Ako som sa bála

Ahojky krásky. 

Báli ste sa niekedy? Báli ste sa tak, že ste sa radšej všetkým vyhýbali? Báli ste sa tak, že ste nikam nechodili? Ja som sa bála a veľmi, to mi môžete veriť, mala som strach chodiť von, zoznamovať sa s ostatnými, chodiť vôbec niekam,ledva do obchodu. Keď sa tento strach začal strácať a zo začiatku to bola naozaj sranda, keď sa niekto prihovoril,začala som robiť veci ktoré neľutujem a ani nikdy ľutovať nebudem. Nikdy nebudem ľutovať to čo som urobila vo svojom živote, pretože v tom momente som to tak jednoducho chcela. Stačil jeden jediný telefonát a všetko sa začalo od znovu a ja som zistila, že od tej doby som šťastnejšia. 

Stretla som ľudí, ktorých som vo svojom živote potrebovala a ktorých som hľadala. Stačil jeden telefonát kamarátovi a od momentu kedy som prišla na určité miesto všetko bolo inak, išla som hrať futbal s chalanmi, po síce dlhom presviedčaní ale išla,nebála som sa rozprávať,vypýtala som si cigu keď som si chcela zapáliť,všetko sa však začalo po druhý krát,keď prišla otázka kam ideš,odpoveď bola kúpať sa do Hornej Stredy a odpoveď jeho ma zaskočila, môžeme ísť s tebou? Chceli ísť so mnou ľudia a hlavne jeden človek ktorý ma poznal asi hodinu a pol po tom čo som mu na futbale skoro ublížila,omylom,chcel ísť so mnou a spoznať ma. všetko bolo naozaj super a kým sme sa išli kúpať, zašli sme na benzínku kde nám, mňe a kamarátovi ten tretí človek proste kúpil cigarety,energetáky a sladké, no čo sme len chceli a aj to čo sme si nevypýtali. 

Šli sme sa kúpať, kopec srandy bolo, od vtedy používam skratku BMK ale tú nikdy neprezradím, čo vlastne úplne znamená. Má pre mňa obrovskú cenu a hrozne veľa spomienok,nastal večer a po kúpaní sme išli na fakt super párty do Bratislavy kde som mala možnosť zoznámiť sa s ďalšími úžasnými ľudmi s ktorými sa do dnešného dňa bavím, spomínam na to ako sme sa o 3tej ráno prechádzali po obchodnej ulici v Bratislave len pre to, že mne sa chcelo cikať. :D Všetky tieto momenty ma prinútili aby som sa prestala báť aby som našla v sebe odvahu, rozprávať sa s ľudmi, dôverovať tým pravým,naučiť sa komunikovať s ľudmi ktorý sú odo mňa o trošku iný, pretože sú slávnejší než hocikto z nás. Vždy som si myslela, že takýto ľudia myslia na seba a druhý ich nezaujímajú, ale ten ktoré som ja spoznala, zaujímajú kamaráti a je to jeho druhá rodina. ĎAKUJEM za každý jeden nezabudnuteľný moment a VY nebojte sa ničoho, pretože strach máme v sebe len pre to,pretože si ho privolávame. Buďte samy sebou. 

Komentáre