Halloween

Ahojte krásky. 

Keď už máme ten Halloween, ktorý áno je americký sviatok mám ho rada len skrz výzdobu a pekný,strašidelný make up. Ja som na tento rok zvolila Sugar Skull a s týmto make upom som sa zúčastnila na Fantasy Walk po Piešťanoch, ktorý sme zakončili v čajovni Slnovrat, ktorá je mimochodom moja najobľúbenejšia čajovňa v Piešťanoch. Po príchode sme mali chvíľočku čas a dali si malú ako sa hovorí fajcik pauzu. Urobilo sa vyhodnotenie na ktorom prvé miesto vyhral "manželský pár" ktorým sme dali prezývku Desivé Tajomstvo Deviatich Krížov  a ak by vás zaujímalo, čo je to, to Tajomstvo deviatich krížov, určite si to nájdite, je to celkom zaujímavý príbeh. 
Po vyhodnotení sme si vypočuli prednášku spisovaťeľa Mark E. Pocha. 
A na záver sa pozerali hororové filmy, robil sa pol nočný kvíz a musím ešte raz veľmi poďakovať všetkým za skvelú akciu, keďže bolo naozaj skvelo. 

Make up: 
Základ biela farba na tvár
Kruhy som si urobila čiernou farbou na tvár a na koncoch rozmazala s čiernym očným tieňom, ktorým som farbe dodala matnejší vzhľad aby som sa neleskla. Začala som čiernou farbou na tvár kresliť "ústa" a "zuby", pery som prifarbila viac na bielo a urobila nos. Kamienky som doplnila na menšie zvýraznenie. Doplnila som kvetinovou čelenkou, ktorú som sama vyrábala a outfit som zvolila bielu košeľu, motýlik a čierne nohavice. 

 Doktor Mark E. Pocha
 Desivé tajomstvo deviatich krížov.
Foto by: Matej Ondreička

Komentáre

  1. Tyyjo, to je super, taky jsem zkoušela takovou kostru si na obličej napatlat :) Povedený :)
    https://vita-brunettes.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára