Nákup kozmetiky Essence

Ahojky krásky a prajem krásny deň. 

Ako sa máte ? 
V dnešnom článku by som vám chcela ukázať produkty od značky Essence, ktoré som sa rozhodla kúpiť podľa brožúrky, alebo malého katalógu na ktorom je líčenie. Hovorme tomu brožúrka. Nachádza sa na nej niekoľko produktov s ktorých je urobené líčenie. Pri každom produkte je niečo napísané, či už ako si ho máte dávať ale aj samotný názov tohoto produktu. Mňa napadlo, že by sa mi tie produkty mohli hodiť a veru neľutujem ich kúpu. Po dobu jedného týždňa budem testovať tieto produkty aby som vám mohla dať vedieť, či kúpiť alebo nie. 

Už od doby kedy som si začala kupovať kozmetiku bola essence u mňa na prvom mieste. Nikdy ma nesklamala a či už ich púdre alebo riasenky, vždy som bola s nimi spokojná a nemala žiadny problém. Do dnešného dňa túto kozmetiku používam a vždy si spomeniem na moje začiatky kedy som sledovala množstvo youtuberiek ktoré túto kozmetiku ospevovali ako ju majú radi a aká je super. Ja som osobne zvedavá na všetky tieto produkty ktoré sme nakúpili a teším sa na ich testovanie. A teraz už k samotným produktom,ktoré vám chcem ukázať. 

Ešte aby som nezabudla. Čoskoro bude článok o nákupoch a tak trošku sa tu toho nahromadilo, tak dúfam, že sa nenahneváte keď počas týždňa budú dva články s tématikou haul. Jeden bude Haul k predošlým haul článkom a ďalší nákupy za Júl a samozrejme nákupy za august budú až budúci mesiac. 


Produkt na ktorý som bola veľmi zvedavá je špirála. Svoje mihalnice mám samotné dlhé ale špirála im vždy pomôže a ak používam fakt, že super špirálu majú ľudia tendenciu sa ma občas opýtať, či mám umelé mihalnice. Podľa kartáčiku ktorý táto riasenká má usudzujem, že by mohla byť v celku fajn ale nechám sa prekvapiť. A moje podozrenie sa aj potvrdilo. S mihalnicami som sa nemusela ani moc dlho hrať a táto špirála mi z nich vytvorila niečo krásne. Čo sa týka mihalníc som na to moc háklivá a musím ich mať vždy perfektne urobené. Po vyskúšaní tejto špirály som mala mihalnice ako bábika ale keď som ju chcela odmaľovať, trvalo to trošku dlhšie než som predpokladala. 


Zostávam pri veciach na očiach a ako ďalší produkt tu mám linku v pere. Najprv som mala v ruke tekutú očnú linku ale hneď ako som zbadala túto som si povedala, že bude predsa len lepšia. Vyskúšala som na ruku aký tenký je hrot tejto linky, pretože mali na výber niekoľko veľkostí (hrúbka). Ja som si vzala tú najtenšiu a keď som ju vyskúšala na ruke čo bolo niekedy o pol 3 poobede a večer som sa okolo 9 išla odmaľovať, všimla som si , že linka stále drží na ruke, pričom aj celkom rýchlo zaschla. Na očiach mala rovnaký efekt a linka mi vydržala od rána okolo 10:00 do večera, do nejakej 20tej hodiny. Prekvapilo ma, že keď som si po nej aj prešla tak ma napadlo, sakra ja mám linku ale nerozmazala sa a pevne držala.  


Vlastná paletka ? V tejto dobe možností si každá vieme nájsť stránku kde si vyskladáme vlastnú paletku. Teraz má essence paletku kde máte 4 voľné miestečka na tiene ktoré si k nej dokúpite a tak si ju podľa seba vyskladáte. Ja som si vybrala dva tmavšie a dva bledšie odtiene. Z ľava 19 steel the show, 07 mauvie-time!, 13 snowflake, 17 tiffuny.
Brala som tiene ktoré doma hlavne nemám a najviac som sa tešila na striebornú. Čo sa ich výdrže týka, pokiaľ vonku nie je teplo (vtedy sa ani nemaľujem) tak nie je s nimi problém. Vydržali tak ako linka ale samozrejme, že sa trošku otlačili ako to očné tiene majú vo zvyku ale nemôžem povedať nič zlé. Splnili svoju úlohu a za mňa ich naozaj doporučujem. Krásna pigmentácia,neprášia sa a samozrejme nádherné farby.


Štetec ktorý sa zíde vždy. Ja si stále hovorím, že už mám veľa štetcov ale nejako si stále ďalšie a ďalšie kupujem. Essence má veľmi krásne štetce a čo sa týka štetiniek tie sú prekvapivo jemné a dobre sa mi s ním pracuje. 


Produkt ktorý som chcela už veľmi dlho odskúšať je gél na obočie. Zobrala som bledší odtieň 01brown. Znovu som tento gél videla na viacerých YT kanáloch a keď už bol aj v tej brožúrke tak prečo nie. Svoju prácu na obočí urobí a ja sa aspoň nemusím rozčuľovať s tieňom ktorý pravidelne používam na obočie. Ak teda ho nemám namaľované s farbou ktorá vydrží približne týždeň a pól.  

Korektor som mala od essence ale len tuhý a nie tekutý. Tento krát som si vzala tekutý a uvidíme ako u mňa pochodí. Je v odtieni 10 nude. Keď som ho skúšala v drogérii vyzeral fajn a tak ma zaujíma, či bude aj fajn na pleti. Nečakám zázraky pretože ani jeden z najlepších korektorov ktorý doma mám mi nevie tak zakryť či už kruhy pod očami alebo nedokonalosti. Po vyskúšaní ma celkom prekvapil a spolu s mejkapom vytvorili na mojej pleti krásny porcelánový vzhľad a konečne som cítila, že moje nedokonalosti sú zakryté. Nedá sa porovnávať s drahými mejkapmi ale ak chcete niečo čo bude dobré tak jednoznačne tento.

Lícenka patrí medzi moje obľúbené produkty v bežnom líčení a vždy ma poteší keď mi rozjasní pleť. Túto mi vyberal priateľ, je taká broskynková a jej odtieň je 10 peach me up! Na líčkach vyzerá ešte krajšie ako v samotnom obale a na pleti mi urobila krásny ja to volám finish, pretože lícenku si dávam až na poslednom mieste. 

Červený lesk ktorý som mala na retro zraze mám už odskúšaný a neviem sa rozhodnúť, či áno alebo nie. Áno v krásnej farbe ale tá výdrž. Budem ho však aj naďalej nosiť, pretože ten odtieň milujem. 
Odtieň 1 red carpet starlet.


Kupovala som si ešte tento mesiac pár vecí od essence ale to už je zaradené medzi nákupový článok za mesiac august. Ja dúfam, že sa vám článok dnes aj tak páčil. Napíšte mi do komentára aké skúsenosti máte vy so značkou essence. Prajem vám krásny zvyšok dňa. 

So srdečným pozdravom Betty

Komentáre

  1. Od Essence mám poskúšaných veľa produktov, no z týchto tvojich žiadny. Ale dlho som používala ich klasickú ceruzku na oči, vysúvaciu., potom používam taký štetček na obočie, aj laky na nechty som od nich mala a celkom fajn. Často mávajú zaujímavé limitky.
    Štýl ženy

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tie limitky sú vždy asi najzaujímavejšie. :) Ja si moc pochvaľujem ešte špirály a to všetky :)

      Odstrániť
  2. Taky mám tuto značku docela ráda. Nejvíce mě zaujala řasenka a gel na obočí. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. teší ma, že je tu niekto ďalší kto má rád túto značku. Riasenka je fakt super môžem doporučiť.

      Odstrániť
  3. Skvelé výrobky! Essence mám veľmi rada aj vďaka tomu, že má kvalitné výrobky za skvelé ceny :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Čím ďalej, tým viac a viac výrobkov mám od nich a nemôžem si ich vynachváliť. :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára