Dermacol

Ahojky krásky. 

Prajem vám nádherný deň a dúfam, že bude tak nádherný pre vás tak ako si ho krásnym urobím ja. Avšak chcela by som vám v dnešnom článku napísať niečo o produktoch od značky Dermacol. Tieto produkty mám už nejakú dobu doma a verte mi, že som si dala sakra záležať na ich testovaní, pretože značku Dermacol mám veľmi rada a s ich produktmi som bola vždy spokojná. A ako môžem teraz v konečnom dôsledku povedať, tak aj naďalej spokojná som. Produkt ktorý som mala o trošku neskôr ako sú tieto produkty bol púder a ten túto značku potiahol poriadne hore v mojich očiach. Nie len, že som s ním nad mieru spokojná ale aj balenie a to akú mal krásnu čipkovú mozajku na vrchu kým som ho nezačala úplne používať. 
Dnes vám tu však chcem napísať niečo málo o produktoch ktoré som dávnejšie dostala k recenzii a do dnešného dňa ich používam. Produkty ktoré sú hlavnými hrdinami tohoto článku sú dve riasenky, ja krásny rúž na pery. Nebudem tu už rozpisovať začiatok vrhnem sa na stred článku. 

Je to asi nejaká Gold edícia, už staršia samozrejme ale mám tu hneď dve riasenky, jedna je Angelash a druhá Mega Lashes (super volume). Nie len, že majú super názvy, ale aj tie obaly do ktorých som sa okamžite zamilovala. Najprv som sa bála, že mi nebudú robiť pekné mihalnice, že ten štetec je moc hrubý alebo naberá moc farby. Keby to nevyskúšam, tak to do dnešného dňa ľutujem. Ono to vyzerá, že veľa farby je na ňom a neviem čo, ale, je tu jedno veľké ALE. Čo sa týka riasenky Angelash má krátke štetinky ale také mihalnice ako mi spraví táto riasenka, mi ešte nikdy žiadna iná neurobila. Niečo neskutočne krásne. O výdrži ani nehovorím, celý den mám fakt krásne mihalnice a najlepšie bolo, že keď som začala používať, tieto dve riasenky, veľa ľudí na mňa pozeralo aké mám krásne dlhé mihálnice. Poviem pravdu, že ja osobne mám svoje mihalnice dlhé ale to ako mi ich krásne zvýrazní táto riasenka je fakt niečo super. Nesmiem zabudnúť pripomenúť, že štetec je mierne zahnutý do takého pol oblučika, naozaj maličkého. Čo sa týka druhej riasenky je o trošku odlišná. Štetec má rovný a štetinky mi prídu, že sú o naozaj kúsoček dlhšie. nenaberá až toľko farby, ale robí mihalnice naozaj krásne rovnako ako prvá. Samozrejme, že tam odlišnosť.


Ďalším produktom je rúž na pery. Moja obľúbená červená farba na ktorú nedám dopustiť. Milujem červenú farbu a je to aj prvá farba s ktorou som sa začínala maľovať. A ako hovorím červenou nič neskazíš priam by som povedala, že naopak. Výdrž rúžu je dá sa povedať, že priemerná. Pokiaľ moc nepijem a nejem tak drží. Používam však jeden trik a to je ten, že keď si dám rúž na pery, otlačím ich do servítky a potom si ešte tenký servítok priložím na ustá a cez servítok ich prepúdrujem. Niekde som to videla a úprimne povedané mám radšej matné rúže ako nejaké moc lesklé, vyzerá to krajšie. Nesmiem zabudnúť ešte aj na obaľ ktorý je fakt krásny a svojím spôsobom aj zvláštny. Nie je to ako obyčajný rúž ktorý otvoríte len tak. Tento je na spôsob, že ho musíte z dola zmačknúť a on sa vám povytiahne.

Všetky produkty hodnotím kladne a značku Dermacol vám naozaj môžem doporučiť. Ja som s ňou spokojná,hlavne mi nijak neškodí na pleť. To by bolo všetko k dnešnému článku a ja vám prajem krásny zvyšok dnešného dňa. 

 S láskou, Betty

Komentáre

  1. Obe riasenky som mala a s oboma som tiež bola spokojná. Aj ruž ešte stále mám a tiež sa mi páči :)
    Štýl ženy

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dermacol mám veľmi rada :) už sa chystám vyskúšať nejakú ich riasenku :) Celkomma zaujala Angellash :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára