New In April

Ahojky krásky. 

Mám taký pocit, že sa pri dnešnom článku viac než dosť zapotím, prečo ? Pretože moje nákupy za apríl sú naozaj až moc veľké, podľa mňa a je toho až moc, mala by som sa trošku mierniť ale keď tie veci na mňa stále rozprávajú, kúp si nás prosím kúp si nás, mám im povedať nie ? Ani vy by ste im nezlomili srdiečka, dobre preháňam ale tak nešlo mi tento mesiac si odpustiť niekoľko vecí a nekúpiť ich proste. Každopádne je to náhrada toho, že musím brať naozaj hnusné lieky a môžem robiť čo chcem nechudnem ale priberám, sú to lieky na pečeň a poviem vám mam toho viac než už dosť, chcem ich dobrať a byť v poriadku hlavne to je pre mňa teraz prvoradé, nasadený povinný oddych a námaha len vtedy keď je to naozaj potrebné. 
Ja dúfam, že sa vám dnešný článok bude páčiť a prosím komentáre typu, že kde som na to zobrala a bla bla, zobrala som na to v práci a šetrila trochu, tak vás krásne prosím, neodsudzujte ma hneď a nehovorte o mne veci ktoré sú neni pravdivé, ďakujem. 
Nebudem sa už moc vykecávať a idem na to. 

Neviem ani poriadne čím začať, je tu toho naozaj hrozne moc a ja rozmýšľam čo prvé, čo druhé,naozaj netuším ako to napíšem a netuším aké budú fotky, no fuu ideme na to.
Ako úplne prvú vec ktorú som si kúpila bolo tričko z Tally Weijl, je na ňom panda a nápis I want to be a unicorn. Hneď ako som ho videla nemohla som ho tam nechať. Padlo mi do oka a ja som vedela, že musí byť moje.

Urobila som aj objednávku z Cropp Town a prvý krát som si vlastne odtiaľ objednávala cez ich eshop a neľutujem to, ľahšie sa mi to vyberalo, pretože v obchode lietam kade tade neviem poriadne nič nájsť a toto bola taká rýchla a lepšia varianta. Je šedé a taký detail ktorý ma je čierny pásik v ktorom je napísané koľko likov a komentárov.

Nemohla som obísť ani New Yorker z ktorého som si z výpredajového stojanu odniesla tričko ktoré má rozparky na ramenách, je čisto čierne a hlavne dlhý rukáv, takže teraz si ho môžem dať na seba keď bude počasie tak na dlhý rukáv a možno nejaká vestička cez to.

Ďalšie tričko ktoré tu mám je tiež z Tally Weijl a toto tričko keď som uvidela, musela som si ho vziať, super cena,super potlač, dĺžka, hneď mi padlo do oka a ja som vedela, že bude moje. Baby boli moc ochotné a chvíľu mi ho tam postrážili a hneď ako som skončila v práci som si ho šla vziať. Stalo sa asi mojím TOP tričkom alebo ako to nazvať.

Mám tu aj mikiny z ktorých mám tiež veľkú radosť a ako prvú tu mám krásnej vínovej farby, vzadu je trošičku predĺžená,hlavne má kapucu a tiež je z výpredajového stojanu z New Yorker. 


Mikina ktorá je tak isto z New Yorker je s potlačou Mickey mouse. Dostala som ju od priateľa ako taký malý darček. A o tejto mikine môžem povedať, že je to tiež TOP kúsok z oblečenia ktoré momentálne dosť obľubujem nosiť. A druhé tu mám tepláky od priateľa ktoré mi kúpil spolu s mickey mouse mikinou.V ten večer sme išli na hokej, keďže priateľ chodí hrávať buď z práce alebo s kamarátmi a ja som vždy verný fanúšik tak sa pozerám ako sa detičky hrajú. Aspoň sa hýbu. :D

Posledná mikina je z obchodu Tally Weijl a stála naozaj smiešne peniaze, tak prečo si ju nekúpiť, že ? Je ružovkastej farby a najviac sa mi na nej asi zapáčil materiál a samozrejme potlač. Zaujímavá svojím spôsobom a už viem, že ju použijem na cestovanie ktoré ma čaká na konci tohoto mesiaca, nie je to nejaké extra cestovanie ale malý výlet za rodinou kúsok od nás,lenže cestovanie vlakom a čakanie na stanici hodinu a pól je naozaj zdĺhavé.

Zostávam pri vrchnej časti oblečenia a posledný taký kúsok tu mám riflovú bundu. Tak veľmi som po nej túžila a na koniec som si ju aj kúpila. je z Tally Weijl a ako vidíte samé, tak tam až moc nakupujem a to som najprv voči nemu mala menšie výčitky z toho dôvodu, že mi prišlo, že tie veci sú na maličké žienky. Stačí lepšie hľadať. 

Nohavice som si tento mesiac zaobstarala jedny a to boyfriend ktoré stáli asi 10€. Už dlhšie som hľadala nejaké ale na koniec som sa vrátila do New Yorker a kúpila si ich tam, medzi poslednými. Celkom dosť sa to vypredáva čo ma asi ani moc neprekvapuje. je to stále v móde a myslím, že ešte to aj chvíľu tak zostane. Ja som s nimi spokojná a aj keď je to trošku väčšia veľkosť než normálne nosím, tak mi to vyhovuje, necítim sa v nich tak moc napasovaná.

Vec do ktorej som som sa asi totálne zamilovala sú ponožky, áno ja veľký milovník ponožiek som si kúpila ďalšie. Sú z Beponu od značky Happy Socks. Kúpila som rovnaké aj priateľovi a asi najvtipnejšie na tom všetkom bolo to, že mal na sebe pásikavé trenky takže sme sa ráno dosť nasmiala na tom ako sa on zladil lebo predpokladal, že dostane niečo také. Samozrejme, že to nevedel. :D 


Topánky tiež nesmú chýbať a tento mesiac mi ich aj pribudlo. Ako som spomínala objednávala som z eshopu Cropp Town  a keď sme boli v Trnave v City arene vyhliadla som si tam také dvoje pekné a, že keď už si idem objednávať tak hlavne nezabudnúť na tie pekné. Jedny sú slip on strihu a tie sú hlavne maskáčové a ako viete ja som na tom trošku závislá a druhé sú vyššie a sú, ako popísať túto farbu? holografické? všetci to volajú unicorn farba tak to tak aj ja nazvem. Asi viete čo presne aj myslím, navyše ma potešilo keď som uvidela na Sharlotinom insta storie, že si ich aj ona kúpila. (Sharllota-blackwood reperka CZ)

Slip on mám ešte jedny a tie sú obyčajné z New Yorker ktoré vydržia jedno leto a potom idú do koša. Ale nemusím sa báť, keďže každý rok ich tam majú. Tento rok som si kúpila mint farby a k tomu ešte niečo ale to za chvíľočku. 

A posledné topánky tu mám ako to volám ja čínanky. Ale čo je asi najhlavnejšie je to, že je na nich Mickey Mouse. Nemohla som ich len tak nechať, to by bol hriech a áno trošku začínam byť na toho Mickey Mouse a splňujem si to, čo som nemala v detstve. :) A tie sú z CCC.

Presúvame sa pomaly k takým doplnkovým veciam a nezabudla som tento raz ani na kabelky, taštičky,batohy. 

Prvá je listová kabelka ktoré je pôvodne myslená k slip on topánkam. Je maskáčová a mám ju z Tally Weijl. Jasné, že som ju už aj mala vonku a neskutočne som z nej nadšená. Pozerala som ju už dlhšiu dobu a keď som objednala tie slip on povedala som si, že tá kabelka k tomu jednoducho patrí a hotovo. :) 

Kúpila som si aj kozmetickú taštičku a verte mi, dlho som premýšľala či si ju zobrať alebo nie, ale keď som uvidela, že ju má Sharlota tak som sa už na 100% rozhodla a na druhý deň som si ju utekala kúpiť a som rada, že som ju ešte kúpila, pretože sa vraj fajn predávajú. Je z New Yorker a tá farba je fialovkastá a tiež to ide do toho unicorn štýlu. 


Vec ktorú som si zladila k slip on topánkam z New Yorker je tiež z tohoto obchodu a je to také to vrecúško,volám to vrecúško na papučky, pretože keď ja som bola malá nosila som v tom telesnú, prezúvky do školy. To boli ale časy. Je krásnej mint farby ale táto je výraznejšia o trošku než tie slip on. Za čo som aj úprimne rada a popruhy má trošku dosť dlhé ale tým pádom sa to dá kombinovať, či na jedno rameno alebo na obi dve. 

Batoh ktorý si získal moje srdce je znovu z New Yorker a kupoval mi ho priateľ ako dosť predčasný darček k narodeninám ktoré mám 17.5. Ako on hovorí, hlavne, že ti to urobilo radosť a si šťastná. Nepotrebujem darčeky samozrejme viem si to kúpiť aj sama. Je čiernej farby a má na sebe nášivky a je tam hlavne jednorožec, oči a podobné. Veľmi sa mi páči a som z neho viac než nadšená. 

Ostatné veci ktoré neviem moc zaradiť do kategórii ale posnažím sa trošku. 
Začnem Kozmetikou ktorej je fakt máličko.

Objednávala som si z Avonu a už ste mohli vidieť článok ktorý som robila z tejto objednávky. Môžem len potvrdiť. že som s vecami hrozne moc spokojná a hlavne čo sa týka šampónov mi neskutočne sadli na moje zničené vlasy a trošku ich dali dokopy. So štetcom som MAXIMÁLNE spokojná a nečakala som, že bude až tak dobrý a tak som sa rozhodla si objednať ďalší.

Od Priateľovej maminy som dostala Voňavku Beyonce a maličký deodorant do kabelky. Hrozne ma potešila a už jej musím aj ja niečo kúpiť aby som nebola len ja tá obdarovaná ale aby som jej aj ja urobila radosť nejakou tou kozmetikou.

Sprchový gél od Adidas som už nemala hrozne dlho a keď som mala zlavovú kartičku do DM na tento produkt rozhodla som si ho vziať, pretože sprchových gélov nieje nikdy dosť.

Skúsila som aj bobmu do kúpeľa od DM drogerie a musím vám povedať, že kúpeľ s ňou bola moc príjemná a hlavne som si super oddýchla. Nie je nad to si urobiť raz za čas poriadny kúpeľ s penou a soľou do kúpeľa. Podotýkam, že je to bomba do kúpeľa ale len taká, že je ako soľ a nie je to ako bomba od Lush.

Zašla som aj do Pupy a tam som si vybrala handričku s ktorou si dočistíte pleť po odličovaní a čistič na štetce. Slečna mi hovorila, že čistič je super a sama ho používa, tak som bola zvedavá a s výsledkom som spokojná. Je to super pomocník na cesty keď si beriete kozmetiku so sebou a potrebujete si na štetec dať inú farbu a tá predošlá vám tam zavadzia.


Presúvam sa k takým maličkostiam ktoré veru aj ja potrebujem k svojmu životu a asi by som bez nich neprežila :D. 

Náhrdelník so sovičkou, jednoznačne mne taký nemôže chýbať, keďže všade chcem ja mať sovičky a lapače snov. Nemohla som nechať tento náhrdelník len tak a musel byť jednoducho môj. Mám z neho obrovskú radosť a nosím ho denno denne pretože sovičky a já to ide k sebe.


Mám tu fľašku ktorú máme s priateľom rovnakú až teda na to, že on má modrú a ja ružovú. Kúpili sme si ich na tréningy kickboxu pretože nám nejako 750ml fľašky nestačili a tieto 1L sú fakt super a je to akurát na ten jeden tréning. Toľko vody čo tam ja hlavne vypijem je fakt veľké množstvo ale aspoň sa nemusím báť, že by som odpadla.

Zostávam pri veciach ako sú fľašky a z Kik mám pohárik zo slamkou, áno ako malinké bábätko ale vyzerá to hrozne pekne na fotkách keď budem robiť novú sériu článkov na blog, tak budem rada, keď ho budem mávať na fotkách. Samozrejme ako inak než ružovej farby.


V New Yorker mali nálepky za 1€ a keď už tam bol ten jednorožec nemohla som ich tam nechať. Príde mi to ako pekné spestrenie si či už telefónu, nejakého obalu na doklady, zošita a podobne.


Zostávam ešte pri obchode New Yorker z ktorého mám aj obyčajnú slabučko ružovú šatku, nikdy neviete kedy sa vám poriadne takáto šatka zíde. Ja som ju videla na instagrame Sharloty a po dlhom uvažovaní a rozhodovaní som si ju kúpila, pretože šatky hrozne rada nosím vo vlasoch alebo len doplnok k batohu.


Z New Yorker mám vlastne ešte prívesok od mojej kolegyne a je to jednorožec, dokonalo ladí ku kozmetickej taštičke tiež z New Yorker a ja mám z oboch vecí neskutočnú radosť. Priateľ tento prívesok pomenoval Myšička,vraj je tak jemný ako naše Myšky ktoré máme doma. Máme ich cez 20. :D


Ja sa asi toho New Yorker nebavím a ďalšia vec odtiaľ je obal na okuliare. A teraz poprosím minútu ticha pretože tento obal je konečne taký aký zháňam už dlho a hlavne NESTRATÍM tak ľahko okuliare keď ich budem mať v ňom. Som totižto trošku úchyl na okuliare a púzdierká a vždy sa mi podarí stratiť buď púzdro samotné alebo rovno aj s okuliarmi.


Zavítala som do Cropp Town kde som si kúpila na svoju riflovú bundu nažehlovačky. Takže moja radosť je už teraz maximálna a ja som hlavne so svojím nákupom za tento mesiac až moc spokojná, pretože sa mi podarilo naozaj super veci (teda aspoň podľa mňa) zohnať.


Ja dúfam, že sa vám článok páčil a budem rada ak mi aj vy do komentárov napíšete alebo dáte link na váš blog aby som si prečítala a dala poprípade aj odber.
Krásny zvyšok dňa prajem.

Budem rada, za každý odber, stačí kliknúť na Sledovať tu u mňa na blogu, alebo ma sledujte na facebooku, ktorý nájdete aj tu na blogu hneď pod Odberom alebo na instagrame. 





Komentáre

  1. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hned to tričko jakoby s těma lajkama je skvělý a moc se mi líbí. :)
    A ta sklenička týýýjo já jsem zrovna včera byla v Kiku a nevšimla jsem si jí, nevím teda myslím si, že by jsme jak v Čr tak i na Slovensku měli mít stejný sortiment ne ? :D Asi jsem špatně koukala

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vieš čo, mne sa dosť často stáva, že to čo je na Slovensku nie je v Česku :( čo mi je ľúto lebo mávate krásne veci a niekedy je to naopak. Neviem prečo je tak tomu ale bohužiaľ :(
      ďakujem za tvoj komentár. :) <3

      Odstrániť
  3. Jéj koľko unicorn vecí <3 Krásne novinky Betty :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Moc pěkné a zajímavé tričko je to s těmi vykrojenými rameny!

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára