Dokonalý diár na rok 2018+súťaž

Ahojte krásky. 


Tak ako každý rok, tak aj tento rok som potrebovala diár. Na veľkosti mi ani tak nikdy nezáležalo ako na tom čo ukrýva. Niekedy sa mi stane, že diár nemám ešte ani na konci januára, kvôli svojej nerozhodnosti a tak stále premýšľam, aký by sa mi hodil. Tento rok som našla hneď dva diáre ale tento článok bude len oboznámenie s jedným. Ide o diár od I Can Academy,  ktorý ukrýva niekoľko veľmi praktických a skvelých úloh, citátov.... Je to malý a hlavne veľmi šikovný pomocník či už do školy a práce, pretože svojou veľkosťou nezaberie moc miesta a tak ho ľahko hodíte do kabelky alebo školskej tašky. 
Diár je tento rok v krásne hnedo-bielej farbe, ktorá sa mi neskutočne moc páči, než ten minulý rok. Hovorím len o obálke. 

Diár od I Can Academy je  o štyroch oblastiach života a ak to v jednej nefunguje máte ešte ďalšie tri a tá jedna oblasť vášho života má silu ovplyvniť všetko ostatné. 
Verím, že tento diár vám pomôže vo vašom roku, pretože už len samotný názov hovorí o tom, že to nebude len taký obyčajný diár. 

Na začiatku diára máte miesto na svoje osobné údaje, ak by ste ho nedajbože stratili alebo sa s ním niečo stalo, vedia komu majú volať alebo napísať, a váš diár bude znovu pri vás. 
Potom sú tam hlavne vysvetlivky, kde máte ukázané, ako vyplňovať a používať diár. 
Nezabúdam ani na zoznam úspechov, pretože je veľmi dôležité aby ste si svoje úspechy zapisovali a možno sa k nim neskôr vrátili a pozreli si, čo ste za aký čas dokázali a ako môžete byť na seba hrdé. Zoznam úspechov nemusí byť len ten najväčší úspech ako je napríklad zmaturovať, úspech je aj to ísť do fitka, pretože sa vám nechcelo ale premohli ste sa. Napríklad. 
K tomuto zoznamu úspechov doplnili do diára aj 101 cieľov. Toto bol pre mňa boj vyplniť ale zistila som, že keď sa zameriam na konkrétne veci, tak tých cieľov je pre mňa dokonca viac než 101.



A teraz prejdem k samotným plánovačom. 
Milujem ak je v diári mesačný plánovač, ktorý tvorí niekoľko štvorcov. Neviem si predstaviť, že by som tento typ plánovača nemala. Prečo? pretože ho používam deň čo deň a dokonca mám ešte aj jeden svoj takýto plánovač vytlačený, ktorý mi robí spoločnosť na pracovnom stolíku. Je skvelý hlavne na konkrétne veci ako napríklad- vydaj taký a taký článok, fitko, tréning a podobne. Ja si tam zapisujem konkrétne veci. 
Každý mesiac má trošku iný začiatok a január je o uprataní si života. K témam je text v ktorom sa dozviete čo sa máte za ten daný mesiac naučiť, spraviť a všeobecne aká je vaša úloha na daný mesiac. Napríklad: máte napísať do "zoznamu" všetky veci, ktoré máte rozrobené a hlavne je skvelé, keď máte k danej úlohe napísať dátum, kedy ju chcete dokončiť. 
A na ďalšej strane je už samotný diár a to týždeň s dňami. 



Na začiatku daného týždňa máte citát, ktorý vás má motivovať a hlavne riadiť sa ním počas celého týždňa. Pri každom dni máte samozrejme mená a sviatky. Týždeň sa nachádza na dvoj strane a na konci toho týždňa máte kreatívne miesto a a napísať, za čo ste vďačný. Na konci celého mesiaca máte zhodnotenie, kde odpovedáte na otázky. Ide o to, ukázať vám čo ste zvládli, v čom ste pochybili a hlavne čo by sa dalo napraviť. Nikdy nie je na škodu si tam písať a neskôr sa k tomu vrátiť. 
A nezabúdam ani na všetky krásne citáty. 

Na konci diára sa nachádza hneď niekoľko vecí ako napríklad,miesto na svoje nápady a inšpirácie, poznámky ale aj kruh života za rok 2018. A čo veľmi oceňujem sú mandaly, ktoré si môžete vyfarbiť pri strese alebo len tak. Nachádzajú sa tam aj kartičky, ktoré predstavujú  oblasti života, napríklad zdravie a na tú kartičku si niečo napíšte k tej danej "téme" a môžete ju nosiť so sebou a vždy keď na ňu pozriete zbadáte svoj cieľ. 




Diár si veľmi pochvaľujem a verím, že sa bude páči aj jednej/jednému z vás, preto tento diár chcem dať vám a veľmi by som bola rada, keby vám urobil minimálne takú radosť ako urobil mne samej. 
Stačí splniť jednoduché podmienky a to: 
1. Sledovať ma cez GFC a napísať pod akým menom ma sledujete. 
2. Napísať mi, aké ciele ste si stanovili na rok 2018 a či ste ich už začali plniť. 
3. Napísať mi do komentára váš mail, kde vás v prípade výhry môžem kontaktovať. 
Súťaž potrvá do 15.2.2018 

Ďakujem I Can Academy za krásny diár a určite ho odporúčam tým, ktorý sú bez motivácie. Snažte sa ho vyplňovať každý deň a potom sa z toho stane malý zvyk možno aj kvôli ktorému ráno vstanete skôr a napíšete si doň. Ja si bez toho ráno neviem ani len predstaviť. Je to u mňa zvyk, ktorý sa snažím naozaj poctivo dodržiavať a zatiaľ sa mi to darí. Navyše viete si skvelo naplánovať svoj deň a na konci dňa po všetkých tých úlohách si otvoríte diár a pozriete čo si môžete za ten daný deň odškrtnúť, že to máte urobené.
Prajem vám krásny deň. 


Vaša Betty

Komentáre

  1. Alex Porubská
    Asi najväčší cieľ je tento rok u mňa úspešne zmaturovať ( čo prajem aj Tebe <3 ) a taktiež si dobre rozmyslieť čo so svojím životom po skončení strednej ;)

    sasa.porubskaa@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Sledujem ťa pod menom Alexandra Ševčíková.
    Mojím cieľom pre rok 2018 je úspešne ukončiť prvý rok na vysokej škole, a najmä sa viac venovať blogu, čo sa mi momentálne vďaka skúškovému veľmi nedarí :/

    E-mail: sevcikova.alexandra@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. odebírám pod jménem Renáta Waldmannová

    Mým hlavním cílem pro rok 2018 je dopsat a vydat knihu o seberozvoji v oblasti komunikace z mé praxe komunikačního poradce a mentora komunikace rodičů s jejich postiženými dětmi <3

    email: renata.waldmannova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jak já miluju tyhle diáře ♥
    Sleduju tě jako Denisa Svobodová, mým cílem je pokračovat v povídkách, z kterých chci udělat celou sbírku a vydat jako e-knihu, najít lepší práci a zpevnit svoji postavu - začala jsem s jógou, s lepším počasím zapojím i kolo a inline brusle :)
    deniselibertas@gmail.com
    DL ♥
    https://deniselibertas.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. :) odoberam ako Nikola Benková
    dala som si predsavzatie ze sa budem poriadne starat o plet :D a dari sa mi tak polovicne, ale cely rok sa budem snazit !
    n.princess@azet.sk

    QUEENIKY


    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ahoj :)
    Sledujem ta ako Nikkienka
    Moj ciel na rok 2018 je schudnut 30 kil a prestat pit sladke zbrndy, vdaka ktorym som tie kila nabrala lebo sa bez toho neviem zaobist a som zavisla na tomto type cukru... zatial sa snazim tyzden a pol... a mam dole 3 kila... dufam ze mi to vydrzi aj nadalej :)
    Nikkienka@gmail.com
    A ten diar je fakt paradny a zisiel by sa mi na zapisovanie mojich uspechov pri chudnuti ale aj napr v praci ci na pisanie sukromnych veci :) moje diare su totizto skoro ako dennik :D :D :D stale nosim v kabelke a stale nieco cmaram :) drzim si palce

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Moc vám ďakujem, že ste sa zúčastnili. Diár vyhráva: Alex Porubska :) Moc moc gratulujem a napisala som ti ❤️

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára