Obľúbenci za Január

Ahojky krásky
 ( a fešáci, nie vždy počítam, že môj blog sledujú občas aj chalani)

Tento článok, ako ste si už podľa názvu všimli bude o mojich obľúbencoch za mesiac január. Myslím, že takýto typ článku ste videli u mňa na blogu raz,maximálne 2 krát. Chcem vám však ukázať čo som si obľúbila. Nebude to čisto len o veciach ako sú kozmetika a podobne ale aj čo sa týkajú bežného života (môjho bežného života). Veľa blogeriek robia tieto články a úprimne, zapáčili sa mi a povedala som si, že prečo by som sa aj ja nepodelila o niečo takéto s vami. Príde mi to pre vás aj taká menšia motivácia, že čo si môžete poprípade kúpiť alebo skúsiť urobiť aj vy. Áno väčšinou to bývajú rôzne produkty ale nemôžeme zabúdať aj na ostatné veci ktoré možno nie sú ani hmotné. 

Rada by som však bola, keby ste mi do komentára napísali vašich obľúbencov za tento mesiac, poprípade ak ste blogerka, zanechajte mi odkaz  na váš blog,moc rada si prečítam a možno dám aj sledovanie. 

Čaj
Od priateľovej mami som dostala sypaný čaj ktorý je biely so zeleným. Je neskutočne výborný a keďže ja som človek ktorý sa bez čaju nepohne, tak ako ľudia ktorý nedajú deň bez kávy ja nedám deň bez tohoto skvelého čaju. Predtým som pila obyčajný zelený tiež sypaný, ale tento sypaný čaj ktorý je nie len zelený ale aj spolu s bielym je naozaj moc dobrý a zobudí ma podobne ako káva. Za mňa je to obľúbenec na plnej čiare a na prvom mieste hlavne.

Fitko
Milujem to čo robím, milujem makať na sebe a nachádzať prvé ešte pre iných nenápadné zmeny. Baví ma ísť po tréningu domov s roztrasenými nohami a ďalšie dva dni nadávať akú mám svalovicu. Necvičím len vo fitku ale aj doma. Doma si väčšinou dávam HIT tréning alebo obľúbené sú nohy a zadok. Samozrejme nevynechám ani brucho.
Cvičím podľa videí Péťi: https://www.youtube.com/user/petula8881/videos

Oblečenie
Najnovšie som si kúpila Košeľu ktorú budete môcť vidieť v nákupoch a tá patrí medzi obľúbencov spolu s mikinou mám pici, ktorú ste mali možnosť vidieť na mojom blogu už veľmi veľa krát. Oboje veci stále striedam, periem a hlavne mikina je super teplá, takže zima mi v nej jednoznačne nieje. Avšak ťažšie je si ju šetriť aby som ju praním hneď nezničila pretože je to fakt TOP.


Kozmetika
Riasenka od Dermacolu, ktorá mi spraví neskutočne krásne mihalnice, púder od Dermacolu, ktorý používam už nejaké to obdobie a som s ním spokojná, je to ten čipkovaný,korektor od miss sporty,vždy s ním zakryjem nedostatky ako sú pupáky alebo kruhy pod očami a kým prídem zo školy domov, vydrží mi a spolu s púdrom, viem, že sa môžem spoľahnúť. A dve veci od Balea a to je Sprchový gél s vôňou marshmellov a Balzám na vlasy ktorý vonia ako granátové jablko.

Kniha alebo diár
Mám tu oboje a oboje je aj od ACOS. Milujem ich diár ktorý som odhodlaná používať až do konca roka 2017 a po tomto roku si kúpiť nový od nich. O knižke ani nehovorím. Toľko krát som si z nej vzala nápad či už na líčenie alebo na outfit. Veľa krát mi pomohla vybrať si správne. Toto sa dievčatám naozaj veľmi podarilo.

Pesnička
Bolo veľmi ťažké rozhodnúť sa ale keď Jofre vydal pesničku  spolu s Egom vedela som, že je to správna voľba a je to tá pravá. Už ste ju počuli ? Alebo nepočúvať týchto interpretov?
https://www.youtube.com/watch?v=_pjOTKAvCyY
Fotka zo stránky Michal Ego Straka.

Sladkosť
Milujem proteinovú tyčinku od Max Sport. Vždy po tréningu je to skvelé jedlo a nemusím sa báť, že keď mi tréning skončil o 8mej tak už si nedám žiadne jedlo. Najem sa z nej a ešte je to aj pre mňa taká sladkosť.


Ďakujem, za prečítanie článku,ďakujem, za to, že ste so mnou ďalší rok, ďakujem za vaše komentáre a chcela by som sa opýtať, či by sa vám takýto článok páčil aj do budúcna? :) Budem rada keď mi dáte vedieť. Prajem krásny zvyšok Nedele. :) 

Komentáre

  1. Tak ten čaj určitě zkusím. Miluji zelený i bílý a takovou kombinaci, jakože oba dohromady jsem ještě nikdy neviděla a neochutnala, takže super tip :)
    Inspiration by Linda

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada, že som ta na neho naviedla trošku. Ďakujem ti za tvoj komentár. :)

      Odstrániť
  2. Určite áno. Takéto články mám rada a preto ich aj ja robim na svojom blogu. Ty si to pekne poňala a máš tu z každej kategorie niečo :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jeej to som moc rada, ďakujem za tvoj komentár. :) Tak to idem hneď nájsť tvoj blog.

      Odstrániť
  3. Pekný článok rada čítam tvoj blog a takéto články sú super čiže sú aj na mojom blogu. Fakt sa mi páči ako si poňala celý blog.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Jeej teraz si ma velmi potešila. Moc moc ďakujem za tvoj milí komentár. :)

      Odstrániť
    2. ja som veľmi rada že som našla tvoj blog.

      Odstrániť
    3. To je hrozne mile :) vemľi ďakujem. :)

      Odstrániť

Zverejnenie komentára