Blogmas#5 Typy na Vianočné darčeky

Ahojte krásky. 

Cez vianoce sú dva typy ľudí a to: 1,Tí ktorý majú nakúpené darčeky už od augusta 
2, Tí ktorý ich zháňajú 23.12. čo som práve aj ja. 
A tak som si pripravila pre vás zopár typov čo darovať pod stromček. 
Všetky veci, ktoré vám ukážem by som ja sama darovala a hlavne som s nimi spokojná. Prídu mi ako skvelý typ a myslím, že týmito darčekmi neurazíte ale môžete potešiť.
Ukážem vám pár kozmetických výrobkov a nejaké tie doplnky, ktoré sa môžu hodiť do domácnosti alebo ako dekoráciu. 
Niekto dáva na vianoce darčeky v podobe lístkov na koncert alebo darčekovým poukaz na wellnes poprípade nejaký výlet. 
Veľmi by som bola rada, keby mi aj vy napíšete do komentárov aké darčeky ste si pripravili na tohto ročné vianoce a či uprednostňujete wellnes alebo hmotné veci. A prosím nenechávajte ma samú v tom, že ich nakupujem na poslednú chvíľu, však to aj vy tak robíte ? 
PS: pripomínam vám Giveaway, ktorá prebieha na blogu v tomto článku. 


Kozmetika

Toto je už taká každoročná klasika, pretože tou nič neskazíte  a maximálne sa netrafíte do odtieňu alebo typu pleti. Myslím, že aj to sa dá vždy zachrániť. Stačí kupovať produkty, ktoré sú na všetky typy pleti a ak chcete nejakú dekoratívnu kozmetiku, tiež sa nemusíte báť, stačí keď si požičiate od tej osoby nejakú make up či púder a rýchlo pozriete odtieň a v drogérii sa vám bude nakupovať jednoducho. 

Darčekové kazety
Mám tu síce iba jednu darčekovú kazetu, ktorá sa mi neskutočne moc páči a hlavne tá krásna vôňa. O tejto kazete bude neskôr na blogu aj článok v ktorom si môžete o nej viac prečítať. A značka balea je podľa mňa skvelá kozmetika zrovna v tejto kazete nájdete peeling na telo, krém na telo a prísadu do kúpeľa. 

Diár
Diár je praktická vec a zdá sa mi, že čím ďalej, tak tým viac ľudí ho používa. Ja by som sa osobne bez diára nezaobišla a ak poznáte taktiež niekoho kto si na diáre potrpí, tak jednoznačne doporučujem tento diár od I can academy o ktorom bude tak isto neskôr článok na blogu. A myslím, že ho zoženiete v Martinuse a možno aj Panta Rhei ale hlavne na internete ale od s dodaním do Vianoc je to horšie. 

Knihy
Či už je to nejaké dieťa alebo teenager poprípade dospelý človek, u detí sa zvyčajne hodia detské knihy samozrejme hlavne podľa veku a môžu začať nejakým leporelom alebo hľadaním zvieratiek, vecí.... je toho na výber naozaj moc. 
Čo sa týka teenagerov tak keby mám porovnať seba, treba sa zamerať na to čo ich baví ale ja milujem knihy od Johna Greena a tie by potešili možno každého čitateľa a rovnako tak aj u dospelých sa treba zamerať na tému. Či už by to bolo o Báthory, 1,2 svetovej vojne, šport, lesníctvo, hudba. Na výber je v kníhkupectve toho moc. 

Kniha Z Fitka Do Kuchyne 
Na túto knihu "upozorňujem" hlavne kvôli ľudom, ktorý sú ako ja a po Vianociach sa ide na tvrdý režim a to chudnutie a cvičenie. Dobre tu ja trošku spomalím. Poznáte tie novoročné predsavzatia ? Budem chudnúť, častejšie cvičenie, zdravá strava a iné predsavzatia, ktoré zapadajú do témy cvičenie ale aj nie. Kniha Z fitka do kuchyne je plná skvelých a chutných receptov a tak isto bude na túto knihu neskôr recenzia na blogu. Takže ak poznáte niekoho, čo chce splniť tieto predsavzatia je to skvelý typ na darček, alebo nie? 


Krém na tetovania
Tak týmto darčekom samozrejme potešíte typ ľudí s tetovaním. Keďže o tetovanie sa treba starať, ja som pri mojej starostlivosti zvolila tieto dva krémy. Ten menší je niečo ako Bepanthen a pomáha hojiť kožu po tetovaní, jeho vyšší brat je zas krém, ktorý vám tetovanie ošetruje každý deň a keď s ním natriete tetovanie, neviem, či sa mi to len zdá alebo naozaj, farba sa zvýrazní. 

Šálky, misky, čaje. 
Rôzne dekorácie či už vecí do kuchyne alebo do spálne. 
Ja som človek ktorý miluje cez zimu sadnúť na postel, prikryť sa dekou, vziať horúci čaj a sledovať vianočné rozprávky. 
Pre ľudí, ktorý robia tiež tieto veci, je podľa mňa vhodný darček nejaký hrnček, sviečka, čaj, deka alebo aj samostatne vyrobený darček a to papier na ktorom má napísané názvy filmov so stránkami kde ich nájde a môže pozerať aj celé vianoce. Je už na vás, čo im kúpite, keďže samy ich najlepšie poznáte. 


Ďakujem, že ste si prečítali môj článok a ja dúfam, že sa vám páčil. Nezabudnite sa zapojiť do Giveaway, ktorá stále prebieha na mojom blogu a link na ňu máte na začiatku tohoto článku. Prajem vám krásny zvyšok dňa a užívajte ho naplno. <3 


Vaša Betty


Osobný Instagram: https://www.instagram.com/betty.behanova/
Blog Instagram: https://www.instagram.com/bettyblogbmk/
Facebook: https://www.facebook.com/bettybehanovablog/


Komentáre

  1. Já už mám dárky koupené, ale líbí se mi ta kazeta od Balei. Jo a ten motivační diář je super, taky ho mám. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som si ten diár okamžite zamilovala :) ďakujem za tvoj komentár :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára