Môj život vo fotkách z instagramu

Ahojky krásky. Dnešný článok nie je ani tak instadiary ale skôr moje posledné dni vo fotkách. Neskutočne moc ma mrzí to ako teraz nemám na nič čas. Stále len tréningy,škola a práca. Je toho naozaj moc ale ja pevne verím, že sa to zlepší a trošku ustáli a bude všetko lepšie a lepšie. Budem mať snáď viac času. Chýba mi vám sem písať a aj keď moc chcem, napíšem dve-tri vety a unavená padám do postele a zaspávam. Dnes mám za sebou našťastie nejakých 5hodín v práci a zajtra ma čaká 6 hodín a v nedeľu 12ka. V pondelok a utorok mám voľno a streda, štvrtok a piatok práca. A víkend volný pretože by som to asi už nedala. Ale budem k vám úprimná a aj keď mám toľko toho tak som strašne šťastná za túto prácu. Prečo? je to skvelá robota, mám super vedúcu a hlavne nie je to nič ťažké. 

Avšak to nie je to o čom chcem dnes písať. V poslednej dobe som si hrozne obľúbila  bomberu od Womanology, ktorú ste mali možnosť vidieť v článku o dvoch produktoch z Womanology. 




 Bola som u chirurga s úrazom ktorý sa mi stal na tréningu a mám byť doma a liečiť to. Nenamáhať ale ja som šla po týždni znovu na tréning kde som dostala druhý krát kopačku a tak som bohužiaľ vo štvrtok zvládla rozcvičku na tréningu. Bola som samozrejme sklamaná ale moje telo zavelilo, že takto to nepôjde a jednoducho som musela prestať. 


 S priateľom milujeme Hamburger a samozrejme, že máme dohodu, že na začiatku a na konci mesiaca si na jeden zájdeme. A teraz máme najbližšie dohodnuté, že pôjdeme na hamburger po zápase na ktorý sa ide budúci víkend tak mu držte palce aby to dal a nie len on ale aj ďalší dvaja ľudia od nás z klubu. Sú to ľudia ktorých mám neskutočne rada a som šťastná keď ich môžem vidieť na tréningu a brať si z nich motiváciu. 

 A jedna fotka z cesty do práce. Vtedy som išla na 12ku a poviem vám, že som bola rada keď som prišla domov po svojich a nejako sa dala do postele. 
Ja vám veľmi ďakujem, za prečítanie tohoto článku. Prajem vám krásny víkend a užite si ho na plno. Ja ho strávim v práci ale aspoň budú peniažky. 
Ahojte. 

Komentáre

Zverejnenie komentára