New In January

Ahojky krásky.


Ako sa máte? Ja som si všimla,  že už blogerky začali pridávať haul články alebo new in, tak som sa rozhodla,  že  je na čase aby som ho aj ja  vydala. Viete, že ja som tak trošku nákupný maniak a tak rada zájdem do obchodu a musím minúť aj ten posledný cent. Hlavne teraz keď zarábam a zostanú mi peniaze. Verte mi, je toho menej ale stále je podľa  mňa moc tých vecí a musím to obmedziť. Aj keď sa dobre poznám a výplata z novej práce pôjde na veci ktoré už mám vyhliadnuté. Ale začnem nakupovať asi trošku iným štýlom a to tak, že vezmem aj sesternicu a budeme kombinovať outfity.
Verte mi, moja sesternica je skvelá a veľmi šikovná na svoj vek, hlavne čo sa týka obliekania, fotenia a podobných vecí. Na to, že má 13 rokov a keď si ju porovnám zo sebou tak sa to ani nedá, ale sama mi povedala, že mala dobrú  výchovu, moju.
Nemala som ani tušenia koľko sa mi toho nahromadilo až pokiaľ som nezačala písať tento článok. Ja si totižto píšem všetko čo si kúpim do svojho zošitku a potom píšem sem na blog.

Prvými vecami ktorými začnem tento článok budú doplnky.
Hneď ako pozerám do zošitka a na svoj stojan náhrdelníkov a náramkov vidím prsteň v tvare masky bojovníka. Veľmi sa mi to páči a hneď ako som ho uvidela a moja kamarátka uvidela môj pohľad vzala mi ho a dala dodatočne k vianociam. Keďže môj priateľ má prácu takú akú má, rozhodla som sa trošku sa k nej priblížiť a kto uhádne celkovo v dnešnom článku ako? Teraz vám to prezradím ale potom už nie a bude na vás aby ste to uhádli ak budete chcieť. Kúpila som si náramok ktorý držia putá. Je presne ako prsteň z Gate. Boli sme vo fitku so susedou a mne sa tam páčil neskutočne jeden náhrdelník,ktorý mal na sebe závažia,aké používam v posilke. A posledným doplnkom sú chokre. Ktoré som kúpila v New Yorker. Dúfam, že sa to tak naozaj píše. Nejako som si ich až moc obľúbila a je mi jedno čo hovoria ľudia. Páčia sa mi a hotovo.


Druhú kategóriu tu mám kozmetiku.
Nejako som si ju začala až moc obľubovať a kupovať, čo sa mi  nestávalo často a som aj za to dosť rada.
Prvou značkou začnem Balea. Keďže mi došiel šampón aj balzám, potrebovala som si kúpiť. Po fitku sme zašli so susedkou do DM drogerie kde som si kúpila tieto dva produkty+gél na holenie a masku na tvár s ktorou mám dobré skúsenosti. A pred pár dňami som znovu zavítala do DM a kúpila si zlupovaciu masku na pleť. Som zvedavá aká bude.
Boli sme v exisporte odkiaľ mám aj oblečenie ale keďže teraz píšem o kozmetike, k oblečeniu sa dostaneme neskôr. Kúpila som si tam Lipsmaker s príchuťou coca cola, hneď som si ho obľúbila a stále je v mojej kozmetickej taštičke do školy.
Mala som guľôčkový bronzér ktorý ma už vážne nebavil. Guľôčky sa mi zachytávali do štetca a lietalo mi to kade tade. Bolo na čase si kúpiť nový. Zašla som do DM a kúpila si bronzér od značky Essence, ktorá patrí medzi moju obľúbenú, ľahko dostupnú kozmetiku s drogérie.
Včera som si kúpila ešte jeden bronzér, alebo skôr rozjasňovač? Nemôžem vám moc povedať odkiaľ je ale k nemu som si kúpila aj beauty blender a z neho mám fakt radosť. Ak by mal o tieto dva produkty niekto záujem napíšte mi, sú za fakt super cenu spolu.




Posledná kategória je už všetko, čo som nevedela rozdeliť.
Mám tu knihu od Roberta ktorá má názov My spartan race. Pokiaľ sledujete Patty Robert vlogs tak o nej jednoznačne viete a možno ju aj poznáte.
Šporkasku ktorá sa nedá otvoriť, takže aj keď bude úplne plná ju otvorím, ale plní sa celkom rýchlo a je z Panta Rhei.
Chcelo to nový telefón, pretože mala som taký, s ktorým som ani fotku poriadne nemohla urobiť a ak ma sledujete už dlhšie vedeli ste o mojom notebooku a tak som si kúpila aj notebook nový.
Obal na telefón, ktorý mám od svojej sesternice,pretože vždy keď niečo nájdem a opýtam sa, či si to môžem zobrať ona povie, že to nepoužíva nech si to vezmem. My sme proste jak sestry.



Viem, že tu chýba oblečenie ale to bude v samostatnom článku a vlastne v druhej časti Nákupov za Január. Dúfam, že sa vám tento článok páčil a ďakujem, za každý jeden komentár, či už pozitívny alebo negatívny. Prajem vám úspešný štart do nového týždňa a hlavne krásny zvyšok dňa.

Vaša Betty

Komentáre

  1. Veľmi pekný článok :) Ja som sa tiež v poslednej dobe zahľadela do chokerov :)

    Ardnaxela

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pěkný článek :-) BB blender plánuji koupit už dlouho :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Moc Ďakujem :) Ja som myslela, že tento bude nejaký nekvalitný alebo čo ale je neskutočne dobrý a kvalitný. Dobre sa s ním pracuje :)

      Odstrániť
  3. Super vecičky :3 .Mňa veľmi zaujali tie doplnky a najmä prsteň.Taktiež aj ten obal na telefon je podľa mňa úplne super :) .Milujem hauly a tento sa mi obzvlášť veľmi páčil :) .

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veľmi ti ďakujem za tvoj komentár a za pochvalu na veci. :) Každý takýto komentár ma hrozne povzbudí. :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára