som si obľúbila Trend it up, a napríklad ten Velvet rúž patrí medzi moje obľúbené :)
    MakeupbyVeo

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Krásne ďakujem za tvoj komentár Veo <3. Ten je veru skvelý. A tie farby čo sú na výber, proste krása.

      Odstrániť
  4. Essence je super značka, taky ji mám ráda. Sice mě ten rozjasňovač moc nezaujal, ale řasenky mají skvělé. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak so špirálou s tebou veru súhlasím. Skvele sa mi s nimi vždy pracuje a hlavne jednoducho. Moc ti ďakujem za tvoj komentár. <3

      Odstrániť
  5. Prišla som sa trošku inšpirovať. Už mám jasno, na čo sa v drogérii mrknem. Asi budem musieť pretriediť súčasnú kozmetickú zbierku :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ten essence rúž z ľava má naozaj krásnu jemnú farbu. Ja mám tiež rada tieto rúže, síce sú samozrejme o čosi slabšie ako drahšie značky, ale mne to neprekáža. Na každodenné nosenie úplne vystačí. :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára