Znovu som sa nechala potetovať

Ahojky krásky. 

Už podľa názvu článku je zrejmé, že ide o článok ktorý sa týka môjho života a vlastne mojej takpovediac závislosti. Znovu som sa nechala potetovať a môžem povedať, že za tú bolesť to proste stálo. Snažím sa ale hlavne dodržiavať narodeninové tetovania a minulý rok som bola 19. mája na tetovaní a tento rok už 18 mája. Narodeniny som mala 17 mája a tak premýšľam , že budúci rok pôjdem na tetovanie už v tento môj narodeninový deň. Dátum budem posúvať a budem sa držať týchto troch dní. Z tetovania mám obrovskú radosť a hlavne keď sú dve. Základ tetovania je však, aby mal nejaký význam, pretože ľudia ktorý sa nechajú potetovať len tak a za pár rokov na to pozrú a povedia si, sakra prečo som bola tak hlúpa ? Jasné dá sa odstrániť ale veľmi bolestne. Pre mňa každé jedno tetovanie má zmysel a je mi jedno, že do seba nezapadajú. Mám ich rada, pretože vyjadrujú mňa a znamenajú pre mňa veľa. Je to ako keby moje telo bolo plátno a maľujem naň obrázky ktoré si chcem zachovať. Tento krát som dala dve tetovania na raz a poviem vám, že to na rebrách som myslela, že nedám. Tak to bolelo ale nakoniec som to zvládla a som fakt šťastná. 

Prvé tetovanie je žena s vlkom. Význam je pre mňa osobitný a keď sa ma ľudia pýtajú čo to znamená jednoducho nepoviem. Toto tetovanie je jedno s tých ktoré bude asi najobľúbenejšie a keď sa snažím spomenúť na to, ako mi ho tetoval, znovu ma to bolí. :D Taká hnusná bolesť ale budem úprimná a podstúpila by som to kľudne znovu. Je to na kúsku rebier a nebolo to nič príjemné a ak by ste si niekto chcel dať tetovanie na rovnaké miesto tak sa pripravte ale ja si hovorím, že jednoducho stálo mi to za to. Neľutujem a ľutovať nebudem, pripomína mi to niečo ale tie časy už snáď skončili. 

Druhé tetovanie je zbraň. No a pri tomto by som vám aj význam teoreticky povedať mohla. Ide o to, že už od mala je mojím snom stať sa policajtom alebo vojakom. Detský sen čo ? A práve toto tetovanie má hneď niekoľko spojitostí. Prvá je o tomto mojom zamestnaní snov, druhá je spojitosť s mojím dedkom ktorý už bohužiaľ nie je medzi nami :( a tretia je môj priateľ, keďže je policajt. Toto tetovanie bolo fakt rýchle a som rada, že to nebolelo ako tá žena s vlkom. Toto bolo narozdiel od tamtoho rýchle a jednoduché aj celkom. Je to minimalistické ale zároveň krásne a neomrzí.

Ja ďakujem, že ste si prečítali tento článok aj keď krátky ale predsa. V ďalšom článku sa budete môcť dočítať o to ako sa o tetovanie starám, aké produkty používam. A ak by ste mali nejaké otázky na mňa napíšte mi ich sem do komentárov, veľmi rada odpoviem. Krásny zvyšok dňa prajem.

Komentáre

  1. Krásne tetovania! Ja sa tiež na nejaké chystám, plánujem ich už roky :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Skvělé je, že máš k tetování svůj citový význam! Sdílím s tebou názor, že je zbytečné se nechávat tetovat, pokud to pro toho člověka nemá žádný význam. Stejně tohoto za pár měsíců nebo let bude litovat. Já mám zatím pouze jedno tetování, které má pro mě neskutečně citový význam a na další jdu nejspíš příští týden a to pro mě má také krásný význam, vlastně rovnou dva významy :) Tetování je prostě droga, nikdo nezůstane u jednoho a za tu bolest to stojí, já se popravdě v té bolesti vyžívám a určitě mě chápeš, jak to myslím :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. <3 Človek ktorý ma chápe <3 ĎAKUJEM.
      Aj ja sa v tom vyžívam úplne. Po tetovaní na rebrách som si povedala, že už nikdy a za deň, že no na rebrá si dám to a to :D. Tá bolesť je taká menšia droga. Nechápem vôbec, prečo to tak je.

      Odstrániť

Zverejnenie komentára