Vegánske Hody Bratislava 2017

Ahojte krásky. 

17 septembra sme spolu s priateľom nasadli na vlak do Bratislavy a išli sa pozrieť,na niečom si pochutnať na Vegánske Hody ktoré sa konali v Starej tržnici v BA.  O tejto akcii som sa dozvedela v to ráno od Camie, ktorá robila živé vysielanie na instagrame o tom, že už sú na ceste, na vegánske hody. Mojím menším snom bolo ísť na tie vegánske hody ale nejako som si nepozrela dátumy kedy sú a tak by som premeškala tieto prvé.( keďže na SK budú ešte myslím, že v Kočiciach a v Žiline) A ešte jeden sen ktorý som mala bol, vidieť youtuberku Camie, lepšie povedané stretnúť sa s ňou a prehodiť pár slov aspoň na 2minútky. Celú cestu som sa nemohla dočkať, kedy tam prídeme a ešte pred samotnou akciou sme sa zastavili v Ba v auparku, sadnúť si na teplý čaj a hlave kúpiť dáždnik, keďže ten môj som zabudla doma. Pršalo ako z krhle a ja som si myslela, že ma môj priateľ pri prvej príležitosti zabije. Občas sa tváril ako keby to už chce spraviť ale vždy keď som sa ho opýtala, či sa moc hnevá potešil ma odpoveďou, že nie ale vedela som, že najradšej by bol doma v teple a hral hry.  Utekali sme na zástavku, vďaka mne premeškali autobus a vystúpili asi o dve zastávky skôr. Vtedy som sa už fakt so strachom v očiach pozerala na priateľa kedy ma prebodne aj nejakou vetvičkou ktorú uvidí na zemi. On celý mokrý, v topánkach sme obaja mohli chovať rybičky,ale aj skrz všetky tie veci ako napríklad keď sme zablúdili,keď sme boli už blízko toho miesta ale my sme si išli ďalej a ako som spomínala to ako sme zmokli, sme sa tešili na hody. Neskutočný kameň zo srdca nám spadol keď sme vošli do vnútra a ucítili vôňu všetkých jedál. 

Ako prvé sme samozrejme pozerali, čo by sme si dali na jesť. Chodila som od stánku k stánku a nevedela sa rozhodnúť, čo by som si dala. Priateľ si dal vegánsku omeletu, ktorá bola myslím, že zo zemiakov a ako pitie sme si vybrali našu známu mystery colu, ktorú poznáme z freshca u nás v Piešťanoch, je od Mana Roots a je naozaj skvelá. Sú to samé bylinky a to je na tom to najlepšie. Keď som ju mala prvý krát nevedela som, čo si myslieť ale po druhý krát sa mi to potvrdilo, že mi naozaj moc chutí. A ako som spomínala vyššie, jedna z mojích obľúbených youtuberiek Camie tam šla tiež a keď už som tam aj ja bola, tak prečo sa neprihovoriť. Dobre, moja hanblivosť sa ukázala a ja som sa zmohla na vysmiate Ahoj, trapas, a ešte predtým som jej písala na instagrame, či ešte sú tam. V momente keď som videla, že mi odpísala som si pomyslela no okey, tak budem tá trápna a opýtam sa jej, či by jej neprekážalo keby sa za ňou zastavím. Najväčšia sranda bola tá, keď som utekala na toaletu, keďže mystery cola mala svoje účinky :D, o tom ale nebudem hovoriť,a ja som si šla umyť ruky a spoza mňa Camie, no viete ako ste sa správali keď ste v 13tich videli svojho idola zo SK? Tak nejako som sa cítila. Neskutočne milá osoba, ktorá je krajšia na živo, než len na videách, milá a z myslenia si, že s ňou prehodím pár slov, tie dve minutky, sme sa spolu rozprávali asi 20 minút. Mala som veľkú radosť, že neurobila to čo by veľa iných youtuberov a to, že no no dobre ahoj. Chápete ma, ona bola ochotná a ja som stála ako prikovaná k zemi a veľmi bolo milé keď ma na konci rozhovoru objala,nie ja ju, ona mňa a to mi utvrdilo o nej, že je to fakt skvelý človek s obrovským srdcom. Bola tam aj jej kamarátka Markét s ktorou majú Blue vegan pig a Markét tam aj varila. 

Keď som sa odhodlala dať si jedlo, bolo to ešte predtým, než som sa začala rozprávať s Camie, sme si boli kúpit nachos a ako príloha bolo guacamole a rajčina s cibuľkou. S priateľom sme obrovský milovníci guacamole a zjedli by sme toho na kilá. Samozrejme priateľ hovoril ako je najedený tak, že si nedá. Jedla som to ja a potom si priateľ začal brať, čo som si aj myslela, keďže guacamole je guacamole. Keď som sa vrátila k stolu po rozhovore s Camie, čuduj sa svetu, môj priateľ mi to všetko zjedol. Ďakujem miláčik. Každopádne som si túto akciu neskutočne užila, videla veľa nových vecí, kúpila si tyčinku a rovnako tak aj priateľovému bratovi  a bola  naozaj skvelá, zažila cestu, ktorú len tak ľahko nezažijem, stretla sa s jednou z obľúbených youtuberiek a dala si jedlo ktoré bolo naozaj super. Som neskutočne vďačná za tento úžasný deň ktorý som mohla zažiť a som rovnako tak aj vďačná veľmi Camie za ochotu a srdečnosť a moc moc ďakujem priateľovi, že sa vydal na túto bláznivú cestu so mnou. 


Pridám vám sem link <3 videa od Camie. A moc ďakujem, za prečítanie článku. Ahojte <3 

Komentáre