Obľúbenci za poslednú dobu

Ahojky krásky. 

Dnes som sa rozhodla pre článok ktorý mám síce vo svojom diári už dlhšiu dobu ale až teraz prišiel ten správny čas napísať tento článok, pretože až teraz prišli tí správny obľúbenci.  Avšak ešte keď teraz píšem tento predslov chcela by som vám niečo napísať od srdca. Denno denne sa stretávam s negatívnymi ľudmi ktorý môj deň neurobia dva krát najkrajší a najlepší, keď prídem domov cítim sa vyčerpaná a vôbec, ako keby som ani nežila. Sny mávam veľmi zlé a budím sa v noci aj každú hodinu. Snažím sa od tohoto všetkého nejako odtrhnúť ale nejde to. Nemám náladu potom ani na svojich kamarátov, priateľa ale aj tak musím hrať tú najšťastnejšiu. Nechcem sa vám tu vypisovať, ukazovať svoje slabé stránky ale myslím si, že blog je miesto kde môžete dať kúsok seba, kúsok zo svojho života. Ďakujem tím ktorý si to prečítali, veľmi si vážim každého jedného čo ma tu sledujete, nechávate mi komentáre a na facebooku mi sem tam napíšete. Ďakujem za každé jedno pozretie či už tento príspevok alebo iný. Prajem vám hlavne krásny zvyšok dňa a idem na článok. 


AVON
Jednoznačne tento mesiac u mňa vyhráva Avon. Predtým som nebola nejako extra na neho, že by som ho chcela a už vôbec by som nepovedala, že si ho budem skoro stále objednávať. Od kedy mi prišla prvá objednávka tak už mám doma aj druhú a čoskoro budem objednávať ďalšiu. Bavia ma ich produkty či už True, Mark alebo obyčajné. Bavia ma obaly produktov, jednoducho som s nimi spokojná a je vidieť, že ten Avon sa za tie roky vyvinul a svoje produkty sa snaží stále zlepšovať. Čo sa aj štetcov týka, som prekvapená veľmi príjemne, pretože ak si pamätáte tak štetce bývali také strašne umelé a hnusné, že ste si s nimi skôr pleť poškriabali než namaľovali. Teraz majú krásne jemné štetiny a hlavne čo sa mi páči, že na štetci ktorý je na púder, držia krásne tvar a sú o trošku pevnejšie ale jemné a to je hlavné. Produkty od Mark mám ale asi aj tak najradšej, pretože proste ten obal :D.

Mary Kay
Toaletná voda- Eau So Cute
Keď si teraz spomeniem na ten krásny deň, kedy sme prešli cez dvere kaviarne Ave Cafe v Bratislave, kde sa konali naše krásne V.I.P. raňajky, kde nám predstavili novinky Mary Kay. Dostali sme túto prekrásnu vôňu a ja som sa do nej hneď zamilovala. Či už krásny obal ale krásna jarná-letná vôňa, hneď ma okúzlila a ja som vedela, že my dve si budeme rozumieť. 

DM
Mám tu svojich pomocníkov na tetovanie a hlavne by som aj chcela podotknúť na novinky od DM ktorými sú krémy na tetovania. Majú fakt dokonalé obaly ktoré som si hneď všimla a jednoducho som ich  tam nemohla nechať. Väčší je krém na tetovanie ktorý vám ho ochráni pred slniečkom a druhý je na čerstvo tetovanú pokožku, mal by vám ho krásne zahojiť. Ja som sa bála keďže mám kožu trošku citlivejšiu a tak som ho začala používať až keď som mala tetovanie týždeň  pretože som sa bála aby sa mi to nejako nezapálilo, predsa len ja mám kožu citlivejšiu. Ďalší pomocník je bepanthen s ktorým mám už veľmi dobré skúsenosti a na moje tetovania je ako stvorený. Krásne zahojí a ukludní pokožku.

Lara Bags
Čo sa týka vecí ako sú doplnky či už kabelky alebo topánočky, hrozne som si obľúbila tašku z predajne kde sama pracujem. Je to krásne kožená kabelka, maličká,jednoduchá a hlavne zaujala. Už od kedy tam pracujem na ňu pozerám a nastal čas si ju zaobstarať. Hrozne som si ju obľúbila a už si niečo so mnou odžila aj keď ju nemám nejako dlho. Takýchto kabeliek máme v práci niekoľko a hlavne sú dva druhy ale mňa viac zaujal tento a máme rôzne farby takže ak sa vám zapáčila prídite si ju pozrieť a možno si aj vy nájdete nejakú ktorá by bola váš obľúbenec.



Komentáre