Haul November-December

Ahojte krásky.

Už dlhšiu dobu nebol Haul článok a namiesto toho aby som sa priznala k tomu, ako som na to zabudla sa asi vyhovorím, na to, že som to chcela spojiť. Presne tak, zanedbala som článok s vecami, ktoré som nakúpila v Novembri a spájam ich s Decembrom. Nevadí aj to sa stáva a po novom to bude asi aj tak, že nebudú nákupové články ale budú haul články, za dva mesiace. Samozrejme všetko ostane tak ako bolo doteraz. Mám tu pár vecí, ktoré vám chcem ukázať v tomto článku a pár vecí, ktoré by som vám chcela ukázať v samostatnom článku, keďže ide o veci do fitka alebo na kickbox, tak by som preto volila asi variantu samostatného článku. 
Nenakupovala som toho až tak veľa ako som to kedysi zvykla preháňať, veľa vecí, ktoré uvidíte, sú veci, ktoré mi kúpil niekto iný. Nebudem hovoriť kto a ani ktoré veci sú to. Budem písať tak ako som zvyknutá. 

 Ako prvým obchodom by som chcela začať mojou najobľúbenejšou DM-drogériou kde nakupujem najčastejšie a hlavne tieto produkty, ktoré vidíte sú od značiek Balea, Trend It Up, Maybelline, Ebelin a Alverde. 
Balea je klasická DM značka, ktorú poznáme už dlhší čas a ktorú som si hneď zamilovala. Od nej tu mám dva sprchové gély a áno sú detské, ale ja som nemohla odolať ich vôni. Ďalej tu mám Balea produkt ktorý je 3v1 a to čistenie pleti, maska a peeling. Už som tento produkt skúšala a páči sa mi, že nedráždi pleť a aj ten peeling je jemnejší čo je samozrejmé, pretože ani jedna nechceme aby sme si s tým nejako moc poškodili pleť a keď chceme silnejší peeling tak radšej navštívime kozmetičku. 
Od značky Alverde tu mám korektor na ktorý som si čítala recenzie a celkom si ho ženy pochvaľovali tak som zvedavá ako s ním pochodím ja. Mám tu aj rozjasňovač, áno bol v zľave ale ako produkt, ktorý chcem len vyskúšať, si myslím, že to nevadí. Videla som ho tak isto u niekoľko svojich známych a myslím, že aj u nejakých blogeriek. 
Trend It Up je DM značka, ktorá je takpovediac novšia a ako som už spomínala dávnejšie, zamilovala som si ju okamžite. Na Ufeste kde som bola vďaka DMdrogérii  som mala možnosť byť nalíčená šikovnou vizážistkou s touto značkou a celý deň mi make up krásne držal a čo sa týka očných tieňov a rúžu na pery tak klobúk dolu. Rúž som si bola len raz za celý deň dať dorobiť a očné tiene po mojom príchode vyzerali tak, že sú čerstvo urobené a pripravené vyraziť na párty. 
Make up ktorý som si vzala v odtieni 40 je síce tmavý ale ja si vždy beriem v decembri z drogérie nejaký tmavý make up aby som to nezanedbala ako kedysi a na leto nebola pripravená. 
Od Trend It Up tu mám ešte dve linky na oči? a jednu kontúrku na pery. Vzala som si linky v bledunko modrej a v bielej farbe. Keďže to bolo ešte pred Vianocami, tak pochopiteľne som to chcela hlavne na tie Vianoce, pretože mi tieto dve farby patria do Vianoc a keď už nebol sneh, tak aspoň biela linka to zachránila. Tak isto ako tieto dve farby tak aj červená u mňa neodmysliteľne patrí k Vianociam a tak červená kontúrka bol skvelý výber. 
Maybelline Fit Me bol tak isto skvelý výber. Púder a make up, ktoré boli spolu v balení ako šikovné duo. S Maybelline som nemala moc dobré skúsenosti a tak som mala trošku obavy. Po aplikovaní týchto produktov som nechápala a  nevedela sa vynadívať. Krásne mi make up sadol na pleť, nebol absolútne mastný a dlho držal na pleti. Tak isto som takto moc spokojná aj s púdrom. Držia dlho a používam ich skoro deň čo deň. 
Posledné produkty ktoré tu mám sú kliešte na riasy a pinzetka od značky ebelin. Tieto dve veci sa u mňa nikdy nestratia a hodia sa každej žene. Navyše pinzetku z DM sme používali na praxi jeden čas, až pokiaľ sa nestratila a skvelo sa mi s ňou trhalo a vždy pekne precízne. 

 Pred Vianocami prišli blogerkám takéto krásne dva produkty od Trend It Up. Je to lak na nechty, ktorý vyzerá skvelo na nechtoch ale nebudem vám ho ukazovať ani  radšej, pretože moje nechty sú jednoducho strach a hrôza. Rúž na pery,ktorý keď som uvidela, moje oči sa rozžiarili a v ten deň si ho vzala na seba. Milujem takéto farby, dlho vydrží, má skvelú pigmentáciu, síce sa trošku zložitejšie aplikuje ale keď sa s ním trošku pohrám tak to všetko ide. Spokojnosť u mňa s týmito dvoma produktami. 

Nezabúdam ani na poriadny detox po vianociach a z DM som si odniesla detox čaj, ktorý obsahuje žihľavu a citrón. Ja len dúfam, že mi pomôže, pretože po Vianociach a všeobecne po celom roku potrebujem poriadny detox. 
Priesvitná kozmetická taštička je z Tally Weijl a keď som ju zbadala musela som ju mať. Áno bojím sa, že to srdiečko nebude o chvíľu tak krásne biele ale špinavo biele. 
Ozdobky, ktoré som si kúpila po Vianociach sú z Tesca ale ja som ich musela mať. Korunka pre mňa má obrovský význam, keďže som si ju dala aj vytetovať a vianočná guľa so zlatým nápisom Joy a modrými "kamienkami" vo vnútri. 
 Krásna dekorácia v podobe jeleňa? Dúfam, že sa nemýlim :D je z Kik a nejako sa mi začala páčiť zlatá farba a neodolala som mu. 
Ozdoba v podobe jednorožca ktorá svieti? Je z Tiger v BA auparku a hneď ako som ju videla išla hneď so mnou. Ja a tí moji jednorožci. Sviečka, ktorá je z Tesca F&F, má krásnu vôňu a sviečok nikdy nie je dosť.
Choker so srdiečkom po ktorom to moje srdce túžilo už dlhšiu dobu. Je z New Yorker
A nádobka ktorá je tak isto z Tiger z BA auparku sa mi krásne hodí k ostatným dekoráciam, tak som ju tam nemohla nechať. 

Dobre, viem čo si myslíte, že už som naozaj moc posadnutá jednorožcami ale tak to nie je. Mne sa jednoducho páčia a hotovo. Obi dve veci sú z Forever21 a je to svetrík na spanie a kefa na vlasy. 

 Dostávame sa na záver a mám tu dve knihy jedna je od môjho najobľúbenešieho spisovateľa Johna Greena a je to kniha Kam Zmizla Aljaška po ktorej som túžila už dlhšiu dobu a konečne ju mám. 
Košíčky  s muffiny je knižka plná skvelých a chutných receptov na košíčky a muffinky asi z celého sveta. Narodeninové, vianočné,halloweenske,valentínske... Naozaj je z čoho vyberať. 
Šálka je z novootvoreného obchodu u nás v Piešťanskom Auparku, ktorý je čisto na domáce potreby, hlavne kuchyňa a keď tam idem, tak je dosť ťažké ma odtiaľ vziať von. Držím sa zubami, nechtami pretože milujem takéto doplnky. 

To je z dnešného článku všetko, ja dúfam, že sa páčil. Dajte mi vedieť do komentárov aké boli tie vaše nákupy. Prajem vám krásny zvyšok dňa a dúfam, že sa mi podarí vydať článok s oblečením a vecami do fitka alebo na kickbox. Každopádne tie ktoré cvičíte si podľa mňa prídete na svoje. 

Ahojte

Vaša Betty



Komentáre

  1. Balea je proste top, ja milujem tie ich vône a zakaždým keď som v dorgérke si kúpiť buď nejaký krém od Balei alebo sprcháč :) inak veľmi sa mi páči to tričko s jednorožcami :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Saši to s tebou suhlasim a navyše za tak male peniaze, tak super kvalita :) Veľmi krásne ďakujem.

      Odstrániť
  2. Tričko a kartáč na vlasy jsou nejlepší. Taky se mi jednorožci moc líbí. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Od Trend it up mám nějaké laky, tenhle je moc hezký :) pěkné věci sis pořídila :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára